«Դպրոցում մի առարկա պետք է դասավանդվի՝ դա կյանքն է»․ ապաքաղաքական զրույց Աշոտ Բլեյանի հետ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

22.03.2025 | 15:55
Վազգեն Սարգսյան փողոցում կկատարվի երթևեկության կազմակերպման փոփոխություն
22.03.2025 | 15:31
Ապօրինի թմրաշրջանառության հերթական դեպքն է բացահայտվել․ երկու անձ ձերբակալվել է
22.03.2025 | 15:10
Ամերիկյան ինդեքսներն աճել են
22.03.2025 | 14:57
Երևանում սահմանվել են էլեկտրամոբիլների լիցքավորման կայանների տեղադրման նոր կարգավորումներ
22.03.2025 | 14:38
ԱԺ արտաքին հարաբերությունների հանձնաժողովի նախագահը կգործուղվի Դանիա և Նորվեգիա
22.03.2025 | 14:15
Էլինա Ավանեսյանը դուրս մնաց «Miami open»-ից
22.03.2025 | 13:58
ՀՀ ԱԺ նախագահի գլխավորած պատվիրակությունն աշխատանքային այցով Ստրասբուրգում էր
22.03.2025 | 13:33
Քննարկվող պայմանագիրը վերաբերվում է տարածքների բաժանմանը․ Թրամփը՝ Ուկրաինայում հրադադարի մասին
22.03.2025 | 13:09
Երևանի թիվ 184 դպրոցը նորակառույց մարզական մասնաշենք ունի․ Փաշինյանը տեսանյութ է հրապարակել
22.03.2025 | 13:00
Ուկրաինայի իշխանությունները համաձայնել են ընտրություններ անցկացնել. ԱՄՆ հատուկ բանագնաց
22.03.2025 | 12:42
Կարմիրբերետավորները Հայաստան-Վրաստան խաղի ժամանակ 4 անձի հեռացրել են տրիբունայից
22.03.2025 | 12:34
Օդի ջերմաստիճանն աստիճանաբար կբարձրանա 11-15 աստիճանով
22.03.2025 | 12:14
Մահացել է լեգենդար բռնցքամարտիկ Ջորջ Ֆորմանը
22.03.2025 | 11:55
Նավթի գները նվազել են
22.03.2025 | 11:47
Արթուր Դավթյանը Թուրքիայում առաջին տեղով դուրս է եկել Աշխարհի գավաթի եզրափակիչ
Բոլորը

Factor TV-ի A-politic հաղորդաշարի հյուրն է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի հիմնադիր տնօրեն Աշոտ Բլեյանը: Նրա կարծիքով՝ դպրոցում պետք է դասավանդվի մեկ առարկա՝ կյանքը: Դա է ստեղծարար ուսուցչի մեկնակետը: Նա իր աշխատանքով պետք է խթանի աշակերտին՝ կյանքում անհրաժեշտ հմտություններ ձեռք բերելու: Այդ աշխատանքը ուսուցիչը պիտի իրականացնի ծնողների հետ միասին:

Այսպիսին է Աշոտ Բլեյանի պատկերացումը ստեղծարար դպրոցի մասին, որը նա հակադրում է սպառողական դպրոցին, որտեղ տիրում է անգիր արած գիտելիքների, գնահատականների, քննությունների, ատեստատների ինքնանպատակ համակարգը:

Կրթությունը ղեկավարող պետական մարմինները, հաղորդման հյուրի կարծիքով, կողմնորոշված են հենց այդպիսի՝ սպառողական, դարն ապրած, ոչ արդիական դպրոցի կարիքների սպասարկման վրա: Դրան է նպաստում այդ կառույցների կողմից կիրառվող հրահանգների և արգելքների մեխանիզմը:

Դպրոցը, ըստ Աշոտ Բլեյանի, պետք է բաց լինի, և համացանցն այսօր դրա հնարավորությունը տալիս է: Ուսուցչին աշխատանքի ընդունելիս կարելի է որոնողական համակարգի միջոցով մանրամասն ծանոթանալ հավակնորդի նախորդ գործունեությանը, նախասիրություններին, մանկավարժության վերաբերյալ մոտեցումներին: Գործող ուսուցիչների դեպքում՝ նույնպես, նրանց դասավանդման ձևերը պետք է մատչելի լինեն հանրությանը, և այդ պարագայում դժվար չի լինի որոշել նրա պիտանելիությունը: Նման համակարգում ստուգումներ, ատեստավորումներ այլևս պետք չեն լինելու:

Մանրամասները՝ տեսանյութում: