Թեքահարթա՞կ, թե՞ «մահացու ատրակցիոն». սայլակով շարժվողների խնդիրը լուծելու անհաջող փորձ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

19.11.2024 | 22:38
Ադրբեջանի ԳՇ պետը Պակիստանում նոր զինատեսակների է ծանոթացել
19.11.2024 | 22:26
ՌԴ-ում նախկին պատգամավորին «ֆեյքերի» գործով հեռակա կարգով դատապարտել են 8 տարվա ազատազրկման
19.11.2024 | 22:13
Պուտինը ճղում է իրեն, որ կայսրություն դառնա․ պատերազմով ճեղքում է իր երկվությունը՝ եվրոպական և ասիական․ Միքայել Հայրապետյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 22:00
Թրամփի պայմաններով պատերազմի դադարեցումը կարող է Ուկրաինայի վերջը լինել․ Սերգեյ Ասլանյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 21:47
Բահչելին հերքել է Էրդողանի հետ «բաժանման» մասին լուրերը
19.11.2024 | 21:34
Լավրովն ԱՄՆ-ին մեղադրել է Բրյանսկի շրջանում ATACMS-ով հարվածներին մասնակցելու մեջ
19.11.2024 | 21:22
Մեկնարկել է Միրզոյանի և Անալենա Բերբոքի հանդիպումը
19.11.2024 | 21:03
Չեմ կարծում, որ «Զանգեզուրի միջանցքը» կարող է հանգեցնել նոր պատերազմի. Ալիևի ներկայացուցիչ
19.11.2024 | 20:50
Մրցաշար`առանց ուժեղագույն մարզիկների. ով և ինչու է այդպես որոշել. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 20:26
Կոչ ենք անում Վրաստանին վերադառնալ եվրատլանտյան ինտեգրման ուղի․ ՆԱՏՕ-ի գլխավոր քարտուղար
19.11.2024 | 20:12
Ռազմական սպորտի միջազգային խորհրդի ղեկավար կազմը այցելել է Հայոց ցեղասպանության զոհերի հուշահամալիր
19.11.2024 | 20:00
Վարչապետը խնդիր է դրել՝ պատժել կոռուպցիոներներին, հետ բերել ապօրինի գույքը, համակարգերն են անբավարար աշխատել․ Վահագն Ալեքսանյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.11.2024 | 19:44
Կանանց դերը խաղաղության և անվտանգության ոլորտում պետք է առավել մեծանա Հայաստանում
19.11.2024 | 19:44
Ադրբեջանը «կարևոր և արդյունավետ դիրք» է զբաղեցնում․ իրանցի և ադրբեջանցի բարձրաստիճան զինվորականները ռազմական համագործակցության հարցեր են քննարկել
19.11.2024 | 19:29
Մոլդովայի ոստիկանությունը հայտնել է Քիշնևում ԱԹՍ-ի ընկնելու մասին
Բոլորը

Երևանի Մալաթիա-Սեբաստիա վարչական շրջանում գտնվող շենքերից երկուսի մուտքերի մոտ կառուցված թեքահարթակներով, ըստ ամենայնի, փորձել են հեշտացնել հաշմանդամություն ունեցողների տեղաշարժը։ Այդ թեքահարթակների լուսանկարները երեկ՝ հունվարի 13-ին հայտնվեցին համացանցում ու դարձան օգտատերերի բուռն քննարկման թեմա։ Օգտատերերն արդարացի հարց էին բարձրացնում՝ ո՞վ կհամարձակվի օգտվել այդպիսի թեքահարթակից։

Վարչական շրջանի ֆեյսբուքյան էջը տեղեկացրել էր, որ բազմաբնակարան շենքերում թեքահարթակները կառուցվում են հենաշարժողական խնդիրներ ունեցող, ռազմի դաշտում հաշմանդամություն ձեռք բերած զինվորների համար։ Հետո, սակայն, լուսանկարներն ու գրառումը հեռացվեցին։

Թեքահարթակն անվասայլակով տեղաշարժվող անձանց համար նախատեսված թեք մակերես է: Դրանց տեղադրումն անհրաժեշտ է հորիզոնական մակերեսների՝ 4 սմ-ը գերազանցող տարբերության տեղերում՝ հետիոտնի ճանապարհին, շենքերի մուտքի մոտ և ներսում: Սակայն այս թեքահարթակների բարձրությունը զգալի է։

«Երկու թեքահարթակներն էլ չեն համապատասխանում որևէ չափանիշների, ավելին՝ դրանց կիրառումը բավականին վտանգավոր է»,- Factor TV-ի հետ զրույցում ասում է «Ունիսոն» ՀԿ գործադիր տնօրեն Արմեն Ալավերդյանը։

Նա ընդգծում է՝ ծնողները նույնիսկ մանկական սայլակները չեն կարողանա իջեցնել և բարձրացնել կամ էլ օգտվելիս շատ վտանգավոր կլինի։

Մալաթիա-Սեբաստիա վարչական շրջանի շենքերից մեկի բակում նկարահանումներ իրականացնելիս հանդիպեցինք մանկասայլակով ծնողի․ փորձեց սայլակը բարձրացնել թեքահարթակով, բայց չստացվեց։

Մալաթիա-Սեբաստիա վարչական շրջանից մեզ ասացին՝ թեքահարթակները կառուցելիս մասնագետների կարծիքը հաշվի է առնվել։ Քանի որ Կարմիր խաչի միջազգային կոմիտեն նախաձեռնողներից էր, հորդորեցին նրանց դիմել։ Իսկ թե ինչու են ջնջել գրառումը՝ պարզաբանում չստացանք։

Իսկ Կարմիր խաչից թեև խոստացան մեզ հետ կապ հաստատել, սակայն մինչև օրվա ավարտ չզանգահարեցին։ Երևանի քաղաքապետարանում էլ խնդրի մասին լսել, բայց չէին հասցրել լուսանկարները տեսնել։ Այստեղից ևս պնդում են՝ ոլորտի շահառու կազմակերպությունների կարծիքը թեքահարթակներ կառուցելիս հաշվի առնվում է, ընթացքում էլ որոշակի շտկումներ են արվում։

Արմեն Ալավերդյանը նշում է՝ վերջին տարիների ընթացքում թեքահարթակներ կառուցելիս իրենցից որևէ մեկը կարծիք չի հարցրել։

ՀՀ-ում թեքահարթակների խնդիրը միշտ էլ արդիական է եղել։ Այդ խնդրին գումարվում է նաև հասարակական տրանսպորտի՝ հաշմանդամություն ունեցողների կարիքներին հարմարեցված չլինելը։ Խնդիրը որոշ չափով մեղմվել է Երևան բերված նոր ավտոբուսներով, որոնք ունեն ցածր հատակ, նաև սայլակի տեղավորման ու տեղափոխման հնարավորություն, հաշմանդամություն ունեցող անձանց նստելատեղերի և սայլակի հարևանությամբ՝ կանգառի ազդանշանի կոճակ:

Արմեն Ալավերդյանն ասում է՝ հիմա այդքան շատ խնդիրների չի բախվում, որքան նախկինում, բայց հարցը լիարժեք լուծված չէ և 100 տոկոսանոց մատչելիություն չկա։ Գետնանցումներում ու վերնանցումներում գտնվող թեքահարթակներն ավելի մեծ խնդիրներ են առաջացնում, որովհետև չափանիշներին չեն համապատասխանում։ Ալավերդյանի խոսքով՝ թեքահարթակներ պետք է կառուցվեն բոլոր այն տեղերում, որտեղ առկա են աստիճաններ, իսկ նորակառույցները պետք է ուղղակի հարթ մուտք ունենան։

ՀՀ-ում քանի թեքահարթակ կա կառուցված՝ հստակ թիվ չկա, բայց հատկապես 44-օրյա պատերազմից հետո հաշմանդամություն ունեցողների թիվը կտրուկ աճել է և խնդրին օր առաջ լուծում տալը կարող է զգալիորեն հեշտացնել բազմաթիվ քաղաքացիների ազատ տեղաշարժը։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Արփի Հակոբյան