Երևան-Բաքու հոշոտված երկաթուղին՝ այսօր․ Factor TV-ի բացառիկ ֆիլմը

Լուրեր

05.04.2025 | 10:05
Գագիկ Խաչատրյանին թույլատրվել է վիրահատության նպատակով մեկնել Գերմանիա
04.04.2025 | 23:39
Հայաստանն ընտրվել է ՄԱԶԾ-ի, ՄԱԿ Բնակչության հիմնադրամի և ՄԱԿ Ծրագրերի իրականացման գրասենյակի գործադիր խորհրդի անդամ
04.04.2025 | 23:29
Պաշտոնական Երևանը պետք է որոշի, թե որտեղ է ավելի լավ լինել. Գալուզինը՝ ԵՄ-ին ՀՀ անդամակցելու գործընթացի մեկնարկի մասին
04.04.2025 | 23:19
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
04.04.2025 | 23:00
Թուրքիան Իսրայելի հետ առճակատում չի ուզում և չի ցանկանում տեսնել Իրանի դեմ որևէ հարձակում․ Ֆիդան
04.04.2025 | 22:42
Ադրբեջանը, Թուրքիան, Վրաստանն ու Բուլղարիան կանաչ էներգետիկ միջանցքի մասին հուշագիր են ստորագրել
04.04.2025 | 22:26
«Նուբարաշեն» ՔԿՀ-ի դեպքի առթիվ քրեական վարույթ է նախաձեռնվել. անդրադարձ չի կատարվել բռնության ահազանգերին
04.04.2025 | 22:11
ՀՀ կառավարությունը պատշաճ կերպով չի արձագանքել հանրահավաքի պահանջներին. Արցախցիների իրավունքների պաշտպանության խորհրդի հայտարարությունը
04.04.2025 | 21:51
Բաքվում շինծու գործերով դատական նիստում Դավիթ Մանուկյանը հարցաքննվել է, խոսել Ռուբեն Վարդանյանից
04.04.2025 | 21:43
Քննարկվել են Հայաստանի և Ֆրանսիայի ռազմարդյունաբերական համագործակցության զարգացման հեռանկարները
04.04.2025 | 21:29
Էրդողանի՝ ԱՄՆ այցի հաստատված ամսաթիվ դեռևս չկա
04.04.2025 | 21:13
Թրամփը ցուցադրել է իր դեմքով 5 միլիոն դոլար արժողությամբ «ոսկե քարտը»
04.04.2025 | 20:59
Ձեր աջակցությունը անհրաժեշտ է մեզ քրոնիկ հիվանդությունները կառավարելու գործում. Ավանեսյանը՝ Ասսադ Հաֆֆարին
04.04.2025 | 20:47
Ներկայացվել է Թմրամիջոցների և հոգեմետ նյութերի ոչ բժշկական նպատակներով գործածման և ապօրինի շրջանառության դեմ պայքարի 2025-2027թթ. ռազմավարական ծրագիրը
04.04.2025 | 20:30
«Մտել են խցերն ու արյունլվա արել ցմահներին»․ նոր մանրամասներ «Նուբարաշեն» ՔԿՀ-ում բռնություններից․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Հայաստանն ու Ադրբեջանը համաձայնվել են ապաշրջափակել տարածաշրջանի հաղորդակցության ուղիները։ Սա նշանակում է, որ Երևանից Բաքու, ապա՝ Մոսկվա կամ Թեհրան բեռներ կտեղափոխվեն։

Factor TV-ի նկարահանող խումբը շրջել է ժամանակին Հայաստանն ու Ադրբեջանը միացրած երկաթուղու տարածքում՝ կայարաններ, երկաթուղագծեր։

Մեղրիի շրջանում չորս կայարան է գործել՝ Կարճևանի, Մեղրիի, Նյուվադիի, Շվանիձորի։ Ռելսերն ապամոնտաժված են, շենքերն ու թունելները՝ կիսաքանդ։ Վերջին աշխատակիցները հիշում են Բաքու վերջին գնացքի մեկնումը։

Հիշողությունների կծիկը տանում է 1950-60-ականներ, երբ աշխատում էին ադրբեջանցի գործընկերների հետ։ Արխիվում պահպանված լուսանկարներն ու կադրերը լավագույնս են վերարտադրում երկաթուղու աշխատանքն ու այն միջավայրը, որ առաջանում էր կայարանների շուրջ։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Ռոբերտ Անանյան