Թեկնածուներն իրարից արտագրում են կամ «կտրվում»․ ինչու է բարդացել դպրոցի տնօրեն դառնալը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

31.03.2025 | 11:48
Մեզ տրված քվեները չենք փոշիացնելու․ Սարիկ Մինասյան
31.03.2025 | 11:42
«Մայր Հայաստան» դաշինքը պատրաստ է միանալ Գյումրիում ամենաշատ ձայներ հավաքած ընդդիմադիր ուժին
31.03.2025 | 11:34
Թրամփը հայտարարել է, որ Զելենսկին ցանկանում է հրաժարվել հանածոների գործարքից՝ նրան սպառնալով «մեծ խնդիրներով»
31.03.2025 | 11:25
Բաքուն ՀՀ-ից պահանջում է «հրաժարվել Ադրբեջանի նկատմամբ տարածքային պահանջներից»
31.03.2025 | 11:22
Գերմանիայի նախագահ Ֆրանկ-Վալտեր Շտայնմայերը այցելել է Հայոց ցեղասպանության հուշահամալիր
31.03.2025 | 11:09
Ադրբեջանի ԶՈՒ-ն կրակ է բացել Սյունիքի մարզի Խնածախ բնակավայրի ուղղությամբ, վնասվել է բնակելի տուն․ ՊՆ
31.03.2025 | 11:05
Պարոն Բեգոյա՞ն, ասում են՝ ծառեր եք կտրում. Ավինյանը ժպիտով հարց բարձրացրեց
31.03.2025 | 10:50
Գերակա շահի որոշմանը չպետք է խանգարի. Ավինյանն անդրադարձավ Օղակաձև այգու մի հատվածի բարեկարգմանը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
31.03.2025 | 10:43
Վարչապետ Փաշինյանը շնորհավորական ուղերձներ է հղել իսլամական սրբազան Էյդ Ալ-Ֆիտր տոնի առիթով
31.03.2025 | 10:24
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհները հիմնականում անցանելի են
31.03.2025 | 09:57
Քաղաքացու ընտրությունը մեզ համար օրենք է. Նիկոլ Փաշինյան
31.03.2025 | 09:43
Թրամփը Իրանին սպառնում է ռմբակոծությամբ, եթե միջուկային գործարքը չկնքվի
31.03.2025 | 09:42
Պատրաստ եմ առանց որևէ նախապայմանի քվեարկել Վարդան Ղուկասյանի օգտին. Ռուբեն Մխիթարյան
31.03.2025 | 09:30
Երևանի քաղաքապետարանի գործակարգավարական նիստը. ՈՒՂԻՂ
31.03.2025 | 08:55
Գյումրիում ոչ մի ուժ չի ստացել մեծամասնության քվեն
Բոլորը

Հայաստանի դպրոցներում տնօրեն ընտրվելը բարդացել է, և հաստատություններից շատերում թափուր հաստիքը լրացնելը լուրջ խնդիր է դարձել։ Խնդիրն այնքան է սրվել, որ, օրինակ, Արմավիրի մարզպետ Դավիթ Խուդաթյանը ֆեյսբուքյան պաշտոնական էջում ներկայացնելով մարզի 29 դպրոցների ցանկ՝ օրեր առաջ կոչ էր արել ուսուցիչներին և ոլորտի այլ մասնագետների ձեռք բերել հավաստագիր և մասնակցել Արմավիրի դպրոցների տնօրենների մրցույթներին:

«Մարզում այս պահին մոտավորապես 3 տասնյակ դպրոցներում ունենք դպրոցների տնօրենների թափուր հաստիքներ։ Շատերը դիմել են մրցույթի առաջին փուլին, շատ դպրոցներում մասնակցությունը պասիվ է, որոշներում էլ մասնակցություն ընդհանրապես չկա»,- Factor TV-ի հետ զրույցում նշում է Դավիթ Խուդաթյանը։

Նոր մոդելը ներդրվել էր 2023 թվականին, առանձնացվել էր բովանդակային և վարչատնտեսական կառավարումը․ կրթության որակի ապահովման գործառույթն ամբողջովին վերապահվել էր տնօրենին, իսկ տնտեսական կառավարումը՝ վարչական համակարգողին, ամբողջությամբ փոխվել էր նաև տնօրենների ընտրության և նշանակման կարգը։ Այժմ շատերը պարզապես խուսափում են դպրոցի տնօրեն դառնալ կամ էլ չեն կարողանում բավարարել ներկայացված պահանջները։

«2023-ին դպրոցների զարգացման 5-ամյա ծրագրի փորձաքննության արդյունքում մենք շուրջ 523 հայտ ենք ունեցել, որից 15,4 %-ն է դրական գնահատվել, իսկ 2024-ին 343 ծրագրից շուրջ 8,7 %-ն է դրական գնահատվել»,-ն շում է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը։

Դպրոցների տնօրենների 65 հավակնորդներից միայն 25-ն է հաղթահարել հարցազրույցների փուլը։

Երևանի թիվ 198 ավագ դպրոցի տնօրեն Սարգիս Խաչատրյանի կարծիքով՝ կան բավականին պատրաստված տնօրենների հավակնորդներ, որոնք պարզապես դժվարանում են նոր մեթոդաբանությամբ զարգացման ծրագիր գրել։

Կրթության փորձագետ Ատոմ Մխիթարյանը շեշտում է՝ տնօրենի պաշտոնի հավակնորդների ներկայացրած զարգացման ծրագրերը հանձնվում են փորձագիտական խմբերի ու կազմակերպությունների, որոնք գնահատելիս, նրա խոսքով, հաճախ սուբյեկտիվ մոտեցում են ցուցաբերում։ Սվաջյանի խոսքով՝ դպրոցների տնօրենների թափուր հաստիքների խնդիրը լուծելու նպատակով ԿԳՄՍ նախարարության կողմից մշակվում է ծրագիր, որը հնարավորություն կտա տնօրենի հավակնորդներին տրամադրել աջակցություն շարունակական վերապաստրաստումների ձևաչափով։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Աննա Բաբաջանյան