Ազգային ժողովի «Բարգավաճ Հայաստան» խմբակցության պատգամավոր Միքայել Մելքումյանն այսօր Հեռուստատեսության և ռադիոյի հանձնաժողովի նախագահ Տիգրան Հակոբյանից հետաքրքրվեց՝ որքան է կազմում հեռուստաընկերությունների ընդհանուր շրջանառությունը և արդյոք կա՞ միտում գովազդի գնի բարձրացման։ Ի պատասխան՝ Տիգրան Հակոբյանը նշեց, որ ՀՀ-ում կա միայն մեկ գովազդ վաճառող ընկերություն, ինչը բացասաբար է ազդում գովազդային բյուջեի ձևավորման վրա, քանի որ չկա մրցակցություն։ …