Առաջնային սպասարկման գերազանցության ծրագիր․ վերապատրաստման դասընթաց՝ Ամերիաբանկի աշխատակիցների համար

Լուրեր

05.12.2025 | 23:32
ԱԱ․ Բաչկովը հաղթել է ժամկետից շուտ, Մաշակարյանը և Հովհաննիսյանը ևս շարժվում են առաջ
05.12.2025 | 23:30
BP-ն հրաժարվում է Բաքու-Սուփսա և Բաքու-Թբիլիսի-Ջեյհան խողովակաշարերի օպերատորի իրավունքից
05.12.2025 | 23:16
Հայաստանը նախապատրաստվում է Եվրոպական քաղաքական համայնքի գագաթնաժողովի հյուրընկալմանը․ քննարկվել են կազմակերպչական աշխատանքները
05.12.2025 | 23:14
Կայացել է ԱԱ-2026-ի վիճակահանությունը, Դոնալդ Թրամփը մրցանակ է ստացել ՖԻՖԱ-ից
05.12.2025 | 23:01
Եվրոպական հանձնաժողովը 120 միլիոն եվրոյով տուգանել է Իլոն Մասկի X-ին
05.12.2025 | 22:47
Ռուսաստանի ԿԲ-ն վերացրել է իր և «բարեկամ» երկրների քաղաքացիների համար միջազգային դրամական փոխանցումների սահմանափակումները
05.12.2025 | 22:31
Երևանում և 7 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
05.12.2025 | 22:18
Netflix-ը հայտնել է 82,7 միլիարդ դոլարով Warner Bros․-ը գնելու մասին
05.12.2025 | 22:05
Առողջության համապարփակ ապահովագրության հիմնադրամ կստեղծվի․ տնօրենի անունը հայտնի է
05.12.2025 | 21:50
Անկարայում ԱՄՆ դեսպանը Հայաստանի, Թուրքիայի, Ադրբեջանի հարաբերություններից է խոսել
05.12.2025 | 21:37
Մյասնիկյան պողոտայում մեքենա է այրվել
05.12.2025 | 21:26
Բաքվում հորդառատ անձրևները հեղեղումներ են առաջացրել. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.12.2025 | 21:14
Առողջության համընդհանուր ապահովագրություն․ նախագահը քննարկել է ոլորտի խնդիրներն ու լուծումները
05.12.2025 | 21:00
Ով ասում է՝ վարչապետը ճիշտ արեց, թող պատրաստ լինի՝ ԱԱԾ-ն գա իր տուն և հանձնարարություններ տա․ Լևոն Բարսեղյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.12.2025 | 20:45
Կեղծ ԱԱԾ-ականներ, AI-ով գեներացված ձայն․ կիբերզեղծարարները հասել են պաշտոնյաներին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Վճարովի բովանդակություն

Ամերիաբանկը մայիսի 5-ից 8-ն անցկացրել է Առաջնային սպասարկման գերազանցության ծրագրի երկրորդ փուլը։ Այն վարել է ԱՄՆ Սպասարկման որակի ինստիտուտի մագիստրոս և հուզական բանականության ոլորտում որակավորված քոուչ Անետա Կարոբկինան։ Հրավիրյալ դասընթացավարն Ամերիաբանկի հետ համագործակցում է դեռևս 2018 թվականից։

Բանկի հետգրասենյակային անձնակազմի համար կազմակերպված վերապատրաստման երկրորդ փուլը բաղկացած էր երկու բաղադրիչից։ Վերապատրաստման ընթացքում կատարելագործվել են ներքին դասընթացավարների հմտությունները, այդ թվում՝ նրանց կողմից ներքին դասընթացավարների դասավանդման և ուսումնական նյութեր մշակելու կարողությունները։ Վերապատրաստումն իրականացվել է բանկում ներդրվող Ուսուցման կառավարման համակարգի գործընթացի ներքո։

Քառօրյա վերապատրաստման երկրորդ բաղադրիչը «Service Mindset» դասընթացն է, որին մասնակցել են հետգրասենյակային թիմերի ղեկավարները, և որի նպատակն է բարձրացնել սպասարկման առաջնային օղակի և հետգրասենյակային թիմերի միջև համագործակցության արդյունավետությունը, ինչն իր հերթին խթանելու է հաճախորդներին մատուցվող սպասարկման որակի շարունակական բարելավումը։ Թրեյնինգի արդյունքում վերապատրաստվել է 27 ներքին թրեյներ, իսկ Service Mindset դասընթացին մասնակցել է շուրջ 60 հետգրասենյակային մենեջեր։

Գաղտնիք չէ, որ ժամանակակից աշխարհում հաջողելու համար ցանկացած կազմակերպության համար միայն տեխնոլոգիական լուծումների կիրառումը բավարար չէ: Հաջողութունը գալիս է ժամանակակից տեխնոլոգիաներն ու լուծումները մարդկային շփման, սպասարկման որակի և հոգատարության հետ համադրելու արդյունքում։ Միջազգային հետազոտությունների համաձայն ևս սպասարկման ոլորտի բոլոր ուղղությունների կենտրոնում շարունակում է մնալ մարդը ,և այս ծրագրով բանկը վերահաստատում է, որ Ամերիան, առաջին հերթին, բանկ է մարդկանց մասին։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Անի Թամրազյան