Հետիոտնային անցումների տեխնոլոգիական 5 լուծում Չինաստանից

Լուրեր

04.12.2025 | 23:29
Թուրքիայում լրագրողին մեղադրանք է առաջադրվել Հայոց ցեղասպանության հետ կապված հոդվածով
04.12.2025 | 23:18
Հնդկաստանը 2 միլիարդ դոլարով վարձակալության կվերցնի ռուսական միջուկային սուզանավը. Bloomberg
04.12.2025 | 23:10
Հայտնի է, թե երբ տեղի կունենա Ստեփանակերտի հայ բնակիչ Կարեն Ավանեսյանի գործով դատական նիստը 
04.12.2025 | 23:04
Միրզոյանը և Դոութին քննարկել են ՀՀ-ի և ՄԹ-ի միջև ռազմավարական գործընկերության զարգացման հարցեր
04.12.2025 | 22:59
Եվրոպան չի վստահում ԱՄՆ-ին Ուկրաինայի պատերազմի կարգավորման հարցում. Der Spiegel
04.12.2025 | 22:48
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէնրգիայի անջատումներ կլինեն
04.12.2025 | 22:35
The New York Times-ը դատի կտա Պենտագոնին՝ լրատվամիջոցների նկատմամբ սահմանափակումների համար
04.12.2025 | 22:24
ՀՀ ԱԳ փոխնախարարը և Պորտուգալիայի եվրոպական հարցերով պետքարտուղարը անդրադարձել են ՀՀ-ԵՄ գործընկերության օրակարգին
04.12.2025 | 22:12
Միրզոյանը Հադադի հետ քննարկել է ՀՀ-ԵՄ գործընկերության խորացման ուղղությամբ ընթացիկ աշխատանքները
04.12.2025 | 22:07
«88» սուպերմարկետների ցանցը չունի որևէ կապ որևէ պետական պաշտոնյայի կամ նրանց ընտանիքի անդամների հետ. ընկերությունը՝ Աննա Հակոբյանի շուրջ աղմուկի մասին
04.12.2025 | 22:00
UFC-ն շարունակում է «պատժել» Արման Ծառուկյանին․ Հակոբ Գևորգյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
04.12.2025 | 21:51
Ռուսաստանում արգելափակվել է FaceTime-ը
04.12.2025 | 21:40
Բացարձակ մերժելի ու դատապարտելի է․ Լևոն Բարսեղյանը՝ Փաշինյանի աղմկահարույց հայտարարության մասին
04.12.2025 | 21:33
Բաքուն ակնկալում է Երևանից քաղաքական պատասխանատվություն խաղաղության օրակարգի իրականացման գործում. Բայրամովը խոսել է TRIPP-ից 
04.12.2025 | 21:22
Երաշտի ֆոնին` Իրանը ցանկանում է ջուր գնել հարևան երկրներից
Բոլորը

Վերջին տարիներին Չինաստանը տեխնոլոգիաների ինտեգրման առաջատարն է աշխարհում՝ քաղաքային միջավայրում հետիոտնային անցումների անվտանգության բարձրացման տեսանկյունից: Երկրի արագ զարգացումը և աճող երթևեկության ծավալները հետիոտների անվտանգությունն ապահովելու համար նորարարական լուծումների անհրաժեշտություն են առաջացրել: Իրականացվող առաջադեմ տեխնոլոգիաների թվում են ֆոտոլյումինեսցենտային անցումները, խելացի լուսավորության համակարգերը և լազերային գծանշումները, որոնք ուղղված են անցումներն ավելի տեսանելի դարձնելուն և վթարների նվազեցմանը: Այս տեխնոլոգիաները ոչ միայն բարելավում են տեսանելիությունը գիշերային և ցածր լուսավորության պայմաններում, այլև դինամիկ կերպով հարմարվում են հետիոտների և տրանսպորտային միջոցների ներկայությանը: Օգտագործելով այս տեխնոլոգիաները՝ Չինաստանը նոր չափանիշներ է սահմանում քաղաքային ճանապարհային անվտանգության ոլորտում՝ ցույց տալով իր քաղաքացիներին պաշտպանելու հանձնառությունը՝ միաժամանակ ընդունելով կայուն և էներգաարդյունավետ լուծումներ:

Եկե՛ք միասին դիտարկենք մի քանի տեխնոլոգիաներ, որոնք մեծ հաջողություն են գրանցել Չինաստանում, ապա նաև կիրառվել են այլ երկրներում։

 

Ֆոտոլյումինեսցենտային անցումներ

Չինաստանում ակտիվորեն օգտագործում են լուսային էֆեկտներով անցումներ, որոնք ընդգրկում են ֆոտոլյումինեսցենտային նյութեր: Այս անցումներն օգնում են մեծացնել փողոցային տեսանելիությունը գիշերային ժամերին և զգալիորեն նվազեցնում են վթարների քանակը։ Նրանք ոչ միայն վառ լուսավորում են անցումները, այլև օգնում են վարորդներին ավելի լավ տեսնել հետիոտներին:

Այս անցումները պատված են ֆոտոլյումինեսցենտ նյութերով, որոնք օրվա ընթացքում կլանում են բնական կամ արհեստական ​​լույսը, իսկ գիշերը տեսանելի փայլ են արձակում: Այս տեխնոլոգիան բարձրացնում է հետիոտնային անցումների տեսանելիությունը՝ դրանք հեշտությամբ նկատելի դարձնելով վարորդների համար նույնիսկ ցածր լուսավորության պայմաններում:

Առավելություններն են՝ ընդլայնված տեսանելիությունը, էներգաարդյունավետությունը, երկարակեցությունը և ծախսարդյունավետությունը։

 

Խելացի լուսավորություն

Հետիոտնային անցումների մոտ տեղադրվում են հատուկ լուսավորության համակարգեր, որոնք խելացի տեխնոլոգիաների միջոցով ապահովում են անցման բարձր տեսանելիությունը: Այս համակարգերը, օրինակ, օգտագործում են շարժման սենսորներ, որոնք նկատում են մոտեցող հետիոտներին և ավտոմատ կերպով միացնում են վառ լույսերը՝ ստեղծելով անվտանգ պայմաններ անցնելու համար։

Կարևոր է ընդգծել, որ այս համակարգի լուսավորությունը կարգավորվում է շրջակա միջավայրի լույսի մակարդակի և երթևեկության պայմանների հիման վրա: Հետիոտների ցածր ակտիվության ժամանակ լույսերը կարող են խամրել էներգիան խնայելու համար՝ միայն անհրաժեշտության դեպքում պայծառանալով՝ կախված օրվա ժամից և բնական լույսի մակարդակից։ Մյուս կողմից, հատուկ նախագծված ոսպնյակները նվազագույնի են հասցնում լույսի թափանցումը մեքենա, որը այլ պարագաներում կարող էր խոչընդոտ հանդիսանալ վարորդների համար։

 

Լազերային գծանշումներ և լուսադիոդային լուսավորության

Չինաստանում կիրառվում են լազերային նշումներ, որոնք հատուկ գծերով նշում են անցումների տեղերը և խթանում վարորդների ուշադրությունը: Այս տեխնոլոգիայում կիրառվող LED լուսավորության համակարգերն էլ կարևոր են, քանի որ դրանք ապահովում են հավասարաչափ լուսավորություն և առավել տեսանելի նշումներ անցումների վրա։

Լազերային գծանշումները ճանապարհի մակերեսին ստեղծում են վառ, հստակ գծեր, որոնք հեշտությամբ տեսանելի են վարորդներին: Այս գծերը կարող են լինել դինամիկ և փոփոխվող, որոնք կարող են փոխել աշխատանքի օրինաչափությունը՝ ցույց տալու հետիոտների անցումները, շրջադարձային գոտիները և այլ տեղեկություններ երթևեկության մասին: Ի տարբերություն ավանդական ներկերի, լազերային գծանշումները ավելի քիչ են ազդվում եղանակային անբարենպաստ պայմաններից՝ պահպանելով տեսանելիությունը անձրևի կամ մառախուղի ժամանակ:

 

Ջրցան հետիոտնային համակարգեր

Ջրցան համակարգերը նորարարական մոտեցում են, որն օգտագործվում է անցումներում հետիոտների անվտանգությունը բարձրացնելու համար: Այս համակարգերը օգտագործում են ջրային շիթեր կամ սփրեյներ՝ որպես տեսողական և լսողական ազդանշաններ՝ զգուշացնելու համար և՛ հետիոտներին, և՛ վարորդներին՝ նպաստելով անցման ավելի անվտանգ վարքագծին:

Ջրցան համակարգերը կարող են տեսանելի և երբեմն լսելի ազդանշան ստեղծել, երբ հետիոտնը պատրաստվում է անցնել: Շիթերը ջուր են ցողում դեպի վեր կամ ստեղծում են մառախուղ՝ ուշադրություն գրավելու համար՝ զգուշացնելով և՛ հետիոտներին, և՛ վարորդներին անցման հատվածի մասին։ Այս համակարգերը հաճախ ներառում են շարժման սենսորներ, որոնք հայտնաբերում են հետիոտների ներկայությունը անցման մոտ: Երբ հետիոտն է հայտնաբերվում, ջրի ցողման համակարգը ակտիվանում է՝ վարորդներին ազդանշան տալով դանդաղեցնելու արագությունը և պատրաստ լինել կանգ առնելու։ Ջրի ցողման ինտենսիվությունը և օրինաչափությունը կարող են ճշգրտվել՝ ելնելով օրվա ժամից, եղանակային պայմաններից և երթևեկության ծավալից։ Այս համակարգերն ինվազիվ են և չեն խոչընդոտում ճանապարհային երթևեկությանը։

 

ClairSaf-LS լազերային ազդանշանային համակարգ

ClairSaf-LS լազերային ազդանշանային խելացի հետիոտնային անցման նախազգուշացման համակարգը հիմնականում օգտագործվում է հետիոտնային խաչմերուկներում, որտեղ գիշերը ճանապարհային ազդանշաններ չկան կամ երբ լուսացույցները դեղին են թարթում: Խելացի լազերային նախազգուշացնող սարքերը տեղադրվում են հետիոտնային անցման երկու ծայրերում, երբ հետիոտները պատրաստվում են մտնել հետիոտնային անցում, սարքերը 28 կարմիր լազերային գծեր են արտացոլում անցնող հետիոտների սրունքներին՝ ձևավորելով կարմիր տարածքի ելուստ: Սա թույլ է տալիս վարորդներին ստանալ նախազգուշացում և նկատել հետիոտների շարժումը հեռվից, հատկապես անբավարար լուսավորության, կենտրոնացվածության պակասի կամ տեսանելիության վատթարացման դեպքում (օրինակ՝ հանդիպակաց լուսարձակներ, անձրևոտ կամ մառախլապատ եղանակ):

Ալեքսանդր Մարտիրոսյան