Օնլայն տաքսիների վարորդները բողոքում են

Լուրեր

18.12.2025 | 11:42
Այսօր Ադրբեջանից Հայաստան կառաքվի բենզինի առաջին խմբաքանակը
18.12.2025 | 11:41
Նման տեղերից մարդկանց պետք է էվակուացնենք. Փաշինյանը` հատակագծից դուրս կառուցված տների մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
18.12.2025 | 11:33
Մայր Աթոռը հորդորում է հանդարտություն պահպանել․ հայտարարություն՝ կայանալիք հավաքից առաջ
18.12.2025 | 11:25
Warner Bros.-ը մերժել է Paramount-ի 108 միլիարդ դոլարի առաջարկը
18.12.2025 | 11:11
Լուիս Սուարեսը նոր պայմանագիր է կնքել «Ինտեր Մայամիի» հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
18.12.2025 | 11:00
Կառավարության նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
18.12.2025 | 10:50
Թուրքիայում Մարմարա ծովը  ափից նահանջել է մոտ 20 մետր. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
18.12.2025 | 10:37
Երևանում անտուն շների կացարան կկառուցվի․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
18.12.2025 | 10:21
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ դեկտեմբերի 18-ի դրությամբ
18.12.2025 | 10:05
Հունգարիայի առաջնության առաջատարը ցանկանում է ձեռք բերել Հայաստանի հավաքականի դարպասապահին
18.12.2025 | 10:00
ՆԳՆ ոստիկանությունը հորդորում է Մայր Աթոռում նախատեսված հավաքի ընթացքում զերծ մնալ սադրիչ և հակաիրավական գործողություններից
18.12.2025 | 09:45
«Նուբարաշեն» ՔԿՀ-ին նոր շենք հատկացնելու խնդիրը պետք է լուծել շուտափույթ եղանակով․ ՄԻՊ․ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՆԵՐ
18.12.2025 | 09:33
Երևան-Երասխ ավտոճանապարհին մառախուղ է
18.12.2025 | 01:35
Տհաճ միջադեպ՝ Արման Ծառուկյանի մենամարտի ժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
18.12.2025 | 01:18
ACBJJ 20․ Արման Ծառուկյանի մրցակիցը հանձնվեց․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Օնլայն տաքսիների վարորդները բողոքի ակցիա են իրականացնում Հրազդանի կիրճում։ Նրանք բողոքում են իրենց աշխատանքային պայմաններից։

Վարորդների խոսքով՝ իրենք պաշտպանված չեն․ «Օնլայն տաքսիստները եռամսյակում 1 մլրդ 140 մլն դրամ գումար են բերել բյուջե՝ լինելով չպաշտպանված։ Մարդն առավոտյան տանից դուրս է գալիս, տեսնում է՝ գազը 220 դրամ է, երեկոյան 170 դրամ է եղել, չեմ լցրել»,- նշում է տաքսու վարորդներից մեկը։

Ակցիայի մասնակիցը հավելում է․«Գների կայունության ապահովման հարցը Կենտրոնական բանկի վրա է դրված, հեղուկ վառելիքի հետ կապված ոչ մի գործիքակազմ չի կիրառում։ Ի՞նչ է նշանակում 1 օրվա մեջ 30 տոկոս թանկացումը, կամ 1 շաբաթվա մեջ 100 % թանկացումը։ Իրավունք չունի նման բան լինել, եթե գոյություն ունի մրցակցության պաշտպանության հանձնաժողովը, որը ոչ մի առումով իր աշխատանքով չի ապացուցել, որ ինքը գոյություն ունի»:

Տաքսիների վարորդները բողոքում են նաև, իրենց գնահատմամբ, չհիմնավորված տարիֆից ու մեքենայի ծախսերից։

«Ոչ մի վերահսկողություն չկա։ Օպերատորները բացատրում են՝ պահանջարկը կա, տարիֆ է բարձրանում։ Ո՞վ է վերահսկում՝ այդ պահանջարկը կա՞, ինչքանո՞վ կա ու արդյո՞ք տարիֆը համապատասխանում է այն ալգորիթմին, որի հիմքով դրվել է։ Եթե չկա վերահսկողություն որևէ բաղադրիչի նկատմամբ, ինքը գոյույթուն ունենալ չի կարող։ Ողջամիտ սակագներ պետք է սահմանեն, ողջամիտ բաղադրիչներով։ Բացի այդ՝ սպասելաժամանակը պատվիրատուի համար ճոխություն է։ Եթե նա ուզում է՝ վարորդը իրեն սպասի, ուրեմն ինքը վճարունակ է, դրան համապատասխան գին է պետք, 1 ժամի համար 4000 դրամ։ 1 ժամի համար դա այն մինիմալ գինն է, որից երբ միջնորդավճարը հանում ես, վառելիքի գինը հանում ես, օրավարձը հանում ես,որ բավականացնի՝ վարորդը 8 ժամ աշխատի, գնա տուն, ոչ թե 14 ժամ աշխատի»,- նշում է ակցիայի մասնակիցը։

Նրա խոսքով՝ ակտիվ աշխատաժամանակից բացի գոյություն ունի պասիվ աշխատանքային ժամանակ, որը, ըստ նրա, չի հաշվարկվում։

«Վերլուծում են՝ վարորդը 10 ժամում այսքան աշխատեց, չեն ասում, որ դրանից 4 ժամը մեքենան ա լվացել, զապրավկայա արել, մեխանիկի մոտ ա եղել։ Ոչ մեկը թող չհամեմատի այս աշխատանքը վարձու աշխատանքի հետ։ Սա ինքնազբաղվածություն ա, վարորդը ներդրում ա անում, կոմֆորտի մեքենաներն արդեն 1000 դոլարի շեմը հատել են և ոչ մի գնային փոփոխություն չի եղել»:

 

Անժելա Պողոսյան