Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է Քվեբեկի հայկական բժշկական ասոցիացիայի ներկայացուցիչներին

Լուրեր

24.04.2025 | 20:13
Այսօր Հայոց ցեղասպանության մասին խորհելիս հիշում ենք Ալիևի ռեժիմի կողմից ԼՂ-ում իրականացված էթնիկ զտումները․ Freedom House 
24.04.2025 | 20:00
ՔՆՆԱՐԿՈւՄ․ Ցեղասպանությունը և Թուրքիայի հետ նորմալացման պրոցեսը․ ինչպե՞ս չհատելով կարմիր գծերը՝ հասնել կարգավորման
24.04.2025 | 19:53
Արման Ավանեսյանը՝ մարտական սամբոյի Եվրոպայի չեմպիոն
24.04.2025 | 19:49
Այսօր ճանաչում ենք ԼՂ-ի 120,000 հայերի դիմակայունությունը, որոնք 2023թ․ բռնի տեղահանվեցին իրենց հողերից․ Կանադայի ԱԳ նախարարը ուղերձը Հայոց ցեղասպանության տարելիցին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.04.2025 | 19:41
ՀՀ-ն կազմակերպությունից դուրս չի եկել․ ՀԱՊԿ գլխավոր քարտուղար
24.04.2025 | 19:30
Նահանջ պահանջից․ ինչ է փոխվել Փաշինյանի ապրիլի 24-ի ուղերձներում. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.04.2025 | 19:14
Ցեղասպանության ուրացումը ծանր ընկալում է ստանում շատերի մոտ. Ռոբերտ Քոչարյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.04.2025 | 18:59
Հիշում և հարգում ենք մեկուկես միլիոն անմեղ զոհերի հիշատակը. Հունաստանի նախագահ
24.04.2025 | 18:42
110 տարի է անցել 1915թ․ ապրիլի 24-ին սկսված ինքնության, կրոնական և մշակութային ցեղասպանությունից․ Թուրքիայի քրդամետ կուսակցության հայտարարությունը
24.04.2025 | 18:30
Պահանջե՞լ ցեղասպանության ճանաչում, թե՞ ոչ․ հարցում Երևանում
24.04.2025 | 18:22
Եթե ինձ լիազորությամբ օժտեն, ես կբանակցեմ, լուծումներն ունեմ. Էդմոն Մարուքյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
24.04.2025 | 18:09
Բաքվում շինծու գործերով նիստում ուսումնասիրվում են Շուշիի ազատագրմանը նախորդած իրադարձությունների փաստաթղթերը
24.04.2025 | 18:01
Փաշինյանն Էստոնիա է մեկնում // Շոյգուն սպառնացել է արևմտյան երկրների դեմ միջուկային զենքի կիրառմամբ․ ԼՈՒՐԵՐ
24.04.2025 | 17:56
Իրանում ՀՀ դեսպանն ու դիվանագիտական անձնակազմը ծաղիկներ են խոնարհել Ցեղասպանության զոհերի հիշատակին նվիրված հուշարձանին
24.04.2025 | 17:47
Հայերը կրկին թիրախավորվում են՝ այս անգամ Ադրբեջանի կողմից. Մեծ Բրիտանիայի Լորդերի պալատի անդամ Դեյվիդ Ալթոնի հոդվածը
Բոլորը

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն ընդունել է Քվեբեկի հայկական բժշկական ասոցիացիայի ծրագրի հիմնական համակարգող և ասոցիացիայի անդամ Ռիտա Կույումջյանի գլխավորած պատվիրակությանը․ տեղեկացնում են ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ից։

«Հանդիպման մասնակիցները քննարկել են հանրակրթության ոլորտում «Հետտրավմային աճի և տոկունության» ծրագրի իրականացման հնարավորությունը:

Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ դպրոցներում առկա են տարաբնույթ խնդիրներ՝ երեխաներին անհրաժեշտ հոգեբանական աջակցության և բուլինգի հետ կապված: Նա տեղեկացրել է, որ վերջերս հաստատվել է դպրոցների ֆինանսավորման նոր բանաձևը, համաձայն որի՝ հաջորդ ուստարվանից բոլոր հաստատություններում պարտադիր կդառնա հոգեբանի հաստիքը, և այդ առումով առկա են բազում անելիքներ՝ որակյալ հոգեբաններ ներգրավելու, նրանց վերապատրաստելու, մասնագիտական զարգացմանը նպաստելու, ինչպես նաև աջակցելու առումով: Նախարարի տեղակալի խոսքով՝ 44-օրյա պատերազմի ընթացքում գործընկերների հետ համագործակցությամբ իրականացվել են ուսուցիչների վերապատրաստման դասընթացներ՝ երեխաներին հոգեբանական աջակցություն տրամադրելու ուղղությամբ:

«Այսօրվա բարդ իրականությունում երեխաների հոգեբանական աջակցության խնդրին պետք է ինստիտուցիոնալ մոտեցում ցուցաբերել, և այս առումով կարևորում եմ ուսուցիչների հետ տարվող աշխատանքը: Մենք պետք է ծրագրի հավասար շահառուներ դիտարկենք թե՛ սովորողներին, թե՛ ուսուցիչներին. եթե ուսուցիչները չունենան այդ տոկունությունը, ապա այն երեխաներին փոխանցելը դժվար կլինի: Մեր ուսուցիչները, իհարկե, շատ ուժեղ են, և նրանցից շատ բան ունենք սովորելու, բայց նաև մեթոդական աջակցության կարիք կա, որպեսզի որպես անձ՝ տարբեր իրավիճակներում ավելի պատրաստված լինեն և երեխաներին ճիշտ ուղղորդեն»,- շեշտել է Ժաննա Անդրեասյանը։ Նա շնորհակալություն է հայտնել նախաձեռնության համար՝ վստահեցնելով, որ առանց համատեղ աշխատանքի հնարավոր չէ հաջողության հասնել:

Ռիտա Կույումջյանի խոսքով՝ հետտրավմային աճի սկզբունքների վրա հիմնված տոկունության բարձրացման դասընթացի նպատակն է հանրության շրջանում ձևավորել դրական մտածելակերպ, խոցելի խմբերի մոտ բարձրացնել տոկունության աստիճանը և դաստիարակել հոգեպես առողջ սերունդ: Նա վստահեցրել է՝ այդ ամենը հնարավորություն կտա անհատին և հասարակությանն ավելի լավ դիմակայել հետագա փորձություններին: Հանրակրթական ծրագրում նմանօրինակ դասընթացի հնարավոր ներառումը, ըստ Ռիտա Կույումջյանի, կարող է նպաստել յուրաքանչյուր աշակերտի տոկունության բարձրացմանը, բուլինգի նվազեցմանը, կենտրոնացման բարելավմանը և ուսումնական առաջադիմության բարձրացմանը:

Կողմերը պայմանավորվել են մշակել հուշագրի նախագիծ, որի շրջանակում համագործակցող բոլոր կողմերի, այդ թվում՝ ԿԶՆԱԿ-ի, Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնի և դրա տարածքային կառույցների մասնակցությամբ աշխատանքներ կիրականացվեն՝ որոշ համայնքների դպրոցներում ծրագիրը փորձնական ներդնելու հնարավորության ուղղությամբ։

«Գործընթացում կներգրավվեն մեր մասնագիտական ռեսուրսները․ ԿԶՆԱԿ-ը՝ կրթության բովանդակության և ուսուցիչների պատրաստման մասով, իսկ Հանրապետական մանկավարժահոգեբանական կենտրոնը՝ որպես մասնագիտացված ծառայություն մատուցող մարմին։ Հընթացս կմշակվեն ծրագրի մեթոդաբանությունը և գործիքակազմը, ինչպես նաև կհստակեցվեն համապատասխան գործառույթները: Փորձնական ծրագրի արդյունքների գնահատումից հետո կքննարկվի դրա հետագա իրականացման և տարածման հնարավորությունը»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ առաջարկելով գործընթացում ներգրավել նաև Մանկավարժական համալսարանին։

Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են նաև ծրագրի իրականացմանն առնչվող այլ հարցեր»,- ասված է հաղորդագրությունում։