ԵՐԵՎԱՆԻ ԺԱՄԱՆԱԿՈՎ․ «Երբ ես ընտրվեցի միության նախագահ, Ամիրխանյանը ցավակցեց ինձ, չշնորհավորեց»․ Արամ Սաթյան
Հաղորդաշարեր
05.07.2017 | 19:00«Այն, ինչ այսօր հնչում է մայրաքաղաքի փողոցներում, ոչ մի կապ չունի Հին Երևանի հետ։ Ամենուրեք հնչում է արտասահմանյան երաժշտություն, այնինչ ես այն կարծիքին եմ, որ գոնե 25 տոկոսով պետք է հնչեն հայ կոմպոզիտորների գործեր։ Երևանը գոնե երաժշտականորեն պետք է պահպանի իր ավանդույթները»,- նշում է Կոմպոզիտորների միության նախագահ Արամ Սաթյանը՝ Factor.am-ի «Երևանի ժամանակով» զրուցաշարի շրջանակում։
Նա նաև նկատում է, որ հայ կոմպոզիտորների գործերը հանրահռչակելու համար անհրաժեշտ է կատարել ներդրումներ և ստեղծել կապեր: «Այսօր մենք քիչ ջանքեր ենք գործադրում, որպեսզի հայ երաժշտությունը հնչի դրսում»,- շեշտում է նա։
Կոմպոզիտորն անդրադարձել է Դիլիջանի ստեղծագործական տան ճակատագրին՝ տեղեկացնելով, որ այնտեղ տարվել են վերանորոգման աշխատանքներ, որոնց, սակայն, պետությունը մասնակցություն չունի․ դրանք կատարվել են մասնավոր ներդրումներ հաշվին: «Կցանկանայի, որ պետությունն օժանդակեր դահլիճի, ճաշարանի վերականգնմանը»,-ասում է նա՝ հավելելով, որ ստեղծագործական այդ տունը հուշարձան է, և եթե այն գտնվեր, օրինակ, որևէ եվրոպական երկրում, արդեն թանգարանի վերածված կլիներ։
Արամ Սաթյանը խոսում է նաև Կոմպոզիտորների միության ներսում տիրող մթնոլորտի մասին, անդրադառնում իր և միության նախկին նախագահ Ռոբերտ Ամիրխանյանի հարաբերություններին: «Երբ ես ընտրվեցի միության նախագահ, Ռոբերտ Ամիրխանյանը մոտեցավ ինձ, ձեռքը մեկնեց ու ցավակցեց, չշնորհավորեց․․․»,- պատմում է նա։ Դրանից հետո, կոմպոզիտորի խոսքով, հարաբերություններ հաստատելու նպատակով ինքը երկու անգամ մոտեցել է Ամիրխանյանին: «Փորձերս, սակայն, արդյունք չտվեցին․ նա իր նախկին կեցվածքի մեջ էր»,- անկեղծանում է մեր զրուցակիցը։
Ի դեպ, Ա․Սաթյանը դեռևս 2011-ից բանակցում է, որպեսզի բեմադրվի Հոֆմանի «Գաճաճ Ցախես» ստեղծագործության հիման վրա օպերա: «Աշխատանքը, սակայն, չեմ ավարտում․․․ Մինիմալ ֆինանսներ են պետք, պետք է պատվեր լինի․․․ Որևէ մեկին պե՞տք է արդյոք այդ օպերան»,- տարակուսում է կոմպոզիտորը։
Մանրամասները՝ Factor.am-ի տեսանյութում։
Աննա Բաբաջանյան