«Մեր բանակը չպետք է լինի բանվորա-գյուղացիական». Լևոն Մկրտչյան

Լուրեր

15.11.2024 | 10:41
Որոշակի հրմշտոց է եղել. Սանոսյանը՝ ՊՊԾ նախկին պետի և Ավինյանի աներոջ մասնակցությամբ միջադեպի մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.11.2024 | 10:39
Իլոն Մասկը հանդիպել է ՄԱԿ-ում Իրանի դեսպանին․The New York Times
15.11.2024 | 10:30
NYMEX. թանկարժեք մետաղների գներն աճել են
15.11.2024 | 10:22
ՀԾԿՀ նախագահի թեկնածուն օրերս սառեցրել է անդամակցությունը ՔՊ-ում․ Գնել Սանոսյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.11.2024 | 10:16
«Ռասիա ՖԶէ-ն և Ջ. Բորկովսկին ընդդեմ ՀՀ-ի» գործով Հայաստանը գրանցել է լիարժեք հաղթանակ
15.11.2024 | 10:00
Ազգային ժողովի նիստը` ՈՒՂԻՂ
15.11.2024 | 09:47
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
15.11.2024 | 09:38
«1 ԲԻՍ» աստիճան բարդությամբ հրդեh՝ Սարյան փողոցում
14.11.2024 | 23:29
ՀՀ էկոնոմիկայի փոխնախարարի գլխավորած պատվիրակությունն այցելել է Չաբահար նավահանգիստ
14.11.2024 | 23:16
Հայաստանի ֆուտբոլի ընտրանին Երևանում պարտվեց Ֆարերյան կղզիների թիմին
14.11.2024 | 23:00
Սլովակիան դեկտեմբերին գազ կներկրի Ադրբեջանից
14.11.2024 | 22:48
Թուրքիայի կառավարությունը հետ է կանչել «օտարերկրյա գործակալների» մասին օրինագիծը քննադատություններից հետո
14.11.2024 | 22:33
Հունաստանը նախատեսում է փակել ավելի քան հարյուր ռազմաբազա
14.11.2024 | 22:19
Ադրբեջանը և Թուրքիան ռազմածովային համատեղ զորավարժություններ կանցկացնեն
14.11.2024 | 22:07
Երևանում և 7 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
Բոլորը

 ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկտչյանը Factor.am-ի հետ հարցազրույցում շեշտում է, որ սոցիալական արդարության խնդիրն ամենակարևորն է և «բանակում բոլոր խավերը պետք է իրենց ծառայությունը մատուցեն»:

«Մենք հստակ խնդիր ունենք, որ մեր բանակը չլինի բանվորա-գյուղացիական, բոլոր խավերը ներկայացված պետք է լինեն, այս օրենքն ու ողջ փաթեթը շատ կարևոր փոփոխություններ են բերում զորակոչի տրամաբանության մեջ` նաև այդ արդարության պահպանման իմաստով: Իհարկե, հասարակական լուրջ հսկողություն է անհրաժեշտ, որովհետև հասարակությունը պետք է վստահ լինի, որ արդարության սկզբունքը չի խախտվում»,- ասում է նա:

Նախարարը վստահ է, որ կրթության և գիտության զարգացման վրա տարկետման իրավունքի սահմանափակման ազդեցության հնարավոր ռիսկերը նվազեցվելու են, և տարկետման փոխարեն մոտիվացիայի նոր դաշտ է ստեղծվելու:

«Տարկետումը, կրթական որակի տեսակետից, դարձել էր կրթություն ստանալու հիմնական մոտիվացիան, գոնե երիտասարդների համար: Պետք է առաջարկենք նոր մոտիվացիա, օրինակ անվճար տեղերի մեծացում, աշխատատեղերով ապահովում, այսինքն՝ այս ուղղությամբ պետք է մեր ջանքերը գնան, քանի որ կեղծ մոտիվացիա էր բանակից ազատումը կրթություն ստանալու համար»,- ասում է նախարարը՝ ներկայացնելով խնդիրների լուծման հիմնական ուղղությունները:

Լևոն Մկրտչյանը հավաստիացնում է, որ կառավարության բոլոր գերատեսչություններում առկա է ընկալումը, որ կրթության ոլորտի ֆինանսավորումը ոչ թե ծախս է, այլ՝ ներդրում, որը պետության զարգացման հիմնական գրավականն է, մինչդեռ բյուջեի հատկացումներն այդ մասին չեն վկայում: Օրինակ, 2018-ի բյուջեում շուրջ 712.4 մլն դրամով կրճատվել է կրթությանը տրամադրվող ֆինանսավորումը, սակայն դրան զուգահեռ Պետական Եկամուտների կոմիտեին 2,414 մլրդ դրամ է հատկացվել «պարգևատրումներ, դրամական խրախուսումներ և հատուկ վճարներ»-ի համար: Կամ, 2011 թ. ի վեր Ոստիկանության բյուջեն աճել է շուրջ 185 տոկոսով, մինչդեռ կրթության բյուջեն՝ 15: Տարեցտարի կրթությանը տրամադրվող գումարները պետական բյուջեի մասնաբաժնում նվազում են, եթե 2007 թվականին այն բյուջեի 15 տոկոսն էր կազմում, ապա 2016-ին՝ ընդամենը 8.5 տոկոսը:

«Շատ կարևոր է, որ բյուջեն բաշխելու ժամանակ պետությունը ցույց տա իր կամքը, թե որ ուղղությունն է գերակա, կա մի գիծ, որը նաև նշան է դոնորների համար, և մենք բոլորս պետք է ֆիքսենք, ոչ միայն այսօրվա, այլ նաև հեռանկարի համար, որ Հայաստանի Հանրապետությունում, որքան էլ դժվար ժամանակներ լինեն, այդ երկու տոկոսի գիծը չենք իջեցնելու, և կրթության ֆինանսավորումը չի լինի ՀՆԱ-ի 2 տոկոսից ավելի պակաս, որպեսզի կամքը հստակեցվի»,- վստահեցնում է ՀՀ Կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը:

Մանրամասները դիտեք տեսանյութում:

 

Գայանե Աբրահամյան