«Գիտությունը՝ նսեմացված և կրթության սպասավոր». օրենքի նոր նախագիծը՝ դժգոհության պատճառ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

06.12.2025 | 17:21
Երևանի 3 վարչական շրջանում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան
06.12.2025 | 17:04
«Միջանցք» եզրույթն ընդունելի չէ մեզ համար. Գրիգորյանը՝ Հաջիևի հետ քննարկմանը
06.12.2025 | 16:51
Ներկայացվել է Զբաղվածության 2025–2031 ռազմավարական ծրագիրը․ քննարկվել են առաջնահերթություններն ու իրականացման քայլերը
06.12.2025 | 16:31
Ինչ եղանակ է սպասվում առաջիկա օրերին
06.12.2025 | 16:13
Հայաստանի հասարակությունը պատրաստ է Ադրբեջանի հետ խաղաղությանը. Արմեն Գրիգորյան
06.12.2025 | 15:55
Հայ ֆուտբոլիստը նոր պայմանագիր է կնքել ԲԱՏԷ-ի հետ
06.12.2025 | 15:29
Ֆրանսիայից ժամանած պատվիրակությունն այցելել է Հայոց ցեղասպանության հուշահամալիր
06.12.2025 | 15:08
Մահացել է վիրաբույժ Արտավազդ Սահակյանը
06.12.2025 | 14:53
Հրանտ-Լեոն Ռանոսը տևական ընդմիջումից հետո խաղացել է Բունդեսլիգայում․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
06.12.2025 | 14:41
Հայաստանի դեսպանն ընտրվել է ՄԱԿ Թմրամիջոցների հարցերով հանձնաժողովի նախագահի պաշտոնում
06.12.2025 | 14:15
Ժաննա Անդրեասյանը Լեհաստան կգործուղվի
06.12.2025 | 13:49
Վթարային ջրանջատում Աբովյան քաղաքի մի շարք թաղամասերում
06.12.2025 | 13:22
Գուգարաց թեմի քահանաները հանդես են եկել հայտարարությամբ՝ ի պաշտպանություն Գարեգին Բ կաթողիկոսի
06.12.2025 | 13:05
Նարեկ Մկրտչյանը մասնակցել է The AI Economy and the Future of Work պանելային քննարկմանը
06.12.2025 | 12:53
Փաշինյանը օտարերկրյա պետություններում Սփյուռքի գործերի հանձնակատար է նշանակել
Բոլորը

«Կրթության սպասավոր», «ստորադասված կարգավիճակ», «խտրական վերաբերմունքի զոհ». դեռ նախորդ տարվա սեպտեմբերին այս արտահայտություններով էին գիտական համայնքի որոշ ներկայացուցիչներ բնորոշում «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» օրենքի նոր նախագծում գիտությանը բաժին հասած դերը։ Լրամշակման փուլ անցնելուց հետո նախագիծն այժմ Արդարադատության նախարարությունում է, փորձագիտական եզրակացություն պետք է անցնի: Գիտական համայնքում, սակայն, քննադատությունները չեն դադարում:

«Կրթության դերն էլի նսեմացվել է, եթե ընդհանրական գնահատական տալու լինեմ՝ օրենքի նախագծի տեքստի տոկոսային մասը, որը վերաբերում էր գիտությանը, շատ քիչ էր: Բացի այդ, երբ խոսք է գնում գիտահետազոտական ինստիտուտների՝ բուհերին միավորվելու մասին, տպավորություն է, որ դրանք դառնում են վերջիններիս ստորաբաժանումները»,- ասում է ՀՀ ԳԱԱ Վիկտոր Համբարձումյանի անվան Բյուրականի աստղադիտարանի տնօրեն Արեգ Միքայելյանը:

ԿԳՄՍ նախարար Ժաննա Անդրեասյանը համաձայն չէ այս պնդման հետ․ օրերս կայացած մամուլի ասուլիսի ժամանակ նախարարը հայտարարեց, որ գիտության դերն օրենքի նոր նախագծում նսեմացված չէ:

Գիտությունների ազգային ակադեմիան օրենքի նախագծի վերաբերյալ ներկայացրել էր դիտողություններ, որոնք կազմում են շուրջ 80 էջ: Ակադեմիական շրջանակներին մտահոգում է հատկապես այն դրույթը, ըստ որի՝ օրենքի ուժի մեջ մտնելուց 10 օր անց բոլոր կազմակերպությունները հանվելու են Ակադեմիայի և մյուս բոլոր գերատեսչությունների ենթակայությունից ու տրվելու են ԿԳՄՍ նախարարության ենթակայությանը՝ այն հեռանկարով, որ հետագայում պետք է տեղի ունենան բուհերի խոշորացումներ, և գիտական կազմակերպությունները պետք է միավորվեն այդ խոշորացված բուհերի հետ։

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

Աննա Բաբաջանյան