Դուբայում գրանցված ընկերությունը 5 տարի մոլորեցրել է ՀՀ կառավարությանը և որևէ պատասխանատվություն չի կրել

Լուրեր

10.12.2025 | 19:23
Ադրբեջանում օտարերկրյա հատուկ ծառայությունների հանձնարարությամբ ծանր հանցագործություններ կատարելու մեջ կասկածվողներ են կալանավորվել
10.12.2025 | 19:10
Ինչքան շահույթ են ստացել ապահովագրական ընկերությունները
10.12.2025 | 19:00
Հատուկ ծառայությունները հանցանքով են բացահայտում հանցանքը, անընդունելի՛ է․ կոչ եմ անում ՀԱԵ բարեփոխողներին՝ բարեփոխվեք․ Արմեն Մարտիրոսյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
10.12.2025 | 18:50
Ալավերդիից դեպի «Սանահին» թաղամաս և Ակներ տանող ճանապարհը ժամանակավորապես կփակվի
10.12.2025 | 18:41
Թուրքիային չի կարող շահագործել C-400-ը, եթե ցանկանում է վերադառնալ F-35-ի ծրագրին. Անկարայում ԱՄՆ դեսպան 
10.12.2025 | 18:32
Արաղչին հանդիպել է ՀՀ-ում Իրանի նոր դեսպանին
10.12.2025 | 18:26
Խորհրդարանում հյուրընկալվել է ՀՀ-ում Հնդկաստանի դեսպանը
10.12.2025 | 18:15
 Տղամարդը հայհոյել է, հարվածել քննիչին ու բռնություն գործադրել ոստիկանի նկատմամբ․ ՀԿԿ
10.12.2025 | 18:07
Փաշինյանն այցելել է ԳԴՀ-ում ՀՀ դեսպանություն
10.12.2025 | 18:00
ՀՀ ԱԳՆ-ն պատասխանել է Բաքվին դժգոհությանը//Սամվել Ալեքսանյանի ընտանիքը նոր արտոնության համար է դիմել․ ԼՈՒՐԵՐ
10.12.2025 | 17:51
Իվանիշվիլիի ռեժիմը խոչընդոտում է Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև հարաբերությունների կարգավորմանը. Սաակաշվիլի
10.12.2025 | 17:42
200 հզ դոլարանոց տունը ի՞նչ է, որ 10-20 տարի հետո չունենամ. Սրբուհի Գալյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
10.12.2025 | 17:38
ՀՀ ԱԺ նախագահի կարծիքով՝ առաջիկայում կսահմանազատվի հայ-ադրբեջանական սահմանի ևս մեկ հատված
10.12.2025 | 17:33
Բաքուն լավատեսորեն է տրամադրված 2026թ․ Երևանի հետ խաղաղության գործընթացի առաջընթացի նկատմամբ
10.12.2025 | 17:27
Դատախազությունը կբողոքարկի Սուրեն Մանուկյանի կալանքը տնային  կալանքով փոխելու որոշումը
Բոլորը

ՀՀ տրանսպորտի, կապի և ՏՏ նախարարությունը նոյեմբերի 9-ին հաղորդագրություն տարածեց, թե՝ հրաժարվում է Իրան-Հայաստան երկաթուղու կառուցման համար «ՌԱՍԻԱ ՖԶԷ» ընկերության հետ կնքած կոնցեսիոն պայմանագրից: Բացի նրանից, որ հաղորդագրությունը համընկավ երկաթուղու մասին մեր ծավալուն ռեպորտաժին՝ տարածվելով դրանից երեք օր անց, հայտարարությունն այլ ուշագրավ բաղադրիչներ ունի: Նախարարությունը նշում է, որ պետք է 316 կմ երկարությամբ երկաթուղի կառուցվեր Գավառից Մեղրի: «ՌԱՍԻԱ ՖԶԷ» ընկերությունը պետք է աներ մի քանի գործողություններ՝ կոնկրետ ժամանակահատվածներում:

«Հայաստանի կառավարությունը համբերատար է գտնվել «ՌԱՍԻԱ ՖԶԷ»-ի նկատմամբ, սակայն վերջինիս կողմից շարունակաբար խախտվել են պայմանագրով սահմանված և՛ վերջնաժամկետները, և՛ մյուս պարտավորությունների կատարումը»: Ուստի գործադիրը որոշել է ջանքեր գործադրել երկաթուղու կառուցումն իրականացնել «ՌԱՍԻԱ ՖԶԷ»-ից անկախ:

Կառավարությունը Դուբայում գրանցված «ՌԱՍԻԱ ՖԶԷ»-ի հետ պայմանագիրը կնքել էր 2012թ.՝ երկաթուղու կառուցման մասին Սերժ Սարգսյանի հայտնի հայտարարությունից 4 տարի անց: Ընկերության տնօրեն Ջոզեֆ Բորկովսկին պայմանագիրը կնքելիս վստահեցրել էր, թե «Կոնցեսիայի հիմքում ընկած է այն գաղափարը, որ չի պահանջվելու որևէ պետական երաշխավորություն, նախագծի իրականացումը Հայաստանի կառվարությանը ֆինանսական պատասխանատվության տակ չի դնում: Ընկերությունը, սակայն, շարունակաբար խախտել է պայմանների կատարումը, չնայած դրան՝ 5 տարի կառավարությունը համբերել է, ոչինչ չի ձեռնարկել, իսկ եթե ձեռնարկել է, ապա այդ մասին ոչինչ հայտնի չէ:

Այս ընկերությունը պետք է համակարգված աշխատեր 2009թ. ստեղծված «Երկաթուղու շինարարության տնօրինություն» ՓԲԸ հետ: Բայց 2017թ․ հունվարի 12-ին կառավարությունը լուծարեց հիմնարկը ու որպես հիմնավորում նշեց, թե կոնցեսիոներ «Ռասիա» ՖԶԷ ընկերության հետ բանակցությունները անորոշ ժամանակով ձգձգվում են: Փաստորեն, «Երկաթուղու շինարարության տնօրինություն» ՓԲԸ-ին հատկացված 318.5 մլն դրամը միջոցների փոշիացում էր՝ նաև «Ռասիա» ՖԶԷ-ի պատճառով:

Ու այսօր կառավարությունը հանգիստ հայտարարում է՝ պայմանագիրը չեղարկելու ենք: Իսկ ո՞վ է վնասները կրելու:

Ընդամենը մի փոքրիկ զուգահեռ անցկացնենք դարձյալ շատ չարչրկված մեկ այլ նախագծի՝ «Հյուսիս-հարավ» ավտոճանապարհի հետ, որը պետք է կառուցվեր 10 տարում, սակայն երկաթուղու պես, այն սպառնում է կառուցվել մի քանի սերունդ շարունակ: 2009 թվականին Հայաստանը Ասիական զարգացման բանկի հետ կնքեց 170 մլն դոլարի պայմանագիր, բայց ճանապարհը սկսեց կառուցել 3 տարի անց, ինչի համար ստիպված եղավ չօգտագործված վարկի դիմաց բանկին փոխանցել 300 հազար դոլար «պարտավորության վճար», բնականաբար՝ պետական բյուջեից: Այդպպես էլ որևէ մեկը պատասխանատվություն չկրեց վարկը ժամանակին չծախսելու հետևանքով առաջացած 300 հազար դոլարի կորստի համար: Այս դեպքում՝ «Ռասիա» ՖԶԷ ընկերությունը 5 տարի ուշացրել է, բայց կառավարությունը հեշտորեն ասում է՝ ցտեսություն: Ինչ վերաբերում է երկաթուղու կառուցմանը, ապա դրա հետ կապակցված ընկերությունների՝ հերթականորեն գործից դուրս մղվելը գուժում է ծրագրի տապալումը:

Կարող ենք ներողություն խնդրել հոռետեսության համար, բայց դրանից ոչինչ չի փոխվի:

 

Սևակ Հակոբյան