Հեդոնիստները մտածում են՝ քանի ռումբը մեր վրա չի ընկել, քեֆ անենք. ապաքաղաքական զրույց Գևորգ Տեր-Գաբրիելյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

04.01.2025 | 13:10
Հայաստանում մեծածախ և մանրածախ առևտրի ծավալն աճել է, ավտոմեքենաներինը՝ նվազել
04.01.2025 | 12:50
Կառավարությունը ռիելթորական ծառայությունների ոլորտում կներդնի պարտադիր լիցենզավորման համակարգ
04.01.2025 | 12:34
NYMEX․ Ոսկու գինը նվազել է
04.01.2025 | 12:12
Հրդեհ Թախտաջյան փողոցում․ դեպքի վայր է մեկնել երկու մարտական հաշվարկ
04.01.2025 | 11:55
 Հրապարակվել է Հայաստանում առողջության համապարփակ ապահովագրության ներդրման փաթեթի նախագիծը
04.01.2025 | 11:46
Նավթի գները աճել են
04.01.2025 | 11:33
Երևանի հանրային տրանսպորտի ուղեվարձերն արդեն միայն անկանխիկ են․ քաղաքապետի խոսնակը մանրամասնել է
04.01.2025 | 11:15
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ հունվարի 4-ի դրությամբ
04.01.2025 | 10:47
Փրկարարներն արգելափակումից ավտոմեքենաներ են դուրս բերել
04.01.2025 | 10:25
Սա է հերոսությունը առօրեականացնելու և առօրյան հերոսականացնելու իմ թեզը․ Փաշինյան
04.01.2025 | 10:06
ՀՀ տարածքում կա փակ ավտոճանապարհ
03.01.2025 | 22:28
Փաշինյանը հրապարակել է Փարաքարի նախնական ընտրություններին թեկնածուների անունները
03.01.2025 | 21:55
Փորձել էր հղիությունն ընդհատել, ապա՝ խեղդել էր երեխային․ կազմված փաստաթղթերն ուղարկվել են նախաքննական մարմին. ՆԳՆ
03.01.2025 | 21:31
Ֆիզիկական անձինք հիփոթեքային վարկի գծով եկամտային հարկի վերադարձի դիմումները կարող են ներկայացնել հունվարի 15-ից. ՊԵԿ
03.01.2025 | 21:04
Հունվարի 8-ին Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
Բոլորը

Factor TV-ի A-politic հաղորդման հյուրն է արձակագիր Գևորգ Տեր-Գաբրիելյանը: Թեման 2024 թվականը բնութագրող բառերն են՝ տարբեր հեղինակավոր բառարանների վարկածներով: Ընտրված է 4 բառ. brat` ինքնավստահ, անկախ և հեդոնիստական կեցվածք, polarization՝ բևեռացում, brain rot՝ ուղեղի փտախտ, visualization՝ վիզուալիզացիա, ներկայացում: Հաղորդման ընթացքում գրողը մեկնաբանում է այդ բառերը և ցույց տալիս դրանց փոխկապակցվածությունը:

Գևորգ Տեր-Գաբրիելյանը վստահ է, որ սոցցանցային դարը մեր ընկալումներում որակական փոփոխություններ է մտցրել՝ գրվող կամ հնչող ցանկացած բառ հասանելի է ամբողջ աշխարհին, և դա փոխում է, մասնավորապես, սպառման հոգեբանությունը: Մարդիկ ձգտում են ոչ թե «նշաններին», որոնք առնչվում են այս կամ այն ապրանքին, այլ դրա խորհրդանիշներին, որոնք կարող են ապրանքի հետ որևէ կապ չունենալ:

Այստեղից բխում է նաև զվարճանալու, հաճույք ստանալու ձևը, մոտեցումը: Մարդկանց հետաքրքրում է ոչ թե նրանց գործունեության արդյունքը, այլ բուն գործընթացը: Տեսնելով աշխարհում տեղի ունեցող կատակլիզմները՝ ժամանակակից սպառողն ավելի մեծ խանդավառությամբ է բավարարում իր զվարճանալու ձգտումը: Դա համարվում է «բնական», մինչդեռ մարդը, քաղաքակրթությունն այդ առումով հիմնված են «անբնականի» վրա:

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

Արամ Աբրահամյան