550 մլն ավելի գումար կարմիր գծերի վճարումներից.ինչ ազդեցություն է ունեցել կայանատեղիների թանկացումը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
16.12.2025 | 22:40
ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականին
16.12.2025 | 22:27
Ըստ ՌԴ ԱԳՆ-ի՝ Արևմուտքն ակտիվացրել է «ապակառուցողական ջանքերը Հարավային Կովկասում»
16.12.2025 | 22:21
Ինչ է գրված ՀՀ-Լյուքսեմբուրգ ռազմավարական հռչակագրում. ԱԳՆ-ն մանրամասներ է հրապարակել
16.12.2025 | 22:17
ՖԻՖԱ․ Տարվա լավագույն ֆուտբոլիստը, մարզիչը և գոլը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 22:14
Ռուբեն Վարդանյանի գործով ​​դատավարությունը մոտենում է ավարտին․ կողմերը պատրաստվում են եզրափակիչ ելույթներին
16.12.2025 | 22:01
Հայաստան–Լյուքսեմբուրգ հարաբերությունները բարձրացվել են ռազմավարական գործընկերության մակարդակի. տեղի է ունեցել Միրզոյան-Բետել հանդիպում
16.12.2025 | 21:58
Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց ռազմական օգնություն կցուցաբերեն ագրեսիայի դեպքում
16.12.2025 | 21:45
Նոր պահանջներ Երևանին` TRIPP-ի վերաբերյալ. ինչու Մոսկվան և Թեհրանը խոսեցին միաժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 21:33
Մաշտոցը կլինի թղթի վրա, իսկ հեռախոսները՝ միայն դասի համար. Ժաննա Անդրեասյանի արձագանքը՝ քննադատություններին
Բոլորը

Այս տարեսկզբից վարորդները «Ա» գոտում  կայանելու մեկ տարվա համար 160,000 դրամ են վճարում՝ նախկին 12,000 դրամի փոխարեն։ Տրանսպորտային միջոցի կայանումն անվճար է միայն կիրակի օրերին, մինչև 15 րոպե կայանելու դեպքում, ինչպես նաև ժամը 22:00-ից մինչև 09:00-ն։ Այս տարվա փետրվարի 13-ի ավագանու նիստում Ավինյանը պնդում էր, որ կարմիր գծերի վճարների թանկացումն այնքան էլ չի մեծացրել բյուջեի մուտքերը։

Այսպիսով, այս տարվա հունվարի 1-ից մինչև մայիսի 31-ը Երևանի «Ա» և «Բ» գոտիներում կայանելու համար Երևան համայնքի եկամտային հաշվեհամարներին փոխանցվել է 1 մլրդ 184 մլն դրամ։ Սրանից 899 մլն դրամը վճարվել է «Ա» գոտու և միայն 285 մլն դրամը՝ «Բ» գոտու համար։ 2023 թվականի նույն ժամանակահատվածում վճարովի ավտոկայանատեղում ավտոտրանսպորտային միջոցը կայանելու համար վճարվել է 632 մլն դրամ։ 2023 թվականի ընթացքում ավտոկայանատեղի կայանումը, ըստ գոտիավորման սահմանված չլինելու հետևանքով, առանձին հաշվառում չի իրականացվել:

Ստացվում է՝ այս տարվա առաջին 5 ամիսներին կայանատեղիների վճարումներից համայնքային բյուջե է մուտքագրվել շուրջ 550 մլն դրամով ավելի գումար, քան անցյալ տարվա նույն ժամանակահատվածում։ Քաղաքապետարանից վստահեցնում են՝ փոփոխության արդյունքում Երևան քաղաքի կենտրոնում մշտական կայանվող մեքենաների քանակը կտրուկ նվազել է:

«Ճանապարհային երթևեկության անվտանգության և վերահսկողության» ՀԿ անդամ Արտակ Գաբոյանը, ծանոթանալով քաղաքապետարանի պատասխանին, կենտրոնում կայանվող մեքենաների քանակի կտրուկ նվազման մասին պնդումը ծիծաղելի է գնահատում։ Ըստ նրա՝ միայն կայանման թանկացումը շատ քիչ է կենտրոնի բեռնաթափումն ապահովելու համար։

Գաբոյանի դիտարկմամբ՝ քաղաքապետարանը ևս մեկ անգամ հաստատում է, որ թեև պակասել է կայանման տարեկան բաժանորդագրության վճարողների քանակը, այնուամենայնիվ, ավելացել է քաղաքապետարան մուտքերի ծավալը։

Քաղաքապետարանից Factor TV-ի հարցմանն ի պատասխան նաև փոխանցել են, որ այս տարվա հունվարի 1-ից մինչև մայիսի 31-ը կարմիր գծերում կայանման համար վճարում է արվել 8,264 տրանսպորտային միջոցի համար, իսկ 2023-ի նույն ժամանակահատվածում՝ 41,136 տրանսպորտային միջոցի, այսինքն՝ այս տարի անցյալ տարվա համեմատ մոտ 5 անգամ նվազում է գրանցվել։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Անի Թամրազյան