Տարակարգը միտված է խրախուսելու մանկապարտեզների մանկավարժներին. ԿԳՄՍՆ

Լուրեր

09.10.2024 | 22:14
Սահարայում հորդառատ անձրևներ են տեղացել. անապատի որոշ հատվածներ անցել են ջրի տակ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
09.10.2024 | 22:00
Վտանգավո՛ր է՝ Կրեմլը կիրառեց «Զանգեզուրի միջանցք» տերմինը․ Ադրբեջանի կեղծ նարատիվն է կրկնում. Առնոլդ Բլեյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
09.10.2024 | 21:46
Ուկրաինայի տարածքով Եվրոպա գազի մատակարարման համար ՌԴ-ի և Ադրբեջանի միջև փոխանակում չի քննարկվում․ Նովակ
09.10.2024 | 21:29
ԵԽԽՎ նախագահը խոստանում է չլռել Թուրքիայում մարդու իրավունքների խախտումների մասին
09.10.2024 | 21:15
Ադրբեջանի հարձակման պահին ռուսները հրաժարվել են ՀՀ ՀՕՊ-ը միացնել․ ՊՆ-ի հրամանը չի կատարել ռուս հրամանատարը․ Ռոբերտ Ղևոնդյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
09.10.2024 | 20:59
Սպասարկման միջազգային ստանդարտներ և ձևավորված մշակույթ․ մեկշաբաթյա դասընթաց՝ Ամերիաբանկի աշխատակիցների համար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
09.10.2024 | 20:49
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
09.10.2024 | 20:38
ԱՄՆ-ի հասցեին մեղադրանքների ֆոնին Ալիևն ընդունել է Ջո Բայդենի խորհրդականին
09.10.2024 | 20:24
Հուսով եմ, որ առաջիկայում հնարավոր կլինի իրականացնել Հայաստան այցելելու իմ ցանկությունը. Գերմանիայի նախագահը՝ ՀՀ նախագահին
09.10.2024 | 20:09
Իմ անձնական կարծիքը կմնա ինձ․ Զախարովան՝ ՀՀ-ի կողմից ԱՊՀ համաձայնագրերը չստորագրելու մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
09.10.2024 | 20:00
Ալիևը ՀՀ-ի դեմ զավթիչ պատերազմի նպատակ ունի՝ մեր տարածքի նկատմամբ կեղծ իրավունքներ է ստեղծում․ Տաթևիկ Հայրապետյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
09.10.2024 | 19:45
Ովքեր են գումար շորթում վարորդներից․ աթոռներով ու արկղերով զավթված կայանատեղիներ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
09.10.2024 | 19:42
Վարչապետի գլխավորությամբ քննարկվել են էլեկտրաէներգիայի մատակարարման որակի հետ կապված խնդիրները
09.10.2024 | 19:31
Տարակարգը միտված է խրախուսելու մանկապարտեզների մանկավարժներին. ԿԳՄՍՆ
09.10.2024 | 19:16
ՌԴ Տուապսե քաղաքում Սև ծով նավթ է թափվել
Բոլորը

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այսօր ընդունել է նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների՝ տարակարգ ստացած մանկավարժական աշխատողներին: Այս մասին տեղեկացնում են ԿԳՄՍՆ-ից։

Նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների մանկավարժական աշխատողների համար տարակարգի ընթացակարգի ներդրումը նախադպրոցական կրթության ոլորտում իրականացվող բարեփոխումներից է, որը գործում է 2023 թվականից: Այս պահին ոլորտում տարակարգ է շնորհվել 24 մանկավարժի:

Արաքսիա Սվաջյանը ողջունել է ներկաներին և շնորհակալություն հայտնել կատարած աշխատանքի և առաջինը լինելու համարձակության համար. «Դուք տարակարգի ներդրման գործընթացի առաջին շահառուներն եք, ինչը ցույց է տալիս՝ եթե մարդը հետաքրքրված է մասնագիտական առաջընթացով և ջանք է թափում այդ ուղղությամբ, ապա զարգացումն արդեն իսկ առկա է: Այս հանդիպումը հատկապես կարևորում ենք՝ ձեզ լսելու, գործընթացի վերաբերյալ ձեր արձանագրած խնդիրները վեր հանելու, դրա շուրջ հետաքրքրությունը մեծացնելու, հաջորդաբար նաև լավարկման աշխատանքներ իրականացնելու, ինչպես նաև արձանագրած հաջողությունների մասին խոսելու տեսանկյունից»: Նախարարի տեղակալն առանձնակի ընդգծել է, որ տարակարգի տրամադրման գործիքակազմը, որը խթանում է մասնագիտական զարգացումը և աշխատավարձի բարձրացման հնարավորություն է տալիս, ներդրվել է մանկավարժներին խրախուսելու և ոլորտի նկատմամբ հետաքրքրություն առաջացնելու նպատակով:

Փոխնախարարի գնահատմամբ՝ տարակարգի շնորհման համար սահմանված պահանջներն այնքան էլ խիստ չեն. դրանք փաստաթղթեր են, որոնք վկայում են մանկավարժական, մեթոդական կարողությունների մասին, ինչպես նաև անցկացված պարապմունքներից տեսաձայնագրություններ են, որոնք ուսումնասիրում են փորձագետները և այլն: Սահմանված չափանիշներից առնվազն երեքին համապատասխանելու դեպքում ներկայացված հայտերը կարող են ստանալ տարակարգ:

«Տարակարգը հնարավորություն է տալիս մանկավարժին նախևառաջ գնահատել իր հմտություններն ու կարողությունները: Նման ծրագրերը օգնում են հասկանալ՝ ինչից են դժվարանում ոլորտի մասնագետները, ինչի վրա ավելի շատ ուշադրություն պետք է դարձնեն, որ ուղղությամբ զարգանան և այլն»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:

Գործընթացն առավել հետաքրքրական դարձնելու նպատակով կարևորվել են իրազեկվածության բարձրացումը, մեթոդական ուղեցույցի մշակումը և այլն:

Մանկավարժները ևս շնորհակալություն են հայտնել գործընթացի ներդրմամբ իրենց աշխատանքը գնահատելու և մասնագիտական զարգացման հնարավորության համար: Նրանք, մասնավորապես, նշել են՝ սկզբում անիրական է թվացել տարակարգ ստանալու հնարավորությունը, սակայն հետադարձ կապի ապահովմամբ, հարցերի պարզաբանմամբ և ուղղորդումների արդյունքում համոզվել են, որ այն հաղթահարելի է: Նրանք ընդգծել են, որ առաջին փորձը ոգևորիչ էր, և տարակարգի մյուս աստիճաններին ևս պատրաստվում են դիմել:

Եզրափակելով հանդիպումը՝ Արաքսիա Սվաջյանը կոչ է արել մանկավարժներին տարածել իրենց փորձառությունն ու ոգևորել գործընկերներին, որպեսզի չվարանեն և դիմեն նախարարություն` որակավորման տարակարգի համար: