Օնլայն տաքսիների վարորդները բողոքում են

Լուրեր

05.05.2025 | 23:29
Թուրքիայի գլխավոր ընդդիմադիր կուսակցության ղեկավարը հարձակման է ենթարկվել. հարձակվողը ձերբակալվել է
05.05.2025 | 23:12
ԵՄ-ն պատրաստվում է մինչև 2027 թվականի վերջն առաջարկել միջոցներ՝ արգելելու ռուսական գազի ներմուծումը
05.05.2025 | 23:00
Գոգավան-Գուգութի անցակետում ժամանակավորապես դադարեցված է բեռնատար տրանսպորտային միջոցների մուտքը և ելքը
05.05.2025 | 22:56
ՀՀ ԱԳ փոխնախարարը կարևորել է ՄԱԿ և զարգացման այլ միջազգային գործընկերների դերը մարտահրավերները հասցեագրելու գործում
05.05.2025 | 22:51
Ռադիկ Մարտիրոսյանի հուղարկավորությունը կազմակերպելու նպատակով կստեղծվի կառավարական հանձնաժողով
05.05.2025 | 22:37
Հայաստանը ներկայացրել է անտառների պահպանության իր հանձնառությունները ՄԱԿ-ի բարձր մակարդակի հարթակում
05.05.2025 | 22:23
Իրանն Ադրբեջանին և Վրաստանին առաջարկում է TRACECA-ի շրջանակում տարանցիկ միջանցք ստեղծել
05.05.2025 | 22:11
Ծեծել կարելի է, եթե ներողությո՞ւն խնդրես․ բռունցքները գործի դրած թաղապետը մնաց պաշտոնում. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.05.2025 | 22:04
Գերմանիան պատրաստվում է նոր կառավարության ձևավորմանը. hիմնական կուսակցությունները կոալիցիոն համաձայնագիր են ստորագրել
05.05.2025 | 21:51
Բաքվում շինծու գործերով նիստում Մարտունիի և Լաչինի ազատագրման հետ կապված տեսանյութեր են ցուցադրվել
05.05.2025 | 21:42
Թրամփը հայտնել է, որ «շատ լավ և արդյունավետ» հեռախոսազրույց է ունեցել Էրդողանի հետ
05.05.2025 | 21:29
Անցկացվել է հաշմանդամային բազկամարտի 2025 թ. Հայաստանի առաջնությունը
05.05.2025 | 21:24
Մոսկվայից հայտնում են՝ Ադրբեջանի պատգամավորի մուտքը ՌԴ արգելվել է «հակառուսական և ռուսատյաց» հայտարարությունների համար
05.05.2025 | 21:15
Երևանում և 8 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
05.05.2025 | 20:58
Փարաքար գյուղում ավտոմեքենա է այրվել
Բոլորը

Օնլայն տաքսիների վարորդները բողոքի ակցիա են իրականացնում Հրազդանի կիրճում։ Նրանք բողոքում են իրենց աշխատանքային պայմաններից։

Վարորդների խոսքով՝ իրենք պաշտպանված չեն․ «Օնլայն տաքսիստները եռամսյակում 1 մլրդ 140 մլն դրամ գումար են բերել բյուջե՝ լինելով չպաշտպանված։ Մարդն առավոտյան տանից դուրս է գալիս, տեսնում է՝ գազը 220 դրամ է, երեկոյան 170 դրամ է եղել, չեմ լցրել»,- նշում է տաքսու վարորդներից մեկը։

Ակցիայի մասնակիցը հավելում է․«Գների կայունության ապահովման հարցը Կենտրոնական բանկի վրա է դրված, հեղուկ վառելիքի հետ կապված ոչ մի գործիքակազմ չի կիրառում։ Ի՞նչ է նշանակում 1 օրվա մեջ 30 տոկոս թանկացումը, կամ 1 շաբաթվա մեջ 100 % թանկացումը։ Իրավունք չունի նման բան լինել, եթե գոյություն ունի մրցակցության պաշտպանության հանձնաժողովը, որը ոչ մի առումով իր աշխատանքով չի ապացուցել, որ ինքը գոյություն ունի»:

Տաքսիների վարորդները բողոքում են նաև, իրենց գնահատմամբ, չհիմնավորված տարիֆից ու մեքենայի ծախսերից։

«Ոչ մի վերահսկողություն չկա։ Օպերատորները բացատրում են՝ պահանջարկը կա, տարիֆ է բարձրանում։ Ո՞վ է վերահսկում՝ այդ պահանջարկը կա՞, ինչքանո՞վ կա ու արդյո՞ք տարիֆը համապատասխանում է այն ալգորիթմին, որի հիմքով դրվել է։ Եթե չկա վերահսկողություն որևէ բաղադրիչի նկատմամբ, ինքը գոյույթուն ունենալ չի կարող։ Ողջամիտ սակագներ պետք է սահմանեն, ողջամիտ բաղադրիչներով։ Բացի այդ՝ սպասելաժամանակը պատվիրատուի համար ճոխություն է։ Եթե նա ուզում է՝ վարորդը իրեն սպասի, ուրեմն ինքը վճարունակ է, դրան համապատասխան գին է պետք, 1 ժամի համար 4000 դրամ։ 1 ժամի համար դա այն մինիմալ գինն է, որից երբ միջնորդավճարը հանում ես, վառելիքի գինը հանում ես, օրավարձը հանում ես,որ բավականացնի՝ վարորդը 8 ժամ աշխատի, գնա տուն, ոչ թե 14 ժամ աշխատի»,- նշում է ակցիայի մասնակիցը։

Նրա խոսքով՝ ակտիվ աշխատաժամանակից բացի գոյություն ունի պասիվ աշխատանքային ժամանակ, որը, ըստ նրա, չի հաշվարկվում։

«Վերլուծում են՝ վարորդը 10 ժամում այսքան աշխատեց, չեն ասում, որ դրանից 4 ժամը մեքենան ա լվացել, զապրավկայա արել, մեխանիկի մոտ ա եղել։ Ոչ մեկը թող չհամեմատի այս աշխատանքը վարձու աշխատանքի հետ։ Սա ինքնազբաղվածություն ա, վարորդը ներդրում ա անում, կոմֆորտի մեքենաներն արդեն 1000 դոլարի շեմը հատել են և ոչ մի գնային փոփոխություն չի եղել»:

 

Անժելա Պողոսյան