Շուրջ 250 սովորող, 94 նախագիծ. մեկնարկել է Հայկական համադպրոցական գիտության փառատոնի 2025 թվականի եզրափակիչ փուլը

Լուրեր

15.05.2025 | 18:21
Բաքվում ընթացող Արցախի ղեկավարների շինծու գործերով նիստում «տուժողներ» են ցուցմունքներ տալիս
15.05.2025 | 18:13
Այլևս չեմ զբաղեցնելու Էջմիածին համայնքի ղեկավարի պաշտոնը. Դիանա Գասպարյան
15.05.2025 | 18:10
Լևոն Քոչարյանի դիմաց կանգնած էի, ցանկությունս շատ մեծ էր, բայց չեմ շարունակել․ Տիգրան Պարսիլյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.05.2025 | 18:00
Դպրոցներում անցակետեր կտեղադրվեն // Լավրովի այցը Հայաստան մշակվում է․ ԼՈՒՐԵՐ
15.05.2025 | 17:56
Փաշինյանից նյարդերը ճիշտ կառավարել կարելի է սովորել․ ՔՊ-ական պատգամավոր․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.05.2025 | 17:49
Խաղաղության համաձայնագրի առումով ոչինչ չի լինի, մինչև Պուտինին չհանդիպեմ․ Դոնալդ Թրամփ
15.05.2025 | 17:41
Ադրբեջանի բանակում հրամանատարաշտաբային զորավարժություններ են
15.05.2025 | 17:32
ՔԿ-ն առերևույթ հանցանք չի տեսել անվտանգության աշխատակցի՝ անչափահասին ապտակելու տեսանյութում. վարույթ չի նախաձեռնվել
15.05.2025 | 17:30
Թուրքիայում 5,2 մագնիտուդով ուժեղ երկրաշարժ է տեղի ունեցել․ այն ցնցել է նաև Անկարան
15.05.2025 | 17:17
Երթևեկության կազմակերպման փոփոխություն՝ Մոսկովյան փողոցում
15.05.2025 | 17:05
Դիլիջանի թունելի հիմնանորոգման նախագծի փոխարեն կմշակվի նոր թունելի կառուցման նախագիծ
15.05.2025 | 16:53
Հանձնաժողովը մերժել է ԱԺ «Պատիվ ունեմ» խմբակցության հեղինակած հայտարարության նախագծի ընդունումը
15.05.2025 | 16:44
ՀՀ տարածքում վարորդը կկարողանա երթևեկել թվային վարորդական իրավունքով՝ առանց փաստաթղթի ֆիզիկական առկայության. ՆԳՆ նախագիծ
15.05.2025 | 16:34
Սա շատ կարևոր նախագիծ է, որով մենք աջակցություն ենք ցույց տալիս ռազմարդյունաբերության ոլորտում ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ընկերություններին․ Տրդատ Սարգսյան
15.05.2025 | 16:22
Ալեն Սիմոնյանը հանդիպել է Ղազախստանի Սենատի նախագահի հետ
Բոլորը

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանն այսօր ՀՀ ԳԱԱ նախագահության շենքում ներկա է եղել Հայկական համադպրոցական գիտության փառատոնի 2025 թվականի եզրափակիչ փուլին․ տեղեկացնում են ԿԳՄՍՆ-ից։

Փառատոնին այս տարի շուրջ 250 սովորող է մասնակցել՝ ներկայացնելով 94 նախագիծ հինգ հիմնական անվանակարգերում՝ մաթեմատիկա-ծրագրավորում, ֆիզիկա-աստղագիտություն, քիմիա, կենսաբանություն, սոցիալական գիտություններ: Եզրափակիչ փուլում նրանք ներկայացրել են հետազոտությունների արդյունքները: Նախորդ տարվա համեմատ այս տարի նախագծերի թիվն ավելացել է 50-ով:

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը շրջել է տաղավարներով, զրուցել մասնակիցների հետ և ծանոթացնել նրանց աշխատանքներին:

Արաքսիա Սվաջյանը, կարևորելով ամենամյա համադպրոցական գիտության փառատոնը, ընդգծել է՝ հանրակրթության պետական չափորոշչի կարևոր առաձնահատկություններից և բաղադրիչներից մեկը նախագծային աշխատանքներն են:

«Տարեցտարի ավելի մեծ թվով դպրոցականներ են մասնակցում և ներկայացնում հետազոտական բնույթի, գիտական տարրեր պարունակող նախագծային աշխատանքներ։ Սա նաև մասնագիտական կողմնորոշման տեսակետից կարևոր նշանակություն ունի։ Տարեցտարի նկատում ենք, որ գիտական, ստեղծագործական աշխատանքով զբաղվել ցանկացող երեխաների թիվն աճում է», – ասել է Արաքսիա Սվաջյանը:

Մասնագիտական հանձնաժողովի կողմից ամենաբարձր գնահատականների արժանացած մասնակիցները հնարավորություն կստանան ներկայացնելու Հայաստանը ԱՄՆ Օհայո նահանգում կայանալիք «Regeneron միջազգային գիտական և ճարտարագիտական տոնավաճառ (ISEF-2025)»-ին, ինչպես նաև «Երիտասարդ գիտնականների համար ԵՄ մրցույթ (EUCYS)»-ին, որն այս տարի տեղի կունենա Լատվիայում։ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալի խոսքով՝ սա նաև հետաքրքիր փորձառություն է դպրոցականների կյանքում:

«Ցանկանում ենք խթանել սովորողների՝ գիտությամբ զբաղվելն ու գիտական փոքր հետազոտություններ իրականացնելը: Մասնագիտական հանձնաժողովը նախագծերը գնահատում է ըստ դրանց նորարության, հետաքրքրության, ինքնուրույնության: Մի շարք չափանիշներ կան, ըստ որոնց կատարվում է լավագույնների ընտրությունը»,- ասել է Արաքսիա Սվաջյանը։

Հայկական համադպրոցական գիտության փառատոնն առաջին անգամ անցկացվել է 2021 թվականին` դառնալով ամենամյա։ ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության նախաձեռնությամբ իրականացվող այս ծրագրին նախորդ չորս տարիներին մասնակցել է ավելի քան 500 սովորող՝ Երևանի և մարզերի հանրակրթական դպրոցներից՝ ներկայացնելով 231 նախագիծ։ Փառատոնին մասնակցում են միջին և ավագ դասարանների աշակերտներ։

Ծրագրի նպատակն է դպրոցահասակների շրջանում գիտական հետազոտությունների նկատմամբ հետաքրքրության սերմանումը, խմբային աշխատանքի, նորարարական նախագծերի իրականացման և դրանց ներկայացման հմտությունների զարգացումը: