Առարկայական ուսուցչի խնդիր ունեցող դպրոցներում նախատեսվում է էլեկտրոնային ուսուցման համակարգի ներդրում

Լուրեր

13.05.2025 | 00:24
Ուժգին քամու ժամանակ թիթեղը պոկվել և հարվածել է հղի կնոջը․ երեխան ծնվել է ճակատի շրջանում խոր վնասվածքով
12.05.2025 | 23:30
Երևանում և 8 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
12.05.2025 | 23:19
Հնդկաստանի վարչապետը խոստացել է ուժեղ արձագանք տալ «ապագա ահաբեկչական հարձակմանը»`զգուշացնելով, որ Դելին չի հանդուրժի «միջուկային շանտաժը» Պակիստանի հետ հետագա հակամարտությունում
12.05.2025 | 23:06
Երթևեկության կազմակերպման փոփոխություն՝ Սեբաստիայի փողոցում
12.05.2025 | 22:55
Թուրքիայի ԱԳ նախարարը կոչ է արել գործնականում իրականացնել PKK-ի լուծարումը
12.05.2025 | 22:54
Հնարավոր է, որ որոշում կայացվի երեխային առաջին դասարան ընդունել 7 տարին լրանալու դեպքում․ ԿԳՄՍ նախարար
12.05.2025 | 22:42
Եվրոպական երկրների ԱԳՆ-ները քննարկել են Կիևին աջակցությունը. Բրիտանիայի ԱԳՆ-ն Պուտինին զգուշացրել է՝ խաղաղությանը լուրջ վերաբերվել
12.05.2025 | 22:30
Փաշինյանն ասաց՝ ԵՄ ենք գնում և ՌԴ-ից կախվածությունը մեծացրեց․ Արամայիս Աղաբեկյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
12.05.2025 | 22:23
Բաքվում շինծու գործերով նիստում մի շարք «տուժողներ» իբր Քարվաճառում հայկական ուժերի «հանցանքների» մասին ցուցմունքներ են տվել
12.05.2025 | 22:17
Վիեննայում կկայանա ՀՀ-Ավստրիա առևտրատնտեսական և գիտատեխնիկական համագործակցության հանձնաժողովի 9-րդ նիստը
12.05.2025 | 21:58
Համագյուղացիներին սպանելու նպատակով փորձել էր հրկիզել նրանց վագոն-տնակը
12.05.2025 | 21:42
ՀՀ ԲՏԱ նախարարը ԵՄ դեսպանի հետ այցելել է «Ինժեներական քաղաք»
12.05.2025 | 21:27
Ադրբեջանում Իսրայելի դեսպանն առաջիկա ամիսներին կավարտի պաշտոնավարումը Բաքվում
12.05.2025 | 21:13
Առաջնային սպասարկման գերազանցության ծրագիր․ վերապատրաստման դասընթաց՝ Ամերիաբանկի աշխատակիցների համար
12.05.2025 | 21:00
ՔՆՆԱՐԿՈւՄ․ Կառավարությունը ձախողե՞լ է Դատաիրավական բարեփոխումների ռազմավարության կատարումը
Բոլորը

Առարկայական ուսուցչի խնդիր ունեցող դպրոցներում որակյալ կրթության կազմակերպման նպատակով նախատեսվում է էլեկտրոնային ուսուցման համակարգի ներդրում. տեղեկացնում են ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ից:

«Այդ նպատակով ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել հանրակրթական ուսումնական հաստատության ուսուցչի թափուր տեղի համար անցկացվող մրցույթի օրինակելի կարգում լրացումներ կատարելու մասին նախագիծը:

Հատկապես գյուղական բնակավայրերում սովորողների կողմից կրթական ծրագրի յուրացման լրջագույն խնդիր է որևէ առարկայի ուսուցչի բացակայությունը։ Տարեկան գրանցվում է ուսուցիչների 600-700 թափուր տեղ, որոնք չեն համալրվում կամ համալրվում են զգալի դժվարությամբ։

Հետևաբար, երկու անգամ հայտարարված մրցույթի արդյունքում հաղթող չճանաչվելու դեպքում տվյալ առարկայի դասավանդումը կարող է իրականացվել էլեկտրոնային եղանակով (հեռավար)՝ մենթոր դպրոցների ուսուցիչների կողմից: Մենթոր դպրոցի ուսուցչի կողմից դասավանդվող առարկայի թափուր տեղը մրցութային կարգով համալրվելու դեպքում՝ հաղթող ճանաչված ուսուցչի հետ աշխատանքային պայմանագիրը կնքվում է մենթոր դպրոցի ուսուցչի հետ կնքված պայմանագրի ժամկետի ավարտից հետո: Մենթոր դպրոցի ուսուցչի հետ կնքվում է աշխատանքային պայմանագիր առնվազն մեկ կիսամյակ տևողությամբ: Ընդ որում` նախատեսվում է, որ մենթոր դպրոցը քաղաքացիաիրավական պայմանագրի հիման վրա կարող է ներգրավել մասնագետների՝ հեռավար դասընթաց կազմակերպելու համար: Սա նշանակում է, որ այն ուսուցիչները, որոնք հետաքրքրված են, դպրոցի հետ համագործակցելով՝ կարող են դիմել և էլեկտրոնային եղանակով դասավանդել։

Այսպիսով՝ սովորողի՝ հավասար կրթություն ստանալու իրավունքը, երեխայի լավագույն շահը հաշվի առնելով, ՀՀ մարզերի համաչափ զարգացման կարևորությունից ելնելով՝ էլեկտրոնային ուսուցման համակարգի ներդրումը հնարավոր կդարձնի հավասարաչափ, հասանելի կրթության, մարզային համայնքներում սովորողների առաջադիմության և բարձր ցուցանիշների ապահովումը։

Էլեկտրոնային ուսուցման համակարգը կակտիվացնի միջդպրոցական համագործակցությունը, կլրացնի մանկավարժական կադրերի պակասը սահմանամերձ կամ փոքր դպրոցներում, կաջակցի ուսուցիչների մասնագիտական կարողությունների զարգացմանը և էլեկտրոնային ուսուցման գործիքների կատարելագործմանը:

Այս ամենի արդյունքում՝ դպրոցները կունենան ուսումնամեթոդական պաշարների հարստացման, օժտված երեխաների բացահայտման և մենթոր դպրոցների նախաձեռնած ծրագրերին մասնակցելու հնարավորություն, կզարգանան մի շարք հմտություններ՝ համագործակցային, մոտիվացիոն, էլեկտրոնային ուսուցման գործիքներին տիրապետելու:

Նշենք, որ ՀՀ հանրակրթական ուսումնական այն հաստատություններում, որտեղ մասնագետներ չլինելու պատճառով ուսումնական պլանով հաստատված առարկաները չեն դասավանդվել, 2021-2022 ուսումնական տարվանից փորձնական կարգով մեկնարկել է ՀՀ 18 մենթոր դպրոցների ուսուցիչների կողմից համապատասխան առարկայի՝ էլեկտրոնային եղանակով (հեռավար) ուսուցման գործընթացը:

Հավելենք, որ քաղաքացիները և շահառու խմբերը մինչև նոյեմբերի 27-ը կարող են նախագծի վերաբերյալ իրենց առաջարկություններն ու դիտողությունները ներկայացնել Իրավական ակտերի նախագծերի հրապարակման միասնական կայքում»,- ասված է հաղորդագրությունում: