Ժամանակավրեպ «արդիականության» և ժամանակից դուրս դուդուկի մասին. ապաքաղաքական զրույց Վաչե Շարաֆյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

23.11.2024 | 16:53
ՏԿԵ նախարարն այցելել է Նոր Հաճնի կամուրջ, հանձնարարականներ տվել շինարարներին
23.11.2024 | 16:35
Թուրքիայի հետախուզության ղեկավարն ու գլխավոր ընդդիմադիր կուսակցությունը հանդիպում են անցկացրել անվտանգության հարցերի շուրջ
23.11.2024 | 15:55
Իսրայելի օդուժը հարվածներ է հասցրել Բեյրութի կենտրոնին ու արվարձաններին
23.11.2024 | 15:30
ՄԻՊ-ը փաստաբանական գործունեության հարկման հետ կապված դիմել է ՍԴ
23.11.2024 | 15:05
Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է ԱՄՆ-ի ֆինանսների նախարարի պաշտոնի հավանական թեկնածուին
23.11.2024 | 14:46
Հայտարարվել է Հակակոռուպցիոն կոմիտեի նախագահի թեկնածուների ընտրության խորհրդի ներկայացուցիչների ներգրավման մրցույթ
23.11.2024 | 14:29
ՆԱՏՕ-ի ղեկավար Մարկ Ռյուտեն բանակցություններ է վարել Դոնալդ Թրամփի հետ
23.11.2024 | 14:08
Նավթի գներն աճել են
23.11.2024 | 13:49
Նույնիսկ Անգլիայում՝ 38 հազարանոց մարզադաշտում, զգում էինք ահռելի աջակցություն Նոայի երկրպագուներից․ Ավանեսյան
23.11.2024 | 13:33
NYMEX․ Ոսկու գինն աճել է
23.11.2024 | 13:14
Անահիտ Ավանեսյանը այցելել է «Հանրապետական շտապօգնության ծառայության» Շիրակի մարզային կայան
23.11.2024 | 12:56
Երկրաշարժ Ադրբեջանում․ այն զգացվել է նաև Սյունիքի մարզում՝ 3-4 բալ ուժգնությամբ
23.11.2024 | 12:34
ԱԺ պատգամավորներ կգործուղվեն Մոսկվա
23.11.2024 | 12:24
Իմ պատասխանը երկուշաբթի կհրապարակեմ. Հովիկ Աղազարյանը` մանդատը վայր դնելու մասին
23.11.2024 | 12:12
Վերադարձի՛ր շարք․ ՊՆ սոցիալական հոլովակը
Բոլորը

Factor TV-ի A-politic հաղորդաշարի հյուրն է կոմպոզիտոր Վաչե Շարաֆյանը: Համամատելով հայաստանյան և այլ երկրների հանդիսատեսին, նա նշում է, որ ընկալման յուրահատկությունները պայմանավորված են լեզուների տարբերությամբ, որոնցով խոսում են ազգերը: Երաժշտությունը, թեև միջազգային լեզու է՝ տարբեր ձևով է ընկալվում այս կամ այն լեզվի կրողներին կողմից:

Վաչե Շարաֆյանն անցել է ստեղծագործական երկար ճանապարհ, որը բերել է այսօրվա, իր խոսքով, «մաքրված» երաժշտական լեզվին: Հաղորդման հյուրն անիմաստ է համարում երաժշտությունը արհեստականորեն պարզեցնելը կամ բարդացնելը, նաև «ժամանակակից» երևալու փորձերը, որոնք սովորաբար արտահայտվում են ինչ-որ տեղ արդեն գոյություն ունեցող հնարքները փոխառելու մեջ:

Կոմպազիտորը, որը նաև դուդուկի մասին գրքերի հեղինակ է և հաճախ է իր երաժշտության մեջ օգտագործում այդ նվագարանը, հիշեցնում է, որ դուդուկը կարելի է համարել «դասական» փողային գործիքների «նախահայրը»: Բայց մեր այդ ազգային նվագարանը մնացել է մարդկային ձայնի ծավալի մեջ և առավել անմիջական է «խոսում» ունկնդրի հետ: Այդ առումով դուդուկը, ի հեճուկս իր ներկայիս կոմերցիան հաջողության, և՛ արդիական է, և՛ ժամանակից դուրս է:

Մանրամասները տեսանյութում: