Ասում են՝ «մեր երեխան մտածելուց ուժեղ չի, հումանիտար գծով գնաց». ապոլիտիկ զրույց Սմբատ Գոգյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

20.11.2024 | 11:15
ՌԴ ՊՆ-ն հայտնել է ուկրաինական 44 ԱԹՍ-ների գրոհը հետ մղելու մասին
20.11.2024 | 11:10
Փոխքաղաքապետ Սուրեն Գրիգորյանի ասուլիսը՝ ՈՒՂԻՂ
20.11.2024 | 10:59
Բաքուն Հաագայի արբիտրաժային դատարան է ներկայացրել Հայաստանի դեմ գործով հայցադիմումի հիմնական փաստաթուղթը
20.11.2024 | 10:45
Բլինքենն ու Ֆիդանը քննարկել են Հարավային Կովկասում «արժանապատիվ և կայուն խաղաղության կարևորությունը»
20.11.2024 | 10:38
Վանաձոր-Դիլիջան ճանապարհին «VAZ» մակնիշի ավտոմեքենան ընկել ձորակը․ վարորդը տեղում մահացել է
20.11.2024 | 10:25
Փարիզում Ադրբեջանի դեսպանը կանչվել է Ֆրանսիայի ԱԳՆ
20.11.2024 | 10:02
WTI տեսակի նավթի գինն աճել է
20.11.2024 | 09:46
Փրկարարներն «UAZ»-ը դուրս են բերել գետից
20.11.2024 | 09:31
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
20.11.2024 | 08:36
Նիկոլ Փաշինյանը հայտնեց ՆԳ նոր նախարարի անունը
19.11.2024 | 23:34
Ինչ են քննարկել Հայաստանի և Գերմանիայի ԱԳ նախարարները
19.11.2024 | 23:29
Ադրբեջանի Մեջլիսի պատգամավորը Ֆրանսիային է մեղադրել COP29-ի ընթացում ադրբեջանցիների կողմից բողոքի ակցիաների անցկացման համար
19.11.2024 | 23:14
Մինչ Բաքվում ընթանում է COP29-ը, Ադրբեջանն աղտոտում է Կասպից ծովը
19.11.2024 | 23:07
Հովիկ Աղազարյանը վայր կդնի մանդատը
19.11.2024 | 23:01
Ռուսաստանը պետք է վճարի 1000 օրվա հանցագործության և ավերածությունների համար. Ֆոն դեր Լեյեն
Բոլորը

Factor TV-ի A-politic հաղորդաշարի հյուրն է «Քառակուսի» կրթական հիմնադրամի համահիմնադիր և տնօրեն Սմբատ Գոգյանը: Նրա կարծիքով՝ քննդատական մտածողությունը պետք է նախևառաջ հիմնված լինի ինքնավերլուծության վրա, երբ մարդը քննում է սեփական արարքներն ու խոսքերը: Երբ նման մոտեցումը բացակայում է, հասարակությունը բևեռանում է, բաժանվում է աղանդների, տարբեր հայացքների և ապրելակերպի մարդիկ սկսում են իրար մեղադրել:

Ըստ հաղորդման հյուրի՝ քննադատական մտածողություն սովորելու լավագույն ձևերից է մաթեմատիկան: Բայց սկզբունքորեն դրան կարող է նպաստել ցանկացած առարկա, ցանկացած տեքստի վերլուծություն: Սմբատ Գոգյանն այդ առումով կարևորում է ազատ երևակայությունը և ուսուցիչների կողմից դրա խրախուսումը: Առանձին անդրադարձ է կատարվում մանկավարժական կադրերի ոչ պատշաճ որակին, ինչպես նաև սակավությանը: Մինչև այդ հարցերը չլուծվեն, նշում է կրթական հիմնադրամի տնօրենը, անիմաստ է խոսել կրթական բարեփոխումների մասին:

Հաղորդման հյուրն առաջարկում է դպրոցական դասավանդման մեջ հաշվի առնել, թե ինչ կրիչներով են այսօրվա պատանիները, երիտասարդները տեղեկատվություն ստանում: Այլևս առանձնապես իմաստ չկա դասարանում թեման բացատրել, որպես տնային աշխատանք հանձնարարել դասագրքի նյութը, այնուհետև դաս հարցնել: Սմբատ Գոգյանն առաջարկում է կարճ՝ 5 րոպեանոց տեսագրություններ անել, որոնք աշակերտները տանը կնայեն, այնուհետև այդ նյութը դասարանում կքննարկեն:

Մանրամասները՝ տեսանյութում: