Օրենքով պետք է հստակ սահմանվի՝ որ տեղեկությունը կարող է համարվել գաղտնիք, որը՝ ոչ․ Հայկ Մարտիրոսյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

18.11.2024 | 15:33
«Արմավիր» ՔԿՀ-ի ծառայող է ձերբակալվել
18.11.2024 | 15:27
Ադրբեջանցի պաշտոնյան հայտարարել է, թե «ՀՀ-ի ռազմականացումը հարկադրել է Բաքվին ավելացնել պաշտպանական ծախսերը»
18.11.2024 | 15:18
Հայտնի է Փաշինյանի հետ Վատիկան գործուղված պատվիրակության կազմը
18.11.2024 | 15:09
Սա լարվածության որակական նոր փուլ է․ Պեսկովը՝ Բայդենի կողմից ATACMS հրթիռներով ՌԴ-ին հարվածելու թույլտվության մասին
18.11.2024 | 15:05
Գլխավոր դատախազին հրաժարականի պահանջ չի ներկայացվել
18.11.2024 | 15:00
ԲԴԽ նախագահի թեկնածուի անուն է շրջանառվում, երկրաշարժ Իրան-Ադրբեջան-Հայաստան սահմանագոտում․ ԼՈՒՐԵՐ
18.11.2024 | 14:52
ԱՄՆ կոնգրեսական Ֆրենկ Փալոնը հեռացել է Բաքվից․ ադրբեջանական ԶԼՄ-ները հիստերիա են բարձրացրել նրա այցի կապակցությամբ
18.11.2024 | 14:43
Փաշինյանը առանձնազրույց է ունեցել Հռոմի պապի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
18.11.2024 | 14:28
Երևանի ակումբներում մի շարք խախտումներ են արձանագրվել
18.11.2024 | 14:16
Վստահ եմ, որ ՆԳ նախարարությունը կշարունակի առաջնորդվել մեր որդեգրած բարձր արժեքներով և սկզբունքներով․ Վահե Ղազարյան
18.11.2024 | 14:14
Առաջիկա շաբաթները վճռորոշ են լինելու Ուկրաինայի համար. Տուսկ
18.11.2024 | 14:03
Երկրաշարժ Իրան-Ադրբեջան-Հայաստան սահմանային գոտում
18.11.2024 | 13:53
Ոստիկանության ստորաբաժանումները բացահայտել են հանցագործության 220 դեպք, որոնցից 5-ը՝ նախկինում կատարված
18.11.2024 | 13:45
ԲԴԽ նախագահի պաշտոնում շրջանառվում է Արթուր Աթաբեկյանի թեկնածությունը
18.11.2024 | 13:42
Աջակցում ենք Հայաստանին, կարծում ենք՝ հայերը պետք է Լեռնային Ղարաբաղ վերադառնալու իրավունք ունենան․ ԱՄՆ սենատորները՝ Բաքվում հրավիրված ասուլիսում
Բոլորը

Պետական և ծառայողական գաղտնիք համարվող տեղեկությունները վերահսկող անկախ մարմինը կհավակնի երկրորդ ԱԱԾ դառնալ։ Պետք է գաղտնի տեղեկությունների վերահսկողությունը խորհրդարանական մակարդակով իրականացնել։ Այս մասին այսօր՝ «ԱԱԾ-ն առաջարկում է փոխել պետական և ծառայողական գաղտնիքի մասին օրենքը. ի՞նչ նպատակով» թեմայով քննարկմանը նշեց Թրանսփարենսի Ինթերնեշնլ հակակոռուպցիոն կենտրոնի իրավական հարցերով փորձագետ Հայկ Մարտիրոսյանը։

«Մեր բոլոր խնդիրների իմաստը հենց խորհրդարանական վերահսկողության իսպառ բացակայությունն է, ոչ միայն այս՝ պետական գաղտնիք համարվող տեղեկությունների գաղտնագրման, գաղտնազերծման գործընթացներւմ, այլ, ընդհանրապես, ԱԱԾ-ի կողմից իրականացվող գործառույթների նկատմամբ, այդ թվում՝ այս ոլորտում»,- նշեց Հայկ Մարտիրոսյանը։

Փորձագետի կարծիքով՝ պետական և ծառայողական գաղտնիքի մասին օրենքը հստակ չի սահմանում՝ որ տեղեկատվությունը կարող է հանդիսանալ պետական գաղտնիք, որը՝ ոչ։

«Հնարավորինս նմանատիպ օրենքները պետք է այդ շրջանակը նախատեսեն, եզրագծեն՝ որ տեղեկատվությունը կարող է գաղտնիք հանդիսանալ, որը՝ չի կարող։ Եթե նայենք օրենքի նախագիծը, այն տեղեկատվությունը, որը երբևէ չի կարող գաղտնիք հանդիսանալ, մեկ-երկու նախադասությամբ է ներկայացված, ընդ որում՝ այնպիսի ընդհանուր ձևակերպումներով, որ այդ դրույթը լիներ-չլիներ, նույն հաշիվն էր։ Մինչդեռ օրենքի հիմնական տրամաբանությունը պետք է լիներ հենց այդ շրջանակի սահմանումը։ Պետք է հստակ սահմանել այն տեղկատություևնը, որը երբևէ չի կարող հանդիսանալ պետական գաղտնիք»,- նշեց նա։

Փորձագետը կարծում է, որ օրենսդրական փոփոխությունների նախագծում դեռ բացթողումներ կան։ Այն պետք է հետ կանչել և քննարկել՝ հաշվի առնելով միջազգային փորձը։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Նելլի Մելքոնյան