Երևան-Բաքու հոշոտված երկաթուղին՝ այսօր․ Factor TV-ի բացառիկ ֆիլմը

Լուրեր

21.11.2024 | 23:30
Թուրքիայում ընդդիմադիր քաղաքապետներին դատապարտել են ազատազրկման «ահաբեկչության» մեղադրանքով
21.11.2024 | 23:14
Երկու օրում 12 մեդալ. հայ ըմբիշների արդյունքները զինվորականների ԱԱ-ում
21.11.2024 | 22:57
«Ե՞րբ կազատվեն բանտարկված լրագրողներն ու ակտիվիստները»․արտասահմանցի լրագրողի հարցը՝ Ադրբեջանի ԱԳ փոխնախարարին
21.11.2024 | 22:42
Պուտինը հայտարարել է՝ Ուկրաինայի հակամարտությունը գլոբալ բնույթ է ստացել
21.11.2024 | 22:27
ԵԽԽՎ անդամների մուտքի արգելքը անընդունելի է.Գերմանիայի ԱԳ նախարարը Բաքվում կոչ է արել ազատ արձակել ձերբակալված ակտիվիստներին ու ընդդիմադիրներին
21.11.2024 | 22:15
Պուտինը բացահայտել է, թե ինչ բալիստիկ հրթիռ է կիրառվել Դնեպրին հարվածելու համար
21.11.2024 | 21:58
Երևանում և 7 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
21.11.2024 | 21:45
Պուտինը մեկնաբանել է հեռահար զենքի օգտագործման հնարավորությունը
21.11.2024 | 21:30
Նիկոլ Փաշինյանը վախեցնելու լեզվով է խոսում․ մեջքի հետևում այլևս հավատացող ժողովուրդը չկա․ Զարուհի Հովհաննիսյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
21.11.2024 | 21:21
ՀՀ-ն պատրաստակամ է իր հնարավորությունների չափով աջակցելու Իսպանիային ջրհեղեղի հետևանքները մեղմացնելու ուղղությամբ. Մհեր Գրիգորյան
21.11.2024 | 21:13
Արարատի մարզի մի շարք հասցեներում վթարային ջրանջատում կլինի
21.11.2024 | 20:59
Թուրքիան հազարավոր հետաքննություններ է սկսել «ապատեղեկատվության մասին օրենքով»՝ 2 տարվա ընթացքում 33 լրագրողների ազատազրկելով
21.11.2024 | 20:44
Գերմանիայի ԱԳ նախարարը այցով Բաքվում է
21.11.2024 | 20:30
Սա 3-րդ համաշխարհային պատերազմն է․ Ուկրաինային ԱՄՆ-ի ուղարկած հրթիռները կարող են սպառնալ Մոսկվային․ Տիգրան Խզմալյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
21.11.2024 | 20:20
Միրզոյանն ու Արաղչին հեռախոսազրույց են ունեցել
Բոլորը

Հայաստանն ու Ադրբեջանը համաձայնվել են ապաշրջափակել տարածաշրջանի հաղորդակցության ուղիները։ Սա նշանակում է, որ Երևանից Բաքու, ապա՝ Մոսկվա կամ Թեհրան բեռներ կտեղափոխվեն։

Factor TV-ի նկարահանող խումբը շրջել է ժամանակին Հայաստանն ու Ադրբեջանը միացրած երկաթուղու տարածքում՝ կայարաններ, երկաթուղագծեր։

Մեղրիի շրջանում չորս կայարան է գործել՝ Կարճևանի, Մեղրիի, Նյուվադիի, Շվանիձորի։ Ռելսերն ապամոնտաժված են, շենքերն ու թունելները՝ կիսաքանդ։ Վերջին աշխատակիցները հիշում են Բաքու վերջին գնացքի մեկնումը։

Հիշողությունների կծիկը տանում է 1950-60-ականներ, երբ աշխատում էին ադրբեջանցի գործընկերների հետ։ Արխիվում պահպանված լուսանկարներն ու կադրերը լավագույնս են վերարտադրում երկաթուղու աշխատանքն ու այն միջավայրը, որ առաջանում էր կայարանների շուրջ։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Ռոբերտ Անանյան