Ներառական կրթությունը՝ կրթական բարեփոխումների առանցքում. մեկնարկել է «EduArmenia2022» աշխատաժողովը

Լուրեր

20.11.2024 | 14:35
Շոու է, որով ապահովում է իր նվազող ռեյտինգը․ Նինա Կարապետյանցը՝ պաշտոնանկությունների մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
20.11.2024 | 14:24
Էրդողանը՝ Թուրքիայի օդային տարածքով Իսրայելի նախագահի օդանավի թռիչքն արգելափակելու մասին
20.11.2024 | 14:13
Քրեական վարույթներ՝ թմրանյութի հայտնաբերման դեպքերով
20.11.2024 | 14:02
Թրամփը թուրքական ծագումով բժիշկ Մեհմեդ Օզին առաջադրել է դաշնային առողջապահական ծառայությունների տնօրենի պաշտոնում
20.11.2024 | 13:54
24.5 մլն դրամ տուգանք․ հոկտեմբերին 41 հարկ վճարողի մոտ վարձու աշխատողի չձևակերպման դեպքեր են արձանագրվել
20.11.2024 | 13:48
Նախարարն էլ է մտածում՝ Ռուբեն Քոչարը ո՞վ է որ․ չգիտի, որ պետք է իմանար մանկուց, թե ես ով եմ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
20.11.2024 | 13:40
Բելառուսի ՊՆ ղեկավարը հայտարարել է, թե ՀԱՊԿ գոտում իրավիճակը պահանջում է հավաքական ուժերի վիճակի գնահատում
20.11.2024 | 13:34
Արփինե Սարգսյանը նշանակվեց ՆԳ նախարար
20.11.2024 | 13:33
90 միլիոն դրամ` գլխավոր տոնածառի լույսերը վառելու համար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
20.11.2024 | 13:25
Քննչական կոմիտեում նկարների անհետացման գործը առաջ չի գնում, դիմել ենք ՊՎԾ-ին․ փաստաբան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
20.11.2024 | 13:22
Լավ ենք արել. ամեն ցանկացողին չենք թողել, որ այս միջոցառումն իրականացնի. մեծ պրոեկտ է. փոխքաղաքապետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
20.11.2024 | 13:19
ԱՄՆ-ը մեկ օրով փակել է Կիևում իր դեսպանատունը՝ հարձակման սպառնալիքի պատճառով
20.11.2024 | 13:13
Երբ Լալա Քոչարին ասում էի՝ ո՞ւր են նկարները, ասեց՝ ունե՞ս թուղթ, որ դրանք քոնն են, Պեպոն հիշեցի․ Ռուբեն Քոչար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
20.11.2024 | 13:09
Նոր անցքեր չեն բացվի հրապարակի շենքերի վրա. փոխքաղաքապետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
20.11.2024 | 13:02
Բայդենը հավանություն է տվել Ուկրաինային հակահետևակային ականների մատակարարմանը․ The Washington Post
Բոլորը

Այսօրվանից կրթական ոլորտի շուրջ 700 ներկայացուցիչ առկա ձևաչափով կմասնակցի «EduArmenia2022» համահայկական գիտակրթական աշխատաժողովի բանախոսություններին ու քննարկումներին, որոնք տեղի կունենան Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում: Աշխատաժողովն այս տարի կրում է «Ներառական կրթություն» խորագիրը և կտևի մինչև հուլիսի 4-ը․ տեղեկացնում են ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ից։

««Ներառական կրթություն» աշխատաժողովն անցկացվում է Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի ու «EDUArmenia» հիմնադրամի համագործակցությամբ և ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի աջակցությամբ: Այն մեկ հարթակում է համախմբել ներառական կրթության բոլոր շահագրգիռ կողմերին՝ դպրոցներից մինչև պետական կառույցներ։

Միջոցառման մեկնարկը ողջունել է նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը՝ կարևորելով միջոցառման դերը կրթական բարեփոխումների առանցքում. «Մենք կարող ենք գիտակցել խնդրի կարևորությունը, բայց մեզ պետք են գործընթացներն առաջ տանողներ: Դրանք առաջ են տանում ձեզնից յուրաքանչյուրը՝ իր դպրոցում, ուսումնական հաստատությունում, իր տեղում:

Հուսով եմ՝ այս օրերին ականատես կլինենք բովանդակային քննարկումների, ավելի իրազեկ ու պատրաստ՝ դիմագրավելու այն բոլոր խնդիրները, որոնք մեր առջև կան և սպասվում են: ԿԳՄՍ նախարարությունը մանրամասն հետևելու է բոլոր քննարկումներին: Փորձելու ենք փոխառել հնչող մտքերն ու գաղափարները, կիրառել դրանք բարեփոխումների գործընթացում»:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը շնորհակալություն է հայտնել գործընկերներին՝ կարևոր փոփոխությունների ճանապարհին համագործակցելու և միասնական գաղափարն իրականացնելու համար:

Փոխնախարարը համառոտ ներկայացրել է պետական քաղաքականությունը ներառական կրթության՝ որպես ոլորտի առանցքային ուղղություններից մեկի շրջանակում: Ըստ նրա՝ «Հանրակրթության մասին» օրենքում սկզբունքային փոփոխություններ են կատարվել. ներառական կրթության դրույթներն էապես վերանայվել են. «Խնդիր ենք դրել ընդլայնելու ԿԱՊԿՈւ հասկացությունը և դրա բովանդակության մեջ ներառելու այն բոլոր առանձնահատկությունները, որոնք իրոք պետք է հաշվի առնենք, եթե ուզում ենք ունենալ իրապես որակյալ կրթություն: Նման մոտեցումն ընդլայնում է նաև աշխատանքային դաշտը:
Էապես փոխվելու է ներառական կրթության ֆինանսավորման ձևը: Եվ կրթության բարձրացված չափաքանակից անցում ենք կատարում նպատակային ֆինանսավորման: Բոլոր դպրոցները պետք է լինեն հասանելի, մատչելի և ներառական՝ պատրաստ ցանկացած պահի կազմակերպելու կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների կրթությունը: Բոլոր կարիքները պետք է ապահովենք, և դրա համար նպատակային ֆինանսավորումը պլանավորել ենք 3 ուղղությամբ՝ միջավայրային հարմարեցում, մասնագիտական ծառայությունների հասանելիություն, խելամիտ պայմանների շրջանակ՝ անհատական մակարդակում յուրաքանչյուր երեխայի ապահովելու համար»:
Ժաննա Անդրեասյանի իրազեկմամբ՝ համակարգային փոփոխությունների շրջանակում հատուկ դպրոցները կվերակազմավորվեն ռեսուրս կենտրոնների, որտեղ կուտակված ներուժն ու մասնագիտական ռեսուրսը կուղղվեն ամբողջ համակարգի զարգացմանն ու մյուս հաստատությունների օժանդակմանը:
Միջոցառմանը մասնակցել են նաև Հայկական պետական մանկավարժական համալսարանի ռեկտոր Սրբուհի Գևորգյանը, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի կրթական ծրագրերի ղեկավար Ալվարդ Պողոսյանը, պետական կառույցների ներկայացուցիչներ:

Այս տարի առաջին անգամ է աշխատաժողովն անցկացվում նաև առկա ձևաչափով, և մինչև հուլիսի 4-ը ներառյալ կլինեն 120 ելույթներ, այդ թվում՝ առցանց հանդիպումներ։

«EDUArmenia»-ի համահիմնադիր Լիլիթ Մկրտչյանի տեղեկացմամբ՝ հեռավար դասախոսություններին միացել են աշխարհի տարբեր անկյուններից՝ ինչպես Հայաստանից, այնպես էլ Արցախից, սփյուռքից, և տարբեր երկրների փորձագետներ ևս փորձել են փոխանցել իրենց իմացությունը, աջակցել աշխատաժողովի իրականացմանը:

Աշխատաժողովի ներառական կրթության բաժնի 60 խոսնակներ հանդես կգան դասախոսություններով, որոնց հիմնական թեմատիկ ուղղություններն են՝
Ներառական կրթության քաղաքականություն, արժեքների ձևավորում,
Դասավանդման ներառող ռազմավարություններ, այդ թվում՝ ուսուցման համընդհանուր ձևավորում,
Կրթական միջավայրի հարմարեցումների ապահովում, այդ թվում՝ աջակցող տեխնոլոգիաների կիրառում,
Ներառականությունը նախադպրոցական տարիքում,
Ներառականությունը հետդպրոցական կրթության մեջ,
Բացառիկ ընդունակություններով սովորողների կրթության կազմակերպում:

Դասախոսություններից բացի՝ նախատեսվում են նաև հարցուպատասխան ձևաչափով քննարկումներ»,- ասված է հաղորդագրությունում։