ՏԱՐԱԿԱՐԾԻՔ. Հակահումանիստական, թե՞ կրթության արդյունավետությանն ուղղված փոփոխություններ՝ «Բարձրագույն կրթության մասին» օրենքի նախագծում
Հասարակություն
08.02.2018 | 19:15«Բարձրագույն կրթության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագծով արմատական փոփոխություններ են նախատեսվում բարձրագույն կրթության ողջ համակարգում։ Կրթության և գիտության նախարարությունից հավաստիացնում են, որ փոփոխությունները միտված են որակապես այլ մակարդակի բարձրագույն կրթության համակարգ ունենալուն։ Սակայն օրենքի նախագծով առաջարկվում են փոփոխություններ, որոնք դժգոհության մեծ ալիք են բարձրացրել։ Մասնավորապես՝ նոր օրենքով «Բուհում գիտամանկավարժական կազմի բոլոր թափուր պաշտոնների տեղակալումը իրականացվում է ըստ աշխատանքային պայմանագրի, որը կնքվում է մինչև 5 տարի ժամկետով: 70 տարին լրացած անձը բուհում դասախոսական կազմի թափուր պաշտոնների տեղակալման համար անցկացվող մրցութային ընտրությանը չի մասնակցում»: Գիտամանկավարժական շրջանակներում շատերը պնդում են, որ սա ոչ միայն մարդու իրավունքների խախտում է, այլև գիտական առկա ներուժի անտեսում։ Հնչում են դժգոհություններ նաև այն առնչությամբ, որ նոր օրենքի ընդունումից հետո այլևս հեռակա ուսուցում չի լինելու։
Ի վերջո՝ «Բարձրագույն կրթության մասին» օրենքի նախագծով նախատեսվող փոփոխությունները որքանո՞վ են արդարացված և ուղղված կրթական համակարգի արդյունավետության բարձրացմանը: Թեմայի շուրջ Factor.am-ը զրուցել է տնտեսագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Արմեն Ճուղուրյանի և ԿԳՆ բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության վարչության պետ Ռոբերտ Սուքիասյանի հետ։
Մանրամասները՝ տեսանյութում։
Աննա Բաբաջանյան