Երևան-Բաքու հոշոտված երկաթուղին՝ այսօր․ Factor TV-ի բացառիկ ֆիլմը

Լուրեր

19.12.2025 | 23:33
ԱՄՆ-ի, Ռուսաստանի և Ուկրաինայի բանակցությունների նոր փուլը տեղի կունենա ԱՄՆ-ում առաջիկա օրերին
19.12.2025 | 23:26
2025 թվականի «Սպորտի ոլորտում տարվա լավագույնների ընտրություն» մրցույթին հավակնող մարզիկները
19.12.2025 | 23:07
Պետությունը շարունակելու է աշխատանքներ իրականացնել սոցբնակարանային ֆոնդի ընդլայնման ուղղությամբ. ԱՍՀ նախարար
19.12.2025 | 22:50
Իսրայելում ՌԴ քաղաքացի է ձերբակալվել Իրանի օգտին լրտեսության մեղադրանքով
19.12.2025 | 22:34
Դավիթ Խուդաթյանն ու Համաշխարհային բանկի նոր ղեկավարը ձեռք են բերել մի շարք պայմանավորվածություններ
19.12.2025 | 22:21
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
19.12.2025 | 22:08
Ուկրաինան պնդում է, որ հարձակվել է Միջերկրական ծովում Ռուսաստանի «ստվերային նավատորմին» պատկանող լցանավի վրա
19.12.2025 | 21:55
ԱԱԾ-ին վերագրվող թուղթ է հրապարակվել. Եզրաս արքեպիսկոպոսի՝ ԿԳԲ-ի գործակալ լինելու պնդման արձագանքները․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.12.2025 | 21:41
Հայաստանը Ժնևում քննարկել է փախստականների խնդիրների հասցեագրման իր մոտեցումները
19.12.2025 | 21:28
Պուտինը՝ Կուպյանսկի գրավման մասին ռուսական հայտարարություններին ֆոնին քաղաքում Զելենսկիի լուսանկարի մասին 
19.12.2025 | 21:15
Գարեգին Բ-ն մտադիր չէ հեռանալ․ քաղաքական գնահատականներ՝ Մայր Աթոռում տեղի ունեցածի շուրջ
19.12.2025 | 21:03
Բաքուն Ռուբեն Վարդանյանի մասին քարոզչական ֆիլմ է պատրաստել
19.12.2025 | 20:49
Ստամբուլի մոտակայքում ռուսական ԱԹՍ է կործանվել
19.12.2025 | 20:37
Պուտինը խոստացել է Ուկրաինայի վրա հարձակումների մորատորիում՝ ընտրությունների դեպքում
19.12.2025 | 20:28
Ֆինանսական գրագիտության թեմաները ներառված են մի շարք դպրոցական առարկաների ծրագրերում. ԿԳՄՍ նախարար
Բոլորը

Հայաստանն ու Ադրբեջանը համաձայնվել են ապաշրջափակել տարածաշրջանի հաղորդակցության ուղիները։ Սա նշանակում է, որ Երևանից Բաքու, ապա՝ Մոսկվա կամ Թեհրան բեռներ կտեղափոխվեն։

Factor TV-ի նկարահանող խումբը շրջել է ժամանակին Հայաստանն ու Ադրբեջանը միացրած երկաթուղու տարածքում՝ կայարաններ, երկաթուղագծեր։

Մեղրիի շրջանում չորս կայարան է գործել՝ Կարճևանի, Մեղրիի, Նյուվադիի, Շվանիձորի։ Ռելսերն ապամոնտաժված են, շենքերն ու թունելները՝ կիսաքանդ։ Վերջին աշխատակիցները հիշում են Բաքու վերջին գնացքի մեկնումը։

Հիշողությունների կծիկը տանում է 1950-60-ականներ, երբ աշխատում էին ադրբեջանցի գործընկերների հետ։ Արխիվում պահպանված լուսանկարներն ու կադրերը լավագույնս են վերարտադրում երկաթուղու աշխատանքն ու այն միջավայրը, որ առաջանում էր կայարանների շուրջ։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Ռոբերտ Անանյան