Առկա 33% անգրագիտությունն արտակարգ իրավիճակ է․ որևէ ստրատեգիա ունի՞ նախարարությունը․ Լարիսա Մինասյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

19.12.2025 | 23:33
ԱՄՆ-ի, Ռուսաստանի և Ուկրաինայի բանակցությունների նոր փուլը տեղի կունենա ԱՄՆ-ում առաջիկա օրերին
19.12.2025 | 23:26
2025 թվականի «Սպորտի ոլորտում տարվա լավագույնների ընտրություն» մրցույթին հավակնող մարզիկները
19.12.2025 | 23:07
Պետությունը շարունակելու է աշխատանքներ իրականացնել սոցբնակարանային ֆոնդի ընդլայնման ուղղությամբ. ԱՍՀ նախարար
19.12.2025 | 22:50
Իսրայելում ՌԴ քաղաքացի է ձերբակալվել Իրանի օգտին լրտեսության մեղադրանքով
19.12.2025 | 22:34
Դավիթ Խուդաթյանն ու Համաշխարհային բանկի նոր ղեկավարը ձեռք են բերել մի շարք պայմանավորվածություններ
19.12.2025 | 22:21
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
19.12.2025 | 22:08
Ուկրաինան պնդում է, որ հարձակվել է Միջերկրական ծովում Ռուսաստանի «ստվերային նավատորմին» պատկանող լցանավի վրա
19.12.2025 | 21:55
ԱԱԾ-ին վերագրվող թուղթ է հրապարակվել. Եզրաս արքեպիսկոպոսի՝ ԿԳԲ-ի գործակալ լինելու պնդման արձագանքները․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.12.2025 | 21:41
Հայաստանը Ժնևում քննարկել է փախստականների խնդիրների հասցեագրման իր մոտեցումները
19.12.2025 | 21:28
Պուտինը՝ Կուպյանսկի գրավման մասին ռուսական հայտարարություններին ֆոնին քաղաքում Զելենսկիի լուսանկարի մասին 
19.12.2025 | 21:15
Գարեգին Բ-ն մտադիր չէ հեռանալ․ քաղաքական գնահատականներ՝ Մայր Աթոռում տեղի ունեցածի շուրջ
19.12.2025 | 21:03
Բաքուն Ռուբեն Վարդանյանի մասին քարոզչական ֆիլմ է պատրաստել
19.12.2025 | 20:49
Ստամբուլի մոտակայքում ռուսական ԱԹՍ է կործանվել
19.12.2025 | 20:37
Պուտինը խոստացել է Ուկրաինայի վրա հարձակումների մորատորիում՝ ընտրությունների դեպքում
19.12.2025 | 20:28
Ֆինանսական գրագիտության թեմաները ներառված են մի շարք դպրոցական առարկաների ծրագրերում. ԿԳՄՍ նախարար
Բոլորը

«Նախքան հեղափոխությունը կրթական համակարգի բարեվարքության մասին կատարված հետազոտության արդյունքում բացահայտվեց կրթական համակարգի բարեվարքության չկայացած լինելը: Հետագայում դա կոչվեց համակարգի զավթում»,- «Կրթության ոլորտում սոցիալական արդարության վերականգնումը, կրթության հասանելիության և որակի ապահովումը» թեմայով քննարկման ժամանակ այս մասին նշեց «Բաց հասարակության հիմնադրամներ – Հայաստան»-ի նախկին գործադիր տնօրեն Լարիսա Մինասյանը:

Անդրադառնալով կրթության ոլորտում առկա հիմնախնդիրներին՝ Մինասյանն ընդգծեց. «18-19 տարեկանների 10 տոկոսը դպրոցն ավարտել է առանց գրագետ լինելու. այսինքն՝ անգրագետ աշակերտը 1-ից մինչև 11-րդ դասարան փոխադրվել է որպես գիտելիք ունեցող մեկը: Կամ 10 տարեկան երեխաների 33 տոկոսն անգրագետ է, բայց 4 տարի այդ երեխաները փոխադրվել են հաջորդ դասարան։ Սա վկայում է կրթական համակարգի զավթված լինելու մասին»:

Մինասյանի գնահատմամբ՝ 10 տարեկանների շրջանում առկա 33% անգրագիտությունն արտակարգ իրավիճակ է: «Որևէ ստրատեգիա ունի՞ նախարարությունը: Առաջին հերթին համակարգը գնահատման ստրատեգիա պետք է ունենա… Երեխայի կրթության իրավունքը պետք է ապահովվի»,- նշեց «ԲՀՀ – Հայաստան»- ի նախկին գործադիր տնօրենը՝ նկատելով, որ այս արտակարգ իրավիճակում որևիցե արտակարգ լուծում չի առաջարկվում:

Նրա խոսքով՝ կրթական համակարգի գնահատումն ու վերահսկումն անտեսված է. «Ուսուցիչները կարող են ստուգարքն անցնել և դրանից հետո 5 տարի ոչինչ չանել»:

Բանախոսի դիտարկմամբ՝ այն երկիրը չէ ամենաերջանիկը, որտեղ ամենալավ կրթությունը կարող են ստանալ, այլ այն երկիրը, որտեղ կրթությունը բոլորի համար է:

Լարիսա Մինասյանն անդրադարձավ նաև կրթական համակարգում առկա խտրականությանը, ինչը, ըստ բանախոսի, նկատելի է թե՛ ուսուցիչների դիրքորոշումներում, թե՛ դասագրքերում:

Մանրամասները՝ տեսանյութում: