Առաջնային սպասարկման գերազանցության ծրագիր․ վերապատրաստման դասընթաց՝ Ամերիաբանկի աշխատակիցների համար

Լուրեր

21.12.2025 | 21:24
«Ապահովել հավասար մրցակցային պայմաններ». վարչապետը՝ ԵԱՏՄ ներքին շուկայի խոչընդոտների մասին
21.12.2025 | 21:00
Թրամփի և Էփշթեյնի համատեղ լուսանկարը հրապարակումից մետ մեկ օր անց անհետացել է ԱՄՆ Արդարադատության նախարարության ներկայացրած նյութերից
21.12.2025 | 20:36
Նիկոլ Փաշինյանը մասնակցել է Եվրասիական տնտեսական Բարձրագույն խորհրդի նիստին
21.12.2025 | 20:02
Հրազդանի հովտով դեպի հյուսիս-արևմուտք է տարածվում Արարատյան դաշտում առկա սառը օդի լճացման շերտը․ Սուրենյան
21.12.2025 | 19:02
ԱՄՆ ազգային հետախուզության ղեկավարն հերքել է Ռուսաստանի ծրագրերի մասին Reuters-ի տեղեկությունները
21.12.2025 | 18:21
Իրավիճակը ՀՀ ավտոճանապարհներին՝ 17։30-ի դրությամբ
21.12.2025 | 17:38
Կենդանասերներն ահազանգում են․ շանը փակ բեռնախցիկում են պահել, գլխով լուսարձակը կոտրել է, որ կարողանա շնչել
21.12.2025 | 17:31
Նիկոլ Փաշինյանը ժամանել է Սանկտ Պետերբուրգ
21.12.2025 | 16:21
«Ես պատարագին մասնակցում եմ առաջին հերթին Նիկոլ Փաշինյանի կոչով». Փաշինյանի հետ պատարագներին մասնակցող ՔՊ-ականները` այսօր պատարագի չմասնակցելու մասին
21.12.2025 | 15:38
Հրդեհ Շինուհայր գյուղում
21.12.2025 | 15:06
Վթարային ջրանջատում Երևանի Աջափնյակ վարչական շրջանում
21.12.2025 | 14:30
ԱՄՆ-ն կրկին գրավել է վենեսուելական նավթ տեղափոխող տանկերը
21.12.2025 | 14:02
Առաջիկա 5 օրերի եղանակային կանխատեսումը
21.12.2025 | 13:43
Եգիպտոս պատվիրակություն կգործուղվի. կազմը հայտնի է
21.12.2025 | 13:04
24-ժամյա վթարային ջրանջատում Երևանում և Կոտայքում
Բոլորը

Վճարովի բովանդակություն

Ամերիաբանկը մայիսի 5-ից 8-ն անցկացրել է Առաջնային սպասարկման գերազանցության ծրագրի երկրորդ փուլը։ Այն վարել է ԱՄՆ Սպասարկման որակի ինստիտուտի մագիստրոս և հուզական բանականության ոլորտում որակավորված քոուչ Անետա Կարոբկինան։ Հրավիրյալ դասընթացավարն Ամերիաբանկի հետ համագործակցում է դեռևս 2018 թվականից։

Բանկի հետգրասենյակային անձնակազմի համար կազմակերպված վերապատրաստման երկրորդ փուլը բաղկացած էր երկու բաղադրիչից։ Վերապատրաստման ընթացքում կատարելագործվել են ներքին դասընթացավարների հմտությունները, այդ թվում՝ նրանց կողմից ներքին դասընթացավարների դասավանդման և ուսումնական նյութեր մշակելու կարողությունները։ Վերապատրաստումն իրականացվել է բանկում ներդրվող Ուսուցման կառավարման համակարգի գործընթացի ներքո։

Քառօրյա վերապատրաստման երկրորդ բաղադրիչը «Service Mindset» դասընթացն է, որին մասնակցել են հետգրասենյակային թիմերի ղեկավարները, և որի նպատակն է բարձրացնել սպասարկման առաջնային օղակի և հետգրասենյակային թիմերի միջև համագործակցության արդյունավետությունը, ինչն իր հերթին խթանելու է հաճախորդներին մատուցվող սպասարկման որակի շարունակական բարելավումը։ Թրեյնինգի արդյունքում վերապատրաստվել է 27 ներքին թրեյներ, իսկ Service Mindset դասընթացին մասնակցել է շուրջ 60 հետգրասենյակային մենեջեր։

Գաղտնիք չէ, որ ժամանակակից աշխարհում հաջողելու համար ցանկացած կազմակերպության համար միայն տեխնոլոգիական լուծումների կիրառումը բավարար չէ: Հաջողութունը գալիս է ժամանակակից տեխնոլոգիաներն ու լուծումները մարդկային շփման, սպասարկման որակի և հոգատարության հետ համադրելու արդյունքում։ Միջազգային հետազոտությունների համաձայն ևս սպասարկման ոլորտի բոլոր ուղղությունների կենտրոնում շարունակում է մնալ մարդը ,և այս ծրագրով բանկը վերահաստատում է, որ Ամերիան, առաջին հերթին, բանկ է մարդկանց մասին։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Անի Թամրազյան