Փաշինյանը «պաշտպանվում» է Սերժ Սարգսյանի օրենքով. «պադավատների» վերանորոգման ծախսերը՝ գաղտնիք․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

16.12.2025 | 21:00
Փաշինյանը հրաժարվեց Մինսկի խմբում բանակցությունից, Ադրբեջանին լեգիտիմ հիմք տվեց հարձակվել Արցախի վրա․ Անդրիաս Ղուկասյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 20:45
Անհիմն են արգելվել ցույցերը․ 2020-ին հայտարարված ռազմական դրության հետքերով. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 20:36
Ստորագրվել է Հայաստանի և Լյուքսեմբուրգի միջև ռազմավարական գործընկերության մասին համատեղ հռչակագիրը
16.12.2025 | 20:30
ՀԿԿ-ն պնդում է՝ փաստաբանը 2 միլիոն դրամ կաշառք է վերցրել, որ տա դատավորին,բայց դատավորը մեղադրյալ չէ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 20:19
«Առանց հանգստյան օրերի». երբ պատրաստ կլինեն 300 դպրոցները և Ակադեմիական քաղաքը՝ ըստ Անդրեասյանի
16.12.2025 | 20:08
Գավառի տարածաշրջանում թույլ ձյուն է տեղում
16.12.2025 | 20:00
Ցինի՛զմ է Լավրովի պնդումը․ ասա՛ մեկ դաշնակից, ում ՌԴ-ն չի դավաճանել․ ո՞ւր է Արցախը, եթե մեզ չեք դավաճանել․ Գուրգեն Սիմոնյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 19:45
15 հզր էլեկտրոմոբիլ արտոնյալ պայմաններով կներմուծվի 2026-ին․ ինչ է արվելու հին մարտկոցների հետ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 19:29
Վրաստանում եկեղեցու վարդապետին ժամանակավորապես արգելվել է հոգևոր ծառայություն մատուցել. նա աջակցել է ցուցարարներին
16.12.2025 | 19:13
Հայաստանի Սահմանադրությունը պետք է համապատասխանեցվի նախաստորագրված խաղաղության համաձայնագրին. Ալիևի ներկայացուցիչ
16.12.2025 | 19:00
Կրթական համակարգը լավ սովորեցնում է՝ ինչպես մեռնել հանուն հայրենիքի, բայց չի սովորեցնում՝ ինչպես ապրել հանուն հայրենիքի․ Ժաննա Անդրեասյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 18:47
 «Կատարյալ անհեթեթություն». նախարարը՝ ատեստավորման թեստերի վաճառքի լուրերի մասին
16.12.2025 | 18:33
Դատարանի դահլիճում սպանության փորձ կատարելու դեպքով նախաձեռնված քրեական վարույթի նախաքննությունն ավարտվել է․ ՔԿ
16.12.2025 | 18:23
Առաջարկներն օր առաջ ուժի մեջ կմտնեն, եթե ձեր խմբակցության կարկառուն ներկայացուցիչները կամովին վերադարձնեն գողացված գումարները․ նախարար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 18:14
Էրդողանն ակնարկել է տարեսկզբին ՀՀ սահմանը բացելու մասին // Սևակի արձանը կհեռացնեն․ ԼՈՒՐԵՐ
Բոլորը

«Ես վարչապետ եմ եղել, մի քանի անգամ մեքենայով ճանապարհին եմ մնացել՝ ընդ որում բնակավայրերի մեջ: Դա խնդիր չի, կարող եմ նույնիսկ իջնել, բրթել՝ խոդի գցելու համար, բայց հասկանում եք՝ վարչապետին սպասարկող մեքենան 5-6 անգամ փչանում է բնակավայրերի մեջ: Մարդիկ գալիս-ասում են՝ վարչապետ ջան, ի՞նչ է եղել, կարող ա՝ սվեչա է թրջել… Հետո ինձ ցույց են տալիս ծախսերն ու ասում, որ այդ մեքենաների վերանորոգման համար 30 մլն դրամ արդեն ծախսել են»: Այս մասին դեկտեմբերի 24-ին, նախապես ուղարկված գրավոր հարցերով առցանց մամուլի ասուլիսի ժամանակ, Factor TV-ի հարցին ի պատասխան՝ հայտարարել էր վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը՝ անդրադառնալով բյուջեի հաշվին ԱԺ նախագահ Ալեն Սիմոնյանի համար 200 հազար դոլարանոց մեքենա գնալու թեմային:

Factor.am-ը գրավոր հարցմամբ դիմեց ՀՀ վարչապետի աշխատակազմ՝ խնդրելով տեղեկացնել, թե Հայաստանի ո՞ր բնակավայրերում է խափանվել վարչապետին սպասարկող ծառայողական մեքենան և որքա՞ն գումար է հատկացվել վերանորոգման համար: Հարցման նպատակն էր կատարել հաշվարկներ և պարզել՝ արդյո՞ք, ինչպես պնդում է Փաշինյանը, բյուջեի համար առավել շահեկան է նոր ավտոմեքենա գնելը, քան հները վերանորոգելը:

Փաշինյանի բնորոշմամբ՝ Երրորդ հանրապետության մեջ ամենաթափանցիկ կառավարությունը, սակայն, մեր գրավոր հարցումը մերժել է, տեղեկությունները չեն տրամադրվել՝ դրանք համարելով ծառայողական և պետական գաղտնիք:

Այս իրավիճակում քաղաքացին կա՛մ պետք է հավատա Փաշինյանի ազնիվ խոսքին, կա՛մ մնա չփարատված կասկածներով, քանզի ո՛չ մեքենաների խափանման, ո՛չ դրանց վերանորոգման վերաբերյալ մանրամասներ չեն փոխանցվում:

Հիշեցնենք՝ դեռ Սերժ Սարգսյանի իշխանության տարիներին «Գնումների մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություն արվեց, որի համաձայն՝ ՀՀ նախագահի, վարչապետի և Ազգային ժողովի նախագահի արարողակարգային, կեցության, սննդի և տրանսպորտային սպասարկման ծախսերը համարվում են պետական գաղտնիք:

2019 թվականին հայտնի դարձավ, որ պետբյուջեի հաշվին «պադավատապետությունը» սուր քննադատող Նիկոլ Փաշինյանի համար «Mercedes-Benz» S դասի՝ ամբողջությամբ զրահապատ ծառայողական մեքենա է գնվել, որի արժեքն այդ թվականին 350.000 դոլար էր։

Մեկ ամիս առաջ ձեռք բերված 200 հազար դոլար արժողությամբ BMW-ով շրջող ԱԺ նախագահ Ալեն Սիմոնյանը հավաստիացնում է՝ իր մեքենան խափանվել է Երևանում, Գյումրիում, Կոտայքում, Տավուշում:

«Ավտոմեքենան ունեցել է մաշվածություն և տեխնիկական անվտանգության մի շարք խնդիրներ, ինչպես, օրինակ, ղեկասյունը (рулевая колонка), փոխանցման տուփը և «տուրբո» շարժիչը»,- մեր գրավոր հարցմանն ի պատասխան՝ նշել են ԱԺ աշխատակազմից

Ալեն Սիմոնյանը ևս չի տրամադրում տեղեկություններ, թե որքան գումար են ծախսել վերանորոգումների համար, որպեսզի հնարավոր լինի վերլուծել՝ արդյո՞ք գնելն է շահավետ, թե՞ վերանորոգելը:

Վարչապետի և Ազգային ժողովի աշխատակազմերի կողմից  պետական պաշտոնյաներին սպասարկող տրանսպորտային միջոցների ծախսերի մասին տեղեկությունները չտրամադրելը, ըստ ԹԻՀԿ ծրագրերի համակարգող Վարուժան Հոկտանյանի, կոռուպցիոն ռիսկեր է պարունակում:

Ուշագրավ է, որ վարչապետի աշխատակազմը պետական գաղտնիք է համարել նաև այն բնակավայրերի անունները, որտեղ, ըստ Փաշինյանի, մեքենաները խափանվել են և «բրթել-խոդի գցելու» անհրաժեշտություն է առաջացել: Վարուժան Հոկտանյանն արձանագրում է՝ բաց և թափանցիկ կառավարման մասին հեղափոխական խոստումներ տվող իշխանություններն այլևս այնքան էլ հեղափոխական չեն:

Factor TV-ն պետական գերատեսչություններից հետաքրքրվել է նաև՝ արդյո՞ք հնարավոր է, որ պետության բարձրաստիճան պաշտոնյաների համար գնվեն էլեկտրամոբիլներ, որոնք քիչ ծախսատար են և արդեն իսկ կիրառվում են գերտերությունների ղեկավարների կողմից: Փաշինյանի աշխատակազմից հայտնել են, որ այդ մասին անգամ քննարկումներ չկան, իսկ ԱԺ աշխատակազմից փոխանցում են՝ քննարկումներ կան Ալեն Սիմոնյանի համար էլեկտրոմոբիլ գնելու, բայց վերջնական որոշում  դեռ չկա:

Հիշեցնենք՝ հեղափոխության առաջին տարում իշխանության ներկայացուցիչները խոստանում էին մինչև անգամ 90 տոկոսով կրճատել կառավարական «պադավատները» և, ըստ անհրաժեշտության, երթևեկել տաքսիներով: Չորս տարի անց այս խոստումը չի կատարվել: Նախորդ տարեվերջին ԱԺ նախագահ Ալեն Սիմոնյանը, արդարացնելով իր համար գերթանկարժեք՝ 200 հազար դոլարանոց մեքենայի գնումը, հայտնել էր պետական ավտոպարկի մեքենաների 40 տոկոսի կրճատման մասին:

Ծառայողական մեքենաների թիվը, մինչդեռ, 2022 թվականի բյուջեով աճում է 10 ավտոմեքենայով: Բյուջեի նախագծի համաձայն՝ հարկատուների միջոցներից գումարներ կուղղվեն 933 մեքենայի պահպանմանը: Նշենք, որ 2017-ին, բացի ուժային կառույցները, մնացած պետական գերատեսչությունների ծառայողական մեքենաների թիվը եղել է 915, 2018-ին՝ 902, 2019-ին՝ 1082, 2020-ին՝ 924, իսկ 2021-ին՝ 923:

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Նարեկ Կիրակոսյան