Հայաստանը կմասնակցի Պրահայում կայանալիք «Քվադրինալե» արվեստի միջազգային փառատոնին

Լուրեր

16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
16.12.2025 | 22:40
ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականին
16.12.2025 | 22:27
Ըստ ՌԴ ԱԳՆ-ի՝ Արևմուտքն ակտիվացրել է «ապակառուցողական ջանքերը Հարավային Կովկասում»
16.12.2025 | 22:21
Ինչ է գրված ՀՀ-Լյուքսեմբուրգ ռազմավարական հռչակագրում. ԱԳՆ-ն մանրամասներ է հրապարակել
16.12.2025 | 22:17
ՖԻՖԱ․ Տարվա լավագույն ֆուտբոլիստը, մարզիչը և գոլը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 22:14
Ռուբեն Վարդանյանի գործով ​​դատավարությունը մոտենում է ավարտին․ կողմերը պատրաստվում են եզրափակիչ ելույթներին
16.12.2025 | 22:01
Հայաստան–Լյուքսեմբուրգ հարաբերությունները բարձրացվել են ռազմավարական գործընկերության մակարդակի. տեղի է ունեցել Միրզոյան-Բետել հանդիպում
16.12.2025 | 21:58
Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց ռազմական օգնություն կցուցաբերեն ագրեսիայի դեպքում
16.12.2025 | 21:45
Նոր պահանջներ Երևանին` TRIPP-ի վերաբերյալ. ինչու Մոսկվան և Թեհրանը խոսեցին միաժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 21:33
Մաշտոցը կլինի թղթի վրա, իսկ հեռախոսները՝ միայն դասի համար. Ժաննա Անդրեասյանի արձագանքը՝ քննադատություններին
Բոլորը
ՀՀ մշակույթի նախարարությունից տեղեկացնում են, որ 2019 թվականի հունիսին կայանալու է Պրահայի «Քվադրինալե» արվեստի միջազգային փառատոնը:
«Այս տարի Հայաստանն իրավունք է ստացել մասնակցելու Պրահայի Քվադրինալեին, որը տրամադրվել է «Էյվա» արվեստների հիմնադրամին և ներկայացվելու է միջազգային ճանաչում ունեցող արվեստագետ Արշակ Սարգսյանի (նկարիչ, քանդակագործ, նկարիչ-ձևավորող, ՀՀ Նախագահի մրցանակի դափնեկիր) «Ուտոպիական նորաձևություն» վերտառությամբ նախագիծը, որը 2018 թվականին հավանության է արժանացել ՀՀ մշակույթի նախարարության կողմից: Նախագծի համադրող/համակարգողներն են Լիա Մխիթարյանը, Լիլիթ Ստեփանյանը, արվեստի քննադատ` Վարդան Ջալոյան:
Սկսած 1967 թվականից իր ձևի մեջ եզակի Պրահայի Քվադրինալեն հանդիսանում է աշխարհի խոշորագույն և ամենաճանաչված արվեստի փառատոնը՝ բեմական և տարածական ձևավորման ոլորտում։ Այն կազմակերպվում է Չեխիայի մշակույթի նախարարության և Եվրոպական Միության ջանքերով, որն անցկացվում է չորս տարին մեկ անգամ: Այն համախմբում է աշխարհի շուրջ 60 երկիր, որոնցից յուրաքանչյուրը հանդես է գալիս յուրահատուկ ցուցադրություններով՝ բեմական, զգեստների, ձայնային դիզայնից մինչև լուսավորության դրսևորումներ:
Հիսուն տարվա պատմություն ունեցող այս փառատոնին Հայաստանն առաջին անգամ մասնակցել է 2011 թվականին: 2015 թվականին Հայաստանը փայլուն մասնակցություն է ունեցել Հայոց ցեղասպանության թեմայով («Կարմիր կարկուտ»), որը նույնպես իրականացվել է  «Էյվա» արվեստների հիմնադրամի նախաձեռնությամբ, ինչպես նաև ՀՀ մշակույթի նախարարության և «Հայաստան» համահայկական հիմնադրամի, Հայոց ցեղասպանության 100-րդ տարելիցի միջոցառումների տնօրինության աջակցությամբ:
Հատկանշական և կարևոր է Հայաստանի մասնակցությունը նման համաշխարհային արվեստի հարթակներում Հայաստանի տեսանելիության և ճանաչողության բարձրացման առումով։ Այս տարի՝ 2019 թվականին, Հայաստանն արդեն 3-րդ անգամ իր մասնակցությունը կունենա Պրահայի Քվադրինալեին՝ ներկայացնելով փառատոնի կողմից արդեն իսկ հավանության արժանացած «Ուտոպիական նորաձևություն» նախագիծը՝ ի ցույց դնելով Հայաստանում ժամանակակից արվեստի կարևորությունն ու լուրջ ներուժը։ Փառատոնին մասնակցելով նման յուրօրինակ նախագծով՝ Հայաստանը մեկ անգամ ևս ճանաչելի է դառնում աշխարհին իր ժամանակակից արվեստով։ Ավելին, մասնակցելով Չեխիայի համար պետական կարևորություն ունեցող այս փառատոնին՝ Հայաստանն ամրապնդում է նաև Չեխիայի հետ իր կապերն արվեստի և մշակույթի ոլորտներում։
«Ուտոպիական նորաձևություն» նախագծի արտահայտչաձևը նորարարական է և պերֆորմատիվ՝ սինթեզելով իր մեջ տեսողական, լսողական, շոշափելի և զգայական ընկալումները։ Ինստալյացիոն տարածության մեջ վեր խոյացած ապագայի շնչող հագուստները, այլ կերպ՝ կինետիկ քանդակները, հնարավորություն են տալիս հանդիսատեսին էքսպերիմենտի ենթարկելու ինքն իրեն՝ մտովի կրելու այդ հագուստները և գործի դնելու անձնական սցենարի և ծիսակարգերի սեփական տարբերակը»,- ասված է հաղորդագրությունումԼ