Ինչո՞ւ են քանդվել Տաթև-Աղվանի ճանապարհի որոշ հատվածներ․ ՏԿԵՆ-ի պատասխանը Factor.am-ի հարցմանը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
16.12.2025 | 22:40
ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականին
16.12.2025 | 22:27
Ըստ ՌԴ ԱԳՆ-ի՝ Արևմուտքն ակտիվացրել է «ապակառուցողական ջանքերը Հարավային Կովկասում»
16.12.2025 | 22:21
Ինչ է գրված ՀՀ-Լյուքսեմբուրգ ռազմավարական հռչակագրում. ԱԳՆ-ն մանրամասներ է հրապարակել
16.12.2025 | 22:17
ՖԻՖԱ․ Տարվա լավագույն ֆուտբոլիստը, մարզիչը և գոլը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 22:14
Ռուբեն Վարդանյանի գործով ​​դատավարությունը մոտենում է ավարտին․ կողմերը պատրաստվում են եզրափակիչ ելույթներին
16.12.2025 | 22:01
Հայաստան–Լյուքսեմբուրգ հարաբերությունները բարձրացվել են ռազմավարական գործընկերության մակարդակի. տեղի է ունեցել Միրզոյան-Բետել հանդիպում
16.12.2025 | 21:58
Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց ռազմական օգնություն կցուցաբերեն ագրեսիայի դեպքում
16.12.2025 | 21:45
Նոր պահանջներ Երևանին` TRIPP-ի վերաբերյալ. ինչու Մոսկվան և Թեհրանը խոսեցին միաժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 21:33
Մաշտոցը կլինի թղթի վրա, իսկ հեռախոսները՝ միայն դասի համար. Ժաննա Անդրեասյանի արձագանքը՝ քննադատություններին
Բոլորը

Գորիս-Կապան այլընտրանքային նորակառույց ավտոճանապարհի որոշ հատվածներում թերություններ են հայտնաբերվել։ Այս մասին Factor.am-ի գրավոր հարցմանն ի պատասխան՝ հայտնել են Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունից՝ հավելելով, որ ճանապարհները դեռևս չեն ընդունվել շահագործման։

Ըստ նախարարության՝ Տաթև-Աղվանի ավտոճանապարհին հիմնանորոգման աշխատանքներն իրականացվել են ճանապարհային երթևեկության պայմաններում, իսկ երթևեկությունը բավականին ինտենսիվ և ծանրաբեռնված է եղել, ինչն էապես ազդել է աշխատանքի կատարման ընթացքի վրա:

Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Քրիստինե Ղալեչյանը մեր հարցմանն ի պատասխան տեղեկացնում է, որ Տաթև-Աղվանի ավտոճանապարհն ասֆալտապատված է, սակայն 25-ից 68-րդ կմ-ն ընկած հատվածում հիմնանորոգման աշխատանքները կատարվել են 2020-2021 թվականներին, և այն դեռևս շահագործման հանձնված չէ։

25-ից 37-րդ կմ-ն ընկած հատվածում որոշակի թերություններ են հայտնաբերվել հիմնանորոգված ճանապարհային պատվածքի և կողնակների վրա։  37-ից 55-րդ կմ-ն ընկած հատվածում իրականացվել են ասֆալտբետոնե ծածկի ներքին շերտի տեղադրման աշխատանքներ։

55-ից 68-րդ կմ-ն ընկած հատվածում հայտնաբերվել են որոշակի թերություններ հիմնանորոգված ճանապարհային պատվածքի վրա, և ճանապարհը չի ընդունվել շահագործման։

Խնդրահարույց ճանապարհահատվածներում աշխատանքները պարտավոր է իրականացնել կապալառու կազմակերպությունը՝ բացառապես իր հաշվին։ Գարնանը, երբ եղանակային պայմանները թույլ տան, կապալառու կազմակերպությունը պետք է վերացնի ներքին շերտի վրա առկա թերությունները, որից հետո կտեղադրվի ասֆալտբետոնե ծածկի վերին շերտը։

Շահագործման ընդունելուց հետո ճանապարհը 3 տարի գտնվելու է երաշխիքային սպասարկման ժամկետում։ Այդ ժամանակահատվածում ի հայտ եկած թերությունները կապալառու կազմակերպությունները պարտավոր են վերացնել սեփական միջոցներով, և միայն դրանից հետո ճանապարհը կընդունվի շահագործման։

Հավելենք, որ սեպտեմբերին, երբ Գորիս-Կապան ճանապարհի՝ ադրբեջանական վերահսկողության տակ հայտնված հատվածում ադրբեջանցիները սկսեցին կանգնեցնել իրանցի բեռնափոխադրողներին և տուրք պահանջել, Հայաստանի իշխանությունները հայտարարեցին, որ արագ կբարեկարգեն այլընտրանքային գրունտային ճանապարհը։ Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարությունից չեն պատասխանել մեր գրավոր հարցմանն այն մասին՝ արդյո՞ք անորակ շինարարության համար որևէ մեկը պատասխանատվություն կրելու է։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Արփի Հակոբյան