Կինեմատոգրաֆի հոմանիշներից մեկը. Երևանում նշվեց Ֆեդերիկո Ֆելինիի 100-ամյակը

Լուրեր

16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
16.12.2025 | 22:40
ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականին
16.12.2025 | 22:27
Ըստ ՌԴ ԱԳՆ-ի՝ Արևմուտքն ակտիվացրել է «ապակառուցողական ջանքերը Հարավային Կովկասում»
16.12.2025 | 22:21
Ինչ է գրված ՀՀ-Լյուքսեմբուրգ ռազմավարական հռչակագրում. ԱԳՆ-ն մանրամասներ է հրապարակել
16.12.2025 | 22:17
ՖԻՖԱ․ Տարվա լավագույն ֆուտբոլիստը, մարզիչը և գոլը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 22:14
Ռուբեն Վարդանյանի գործով ​​դատավարությունը մոտենում է ավարտին․ կողմերը պատրաստվում են եզրափակիչ ելույթներին
16.12.2025 | 22:01
Հայաստան–Լյուքսեմբուրգ հարաբերությունները բարձրացվել են ռազմավարական գործընկերության մակարդակի. տեղի է ունեցել Միրզոյան-Բետել հանդիպում
16.12.2025 | 21:58
Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց ռազմական օգնություն կցուցաբերեն ագրեսիայի դեպքում
16.12.2025 | 21:45
Նոր պահանջներ Երևանին` TRIPP-ի վերաբերյալ. ինչու Մոսկվան և Թեհրանը խոսեցին միաժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 21:33
Մաշտոցը կլինի թղթի վրա, իսկ հեռախոսները՝ միայն դասի համար. Ժաննա Անդրեասյանի արձագանքը՝ քննադատություններին
Բոլորը

Համաշխարհային կինոարվեստի կարկառուն ներկայացուցիչ, կինոռեժիսոր Ֆեդերիկո Ֆելինիի 100-ամյա հոբելյանի առթիվ դեկտեմբերի 18-ին «Լոֆթ» ինքնազարգացման կենտրոնում տեղի ունեցավ #FelliniDay կրթամշակութային միջոցառումը։ Ներկաները հնարավորություն ունեցան «տեղափոխվել» կինոյի կնքահայրերից մեկի՝ Ֆելլինիի հայրենի քաղաք Ռիմմինի՝ բացահայտելու հանճարի գաղտնիքը։

«Քսաներորդ դարում Ֆելինին դարձել է կինեմատոգրաֆի հոմանիշներից մեկը: Շատերը, երբ ասում են կինո, առաջին հերթին պատկերացնում են Ֆելինիին: Երկրորդ համաշխարհային պատերազմից հետո, երբ Իտալիայում նոր շունչ առավ կինոն, առաջ եկավ նեոռեալիզմը, իսկ հետո՝ Ֆելինին, որը ստեղծում էր ֆիլմեր, որոնք նման չէին այլ կինոնկարների: Կա մի կարծիք, որ կինոյի հիմքում ընկած արվեստներից մեկը կրկեսն էր. Այն մեծ մասսայականություն էր վայելում հատկապես 19-րդ դարում: Ֆելինին կարողացավ և՛ կրկեսի տարրերը բերել կինո, և՛ սոցիալական երանգը, որն առկա էր հետպատերազմական կինոյում, և՛ իր ուրույն երևակայական աշխարհը: Այս ամենը համադրելով՝ Տոնինո Գուերայի հետ նա ստացավ ուրույն, ձեռագրային, հեղինակային կինո, որը մենք կոչում ենք ֆելինիական կինո»,-«Արմենպրես»-ի թղթակցի հետ զրույցում ասաց «Ոսկե Ծիրան» կինոփառատոնի ստեղծագործական տնօրեն, կինոգետ Կարեն Ավետիսյանը:

Նրա խոսքով՝ Ֆելինիի «Ութ ու կես»-ը, «Ամարկորդ»-ը, «Ճանապարհ»-ը կամ «Կաբիրիայի գիշերները» որքան նման են, այնքան էլ տարբեր են ու արտահայտում են հեղինակի ձեռագրի փոխակերպումները տասնամյակների ընթացքում:

Անդրադառնալով իտալական կինոյի մեկ այլ վարպետ Էտտորե Սկոլայի՝ Ֆելինիին նվիրված «Ֆեդերիկո արտասովոր անունը» ֆիլմին, որը ցուցադրվեց, նա ընդգծեց՝ ընտրել են այդ կինոնկարը, քանի որ այն շատ հետաքրքիր վավերագրություն է, որը յուրահատուկ է մատուցված: Նա հիշեցրեց, որ այս տարի նաև Ֆելինիի ֆիլմերի սցենարների հեղինակ Տոնինո Գուերայի 100-ամյակն է: Երկու մեծերի հոբելյանների կապակցությամբ «Ոսկե ծիրան»-ի շրջանակում ցուցադրել են նրանց աշխատանքները:

«Այս անգամ որոշեցինք ներկայացնել մի ֆիլմ, որով օտար ռեժիսորն է խոսում և պատմում Ֆելինիի մասին: Ցանկացանք Սկոլայի՝ իտալացի մեկ այլ նշանավոր ռեժիսորի աչքերով ցույց տալ Ֆելինիին»,-եզրափակեց Ավետիսյանը:

Միջոցառման շրջանակում տեղի ունեցավ նաև Ֆելինիի ստեղծագործությունների մոտիվներով պաստառների բացառիկ հավաքածուի ցուցադրության բացումը: Հավաքածուն հատուկ ցուցադրության համար Հայաստան է ուղարկվել Ադամ Միցկևիչի ինստիտուտի կողմից։

Միջոցառումն իրականացվեց Հայաստանում Իտալիայի դեսպանատան, Ադամ Միցկիևիչի ինստիտուտի, «Ոսկե Ծիրան»-ի և «Լոֆթ»-ի համագործակցությամբ: