Բենզինից հոսանքի անցնելու ժամանակը․ էլեկտրական մեքենաների ներմուծումն ազատվել է 35 տոկոս հարկից․ ՏԵՍԱՆՅՈւԹ

Լուրեր

11.12.2024 | 18:32
Մխիթար Հայրապետյանը ուղղորդե՞լ է Հակոբ Ասլանյանին «մեղայականով» հանդես գալ․ պատգամավորն ուշագրավ սքրինշոթեր է հրապարակել
11.12.2024 | 18:19
ՌԴ-ն համոզել է Ասադին փախչել Սիրիայից․ փախուստը կազմակերպել է ռուսական հետախուզությունը. Bloomberg
11.12.2024 | 18:18
ՊՆ կենտրոնական բժշկական հանձնաժողովի անդամի կողմից խոշոր չափերով կաշառք ստանալու փորձին օժանդակելու վերաբերյալ գործն  ուղարկվել է դատարան
11.12.2024 | 18:15
Անկախ դիտորդի հայտարարությունը՝ Գյումրիի փրայմերիզի վերաբերյալ
11.12.2024 | 18:08
Հնարավորություն են տվել, որ գնանք, կարդանք Աղազարյանի նամակագրությունը. Հրաչյա Հակոբյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.12.2024 | 18:00
ԱԳՆ-ն՝ սահմանազատման հաջորդ փուլի մասին, ԵՄ-ն կքննարկի վրաց պաշտոնյաների դեմ պատժամիջոցների հարցը․ ԼՈՒՐԵՐ
11.12.2024 | 17:52
Ալի Խամենեին հայտարարել է, թե Սիրիայի իրադարձությունները կազմակերպվել են ԱՄՆ-ի և Իսրայելի ռեժիմի կողմից
11.12.2024 | 17:45
ՔՊ պատգամավոր Դավիթ Առուշանյանը մանդատը վայր դնելու դիմում է  ներկայացրել․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.12.2024 | 17:41
Դատարանը Դատական դեպարտամենտին պարտավորեցրել է դատավոր Կարինե Դավթյանին աշխատավարձի  60 %-ի չափով  հավելում վճարել
11.12.2024 | 17:32
Ինչ կարող է լինել, եթե ՀՀ-ն շարունակի չվճարել ՀԱՊԿ-ին․ Զախարովայի մեկնաբանությունը
11.12.2024 | 17:30
Երևանից դեպի Բաքու թռիչք է իրականացվել․ «Զվարթնոց» օդանավակայանի մամուլի խոսնակ
11.12.2024 | 17:27
ՌԴ Պետդուման օրենք է ընդունել, որն արգելում է միգրանտների երեխաներին դպրոց ընդունել՝ առանց ռուսերենի իմացության
11.12.2024 | 17:14
ՔՊ-ականները գալիս են ԱԺ. Ասլանյանին հեռացնելու հարցով խմբակցության նիստ է սպասվում
11.12.2024 | 17:03
Ասադը Ռուսաստան 135 մլրդ դոլար է տարել․ թուրքական ԶԼՄ-ներ
11.12.2024 | 16:46
Օնլայն տաքսիների վարորդները բողոքում են
Բոլորը

Եթե որոշել եք էլեկտրական մեքենա ներկրել, իսկական ժամանակն է։ ԵՏՀ-ն որոշում է ընդունել, որով մաքսատուրքից ազատում է էլեկտրական մեքենաների ներմուծումը ԵՏՄ անդամ երկրներ, այդ թվում՝ Հայաստան։ Դա զգալիորեն նվազեցնելու է ներկրման ծախսերը, սակայն կան որոշակի սահմանափակումներ։

Սահմանված քվոտայի համաձայն՝ այս տարվա ընթացքում առանց մաքսատուրքի Հայաստան կարելի է ներմուծել մինչև 7 հազար մեքենա, մյուս տարի՝ մինչև 8 հազար մեքենա։ Տարեկան սահմանված քանակը լրանալուց հետո ներմուծվող մեքենաների դեպքում արդեն կգանձվի մաքսատուրք։

«Գնի մեջ փաստացի մաքսատուրքի մասը 15 տոկոս է կազմում, իսկ ավելացված արժեքի հարկը՝ 20 տոկոս, և փաստացի ներկրողի համար 35 տոկոս բեռ դուրս է գալիս, ինչը լուրջ գումար է կազմում մեքենայի ինքնարժեքի մեջ։ Քվոտայի առկայությունը լուրջ խթան կհանդիսանա ոլորտի զարգացման համար»,- նշում է Plug.am ծրագրի համակարգող Կարեն Դերձյանը, որ ինքն էլ էլեկտրամեքենա շահագործող է։

Արդյո՞ք բավարար է այդ քանակը մեկ տարվա համար։ Շրջակա միջավայրի նախարարության բերած վիճակագրությունը որոշակի պատասխան է տալիս այդ հարցին։ Բանն այն է, որ եթե 2017 թվականին Հայաստան է ներմուծվել ընդամենը 29 էլեկտրական տրանսպորտային միջոց, ապա 2021 թվականին այդ թիվը հասել է 6,645-ի։ Համարյա այնքան, ինչքան քվոտա ստացել է Հայաստանը 2022 թվականի համար։

Այդ դեպքում արդյո՞ք շտապելու կարիք կա։ Դերձյանը բացատրում է, որ նախորդ տարիների ներկրումների թիվը վերաբերում է բոլոր էլեկտրական տրանսպորտային միջոցներին։ Օրինակով բացատրում է, որ նախորդ տարի ներկրված ավելի քան 6,000 միավոր տրանսպորտից մոտ հազարն է եղել մարդատար մեքենա։

«Tesla» էլեկտրական մեքենաների ներկրմամբ զբաղվող Տիգրան Միքայելյանը նշում է, որ վերջին շրջանում էլեկտրական մեքենաների նկատմամբ հետաքրքրությունը մեծացել է։

Միքայելյանը բացատրում է․ մարդիկ սկզբում կասկածանքով էին վերաբերվում՝ արդյո՞ք կկարողանան սպասարկել մեքենան, արդյո՞ք արժե անցնել էլեկտրականի․ հարցերը շատ էին։ Իսկ հիմա իրավիճակը փոխվել է։ Վերջին շաբաթներին էլ, ըստ Միքայելյանի, շուկայի ու գների վրա ազդել են Ուկրաինայի պատերազմն ու դրա հետևանքները։

«Այս մի տարվա մեջ շատ մեծ փոփոխություն եղավ, քանակային ահավոր են շատացել։ Ներկա դրությամբ գնանկումը պայմանավորված է նրանով, որ Ուկրաինան չի գնում, բայց դրա զուգահեռ, քանի որ ԱՄՆ-ում վառելիքը թանկացել է, հիմա մարդկանց հետաքրքիր է հին «Tesla» գնելն ու վերանորոգելն ԱՄՆ-ում»,- բացատրում է Միքայելյանը։

Կառավարության համար էլեկտրական շարժիչով մեքենաների ներկրումը բնապահպանական խնդիր է լուծում, վարորդների համար՝ նաև սոցիալական։ Այդ մեքենաների վարորդները նշում են, որ շահագործումը շատ ավելի էժան է։

Կարեն Դերձյանը նշում է, որ Plug.am ծրագրով իրենք տասնյակ լիցքավորման կայաններ են բացել։ Եվ հիմա ամեն մարզում առնվազն երկու այդպիսի կայան կա, որոնք մինչև հիմա էլ անվճար են մեքենան լիցքավորելու համար։ Հիմա արդեն դրվում են նաև վճարովի կայաններ, և դրանք բոլորը գրանցվում են քարտեզի վրա, որպեսզի մարդկանց համար հեշտ լինի պլանավորել իրենց ճանապարհորդությունները։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Գարիկ Հարությունյան