«Գիտությունը՝ նսեմացված և կրթության սպասավոր». օրենքի նոր նախագիծը՝ դժգոհության պատճառ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

29.03.2025 | 15:17
Շուրջ 250 սովորող, 94 նախագիծ. մեկնարկել է Հայկական համադպրոցական գիտության փառատոնի 2025 թվականի եզրափակիչ փուլը
29.03.2025 | 14:58
Starlink-ը հասանելի է նաև Ադրբեջանում
29.03.2025 | 14:31
Դատախազությունը պահանջում է Վերին Գետաշենի նախկին ղեկավար Ռուբիկ Ղուկասյանի իրավահաջորդից և փոխկապակցված անձից բռնագանձել 8 անշարժ գույք, ավելի քան 47 մլն դրամ
29.03.2025 | 14:16
Եվրոպական ինդեքսներ. գերմանական DAX ինդեքսը նվազել է 0.96%-ով
29.03.2025 | 13:49
Հայաստանում անձնական տվյալների պաշտպանության ոլորտում առկա են մի շարք խնդիրներ. ՄԻՊ-ն արտահերթ զեկույց է հրապարակել
29.03.2025 | 13:33
Ուկրաինան լեգիտիմ կառավարություն ունի․ ՄԱԿ-ի գլխավոր քարտուղարը՝ ի պատասխան Պուտինի
29.03.2025 | 13:15
Թրամփը սպառնում է Իրանին «շատ վատ» հետևանքներով՝ միջուկային բանակցություններից հրաժարվելու դեպքում
29.03.2025 | 12:53
ԱՄՆ դատարանը ժամանակավորապես արգելափակել է «Ամերիկայի ձայնի» փակման փորձերը
29.03.2025 | 12:34
NYMEX․Ոսկու գինն աճել է 1.02%-ով
29.03.2025 | 12:13
ՆԳՆ-ում դիտարկվել է ազատազրկված անձանց ուղեկցման մոդելային փոփոխությունը
29.03.2025 | 11:55
Նավթի գները նվազել են
29.03.2025 | 11:33
Այսօր լռության օր է․ վաղը Գյումրիում ու Փարաքարում ավագանու արտահերթ ընտրություններ կանցկացվեն
29.03.2025 | 11:12
ՀՀ ԱԳՆ-ն ցավակցություն է հայտնել Մյանմայում և հարևան երկրներում տեղի ունեցած երկրաշարժի կապակցությամբ
29.03.2025 | 10:43
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ մարտի 29-ի դրությամբ
29.03.2025 | 10:17
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհները հիմնականում անցանելի են
Բոլորը

«Կրթության սպասավոր», «ստորադասված կարգավիճակ», «խտրական վերաբերմունքի զոհ». դեռ նախորդ տարվա սեպտեմբերին այս արտահայտություններով էին գիտական համայնքի որոշ ներկայացուցիչներ բնորոշում «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» օրենքի նոր նախագծում գիտությանը բաժին հասած դերը։ Լրամշակման փուլ անցնելուց հետո նախագիծն այժմ Արդարադատության նախարարությունում է, փորձագիտական եզրակացություն պետք է անցնի: Գիտական համայնքում, սակայն, քննադատությունները չեն դադարում:

«Կրթության դերն էլի նսեմացվել է, եթե ընդհանրական գնահատական տալու լինեմ՝ օրենքի նախագծի տեքստի տոկոսային մասը, որը վերաբերում էր գիտությանը, շատ քիչ էր: Բացի այդ, երբ խոսք է գնում գիտահետազոտական ինստիտուտների՝ բուհերին միավորվելու մասին, տպավորություն է, որ դրանք դառնում են վերջիններիս ստորաբաժանումները»,- ասում է ՀՀ ԳԱԱ Վիկտոր Համբարձումյանի անվան Բյուրականի աստղադիտարանի տնօրեն Արեգ Միքայելյանը:

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը համաձայն չէ այս պնդման հետ․ օրերս կայացած մամուլի ասուլիսի ժամանակ նախարարը հայտարարեց, որ գիտության դերն օրենքի նոր նախագծում նսեմացված չէ:

Գիտությունների ազգային ակադեմիան օրենքի նախագծի վերաբերյալ ներկայացրել էր դիտողություններ, որոնք կազմում են շուրջ 80 էջ: Ակադեմիական շրջանակներին մտահոգում է հատկապես այն դրույթը, ըստ որի՝ օրենքի ուժի մեջ մտնելուց 10 օր անց բոլոր կազմակերպությունները հանվելու են Ակադեմիայի և մյուս բոլոր գերատեսչությունների ենթակայությունից ու տրվելու են ԿԳՄՍ նախարարության ենթակայությանը՝ այն հեռանկարով, որ հետագայում պետք է տեղի ունենան բուհերի խոշորացումներ, և գիտական կազմակերպությունները պետք է միավորվեն այդ խոշորացված բուհերի հետ։

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

Աննա Բաբաջանյան