Սոցիալ-մշակութային թեմաներն օգտագործվել են հանրությանը մոլորեցնելու և թիրախավորելու համար․ Արշալույս Բարսեղյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Հասարակություն
03.06.2021 | 19:10Սոցիալ-մշակութային թեմաներն օգտագործվել են հանրությանը մոլորեցնելու և թիրախավորելու համար: Այս մասին այսօր առցանց քննարկման ժամանակ ասաց անկախ հետազոտող Արշալույս Բարսեղյանը՝ հավելելով, որ տեղեկատվական արշավներ էին իրականացվում թե ավանդական լրատվամիջոցների, թե սոցիալական ցանցերի միջոցով:
Բարսեղյանն իր այլ գործընկերների հետ Freedom House իրավապաշտպան հասարակական կազմակերպության աջակցությամբ իրականացրել է հետազոտություն՝ նվիրված ապատեղեկատվությանն ու կեղծ պատմույթներին։ Հետազոտությունը բաղկացած է 4 գլուխներից՝ Կորոնավիրուսի համաճարակ, Լեռնային Ղարաբաղի երկրորդ պատերազմ, Ժողովրդավարություն ու սոցիալ-մշակութային հարցեր:
«Հայաստանում «լրտես» գնտելու թրենդ է, իսկ մի քնի տարի առաջ՝ 2018-ին թրենդային էր գտնել «սատանիստներին»»,- նկատեց Բարսեղյանը:
Մանրամասները՝ տեսանյութում: