Երևան-Բաքու հոշոտված երկաթուղին՝ այսօր․ Factor TV-ի բացառիկ ֆիլմը

Լուրեր

19.12.2025 | 19:20
Ադրբեջանական նավթամթերքի ներմուծումը Հայաստան կնպաստի վառելիքի գների նվազմանը․ գործարքն իրականացնող ընկերության մեկնաբանությունը
19.12.2025 | 19:10
Փարաքար համայնքին կվերադարձվի 0.2 հա մակերեսով հողամաս. Գլխավոր դատախազության հայցը բավարարվել է
19.12.2025 | 18:58
Ադրբեջանի խորհրդարանը հաստատել է երկրի պատմության մեջ ամենամեծ համաներումը
19.12.2025 | 18:47
Եթե մեզ հարգանքով վերաբերվեք, որևէ գործողություն չի լինի. Պուտինը՝ նոր պատերազմի հնարավորության մասին
19.12.2025 | 18:39
Դեսպան Արմեն Սարգսյանը համատեղության կարգով նշանակվել է Գանայում ՀՀ դեսպան
19.12.2025 | 18:30
Ալեքսանդր Գրիգորյան․ Հիմա Սպերցյանը կարիերայի լավագույն մարզավիճակում է
19.12.2025 | 18:21
Ադրբեջանական բենզինը Հայաստան հասավ // ՌԴ-ն և Ուկրաինան զոհվածների մարմիններ են փոխանակել․ ԼՈՒՐԵՐ
19.12.2025 | 18:20
ՀՀ-ում ծառայությունների սակագները շարունակում են աճել․ ամենաբարձր գնաճը կրթության և տրանսպորտի ոլորտներում է
19.12.2025 | 18:15
Սարմեն Բաղդասարյանը նշանակվել է  Լիբանանում ՀՀ դեսպան
19.12.2025 | 18:11
Երեք ռուս սահմանապահներ հատել են Էստոնիայի սահմանը և 20 րոպե մնացել երկրում
19.12.2025 | 18:00
Թող դատի՛ տան, եթե ԿԳԲ-ի ագենտ լինելու մեղադրանքը զրպարտանք է, կտեսնեն՝ դատարանում ինչ կկատարվի․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.12.2025 | 17:51
Դավիթ Մանուկյանն ու Արայիկ Հարությունյանը Բաքվի դատարանում եզրափակիչ ելույթներով են հանդես եկել
19.12.2025 | 17:45
Այդպիսի ինֆորմացիայի չեմ ծանոթացել. Սերժ Սարգյանը՝ Կաթողիկոսի եղբոր գործակալ լինելու մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.12.2025 | 17:34
Արման Ծառուկյան․ Գեյջին ու Փիմբլեթն իմ մակարդակի մարտիկներ չեն
19.12.2025 | 17:29
Արագածոտնի մարզի Շամիրամ համայնքին կվերադարձվի 13.7 հա մակերեսով հողատարածք. Դատախազության հայցը բավարարվել է
Բոլորը

Հայաստանն ու Ադրբեջանը համաձայնվել են ապաշրջափակել տարածաշրջանի հաղորդակցության ուղիները։ Սա նշանակում է, որ Երևանից Բաքու, ապա՝ Մոսկվա կամ Թեհրան բեռներ կտեղափոխվեն։

Factor TV-ի նկարահանող խումբը շրջել է ժամանակին Հայաստանն ու Ադրբեջանը միացրած երկաթուղու տարածքում՝ կայարաններ, երկաթուղագծեր։

Մեղրիի շրջանում չորս կայարան է գործել՝ Կարճևանի, Մեղրիի, Նյուվադիի, Շվանիձորի։ Ռելսերն ապամոնտաժված են, շենքերն ու թունելները՝ կիսաքանդ։ Վերջին աշխատակիցները հիշում են Բաքու վերջին գնացքի մեկնումը։

Հիշողությունների կծիկը տանում է 1950-60-ականներ, երբ աշխատում էին ադրբեջանցի գործընկերների հետ։ Արխիվում պահպանված լուսանկարներն ու կադրերը լավագույնս են վերարտադրում երկաթուղու աշխատանքն ու այն միջավայրը, որ առաջանում էր կայարանների շուրջ։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Ռոբերտ Անանյան