ԿԱՅԾԵՐ. «Հայկական ավիաուղիների» սնանկության գործընթացը չի ավարտվում. հաշմանդամ օդաչուները հայտնվել են իրավական պատանդի կարգավիճակում

Լուրեր

23.11.2024 | 13:14
Անահիտ Ավանեսյանը այցելել է «Հանրապետական շտապօգնության ծառայության» Շիրակի մարզային կայան
23.11.2024 | 12:56
Երկրաշարժ Ադրբեջանում․ այն զգացվել է նաև Սյունիքի մարզում՝ 3-4 բալ ուժգնությամբ
23.11.2024 | 12:34
ԱԺ պատգամավորներ կգործուղվեն Մոսկվա
23.11.2024 | 12:24
Իմ պատասխանը երկուշաբթի կհրապարակեմ. Հովիկ Աղազարյանը` մանդատը վայր դնելու մասին
23.11.2024 | 12:12
Վերադարձի՛ր շարք․ ՊՆ սոցիալական հոլովակը
23.11.2024 | 11:55
Բիոմետրիկ ծառայություններ՝ աշխարհահռչակ բիոտեխնոլոգիական, դեղագործական ընկերություններին. Մխիթար Հայրապետյանն այցելել է «Գուրուս» ընկերություն
23.11.2024 | 11:23
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 23-ի դրությամբ
23.11.2024 | 11:00
Հոկտեմբերին եկամուտ ստացող աշխատատեղերի թվաքանակը կազմել է 779 151․ ՊԵԿ
23.11.2024 | 10:41
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
23.11.2024 | 10:19
Քյարամյանի մտերիմը` ՔԿ նախագահ. ո՞վ է Արթուր Պողոսյանը
23.11.2024 | 10:02
Տիգրան Ավինյանի գլխավորած պաշտոնական պատվիրակությունը մեկնել է ԱՄՆ
23.11.2024 | 00:35
Թրամփի հետ հեռախոսազրույցը տեղեկատվական էր, բայց նաև շատ պոզիտիվ. Փաշինյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
23.11.2024 | 00:30
«Արևմտյան Ադրբեջանը» մեզ է գրգռում, բա չե՞նք մտածում, որ «Արևմտյան Հայաստանն» էլ ուրիշներին է գրգռում. Փաշինյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
23.11.2024 | 00:16
Փաշինյանը պատմեց՝ ինչու որոշեց սափրել մորուքը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
23.11.2024 | 00:12
Կարելի է գնալ նման գործարքի,եթե կնքվի պայմանագիր. Փաշինյանը՝ Ադրբեջանի դեմ հայցերից հրաժարվելու մասին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Հաշմանդամ օդաչուները արդեն 10 տարուց ավելի է գալիս են կառավարության շենքի մոտ: Նույնիսկ իրենց մշտական տեղն ունեն՝ շքամուտքի աստիճանների դիմաց՝ ծառերի տակ: Այստեղ նրանք կանգնում են մյուս բողոքավոր խմբերի կողքին՝ հանրային շահի զոհերի, խաղաղ պայմաններում զոհված զինվորների մայրերի, խաբված նաիրիտցիների:

Օդաչուները պետության առաջադրանքները կատարելիս կորցրել են առողջությունը։ Մեկը ողնաշարի խնդիր ունի, մյուսը՝ չի լսում, երրորդը՝ գլխի անբուժելի հիվանդություն է ստացել։ 2003-ին «Արմավիա» ընկերությունը օդային հաղորդակցության բացառիկ թույլտվություն ստացավ Հայաստանի կառավարությունից և դրա դիմաց պարտավորվեց 10 տարի շարունակ տարեկան մեկ մլն դոլար վճարել:

«Հայկական ավիաընկերություններ» ընկերությունը, որը մինչ այդ հիմնական խաղացողն էր մեր երկնքում, 2004 թվականին տնտեսական դատարանի վճռով սնանկ ճանաչվեց, թողնելով 28 մլն դոլարի պարտքեր։ Դրանց չնչին մասը՝ 1 մլրդ 861 մլն դրամը, մարվեց «Արմավիայի» վճարած գումարներից։ Սնանկության գործընթացը մինչ օրս չի ավարտվել։ 2004 թվականից մինչև այսօր Սևանի հողակտորները, որոնց հանդեպ «Հայկական ավիաուղիները» ունեն ոչ թե սեփականության, այլ կառուցապատման իրավունք, դրվում են աճուրդի, բայց մինչ օրս ոչ ոք չի ցանկացել գնել այդ իրավունքը: Բայց եթե անգամ կառուցապատող հայտնվի, միևնույն է, գումարը բավարար չի լինի օդաչուների փոխհատուցման համար:

Պետության պարտքը հաշմանդամ օդաչուներին, ըստ սնանկության կառավարչի, այս պահի դրությամբ կազմում է մոտ 1 մլրդ 53 մլն դրամ: Մոտ 95 մլն դրամ էլ կառավարությունը պարտք է Իրանում վթարի ենթարկված ինքնաթիռի զոհված օդաչուների ընտանիքներին:

Հողակտորների մեկնարկային գինը ընդամենը 155 մլն դրամ է: Եթե հրաշք կատարվի, և որևէ մեկը տիրանա այդ հողակտորներին, ապա դրանով սնանկության գործընթացը կավարտվի, և հնարավորություն կստեղծվի Մարդու իրավունքների եվրոպական դատարան դիմելու: Իսկ առայժմ տպավորություն է, թե գործընթացը դիտավորյալ ձգձգվում է:

 

Սյուզան Սիմոնյան