«Չոր նավահանգստի» ստեղծման համար բանակցային աշխատանքներ են տարվում միջազգային ներդրողների հետ

Լուրեր

19.12.2025 | 22:08
Ուկրաինան պնդում է, որ հարձակվել է Միջերկրական ծովում Ռուսաստանի «ստվերային նավատորմին» պատկանող լցանավի վրա
19.12.2025 | 21:55
ԱԱԾ-ին վերագրվող թուղթ է հրապարակվել. Եզրաս արքեպիսկոպոսի՝ ԿԳԲ-ի գործակալ լինելու պնդման արձագանքները․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.12.2025 | 21:41
Հայաստանը Ժնևում քննարկել է փախստականների խնդիրների հասցեագրման իր մոտեցումները
19.12.2025 | 21:28
Պուտինը՝ Կուպյանսկի գրավման մասին ռուսական հայտարարություններին ֆոնին քաղաքում Զելենսկիի լուսանկարի մասին 
19.12.2025 | 21:15
Գարեգին Բ-ն մտադիր չէ հեռանալ․ քաղաքական գնահատականներ՝ Մայր Աթոռում տեղի ունեցածի շուրջ
19.12.2025 | 21:03
Բաքուն Ռուբեն Վարդանյանի մասին քարոզչական ֆիլմ է պատրաստել
19.12.2025 | 20:49
Ստամբուլի մոտակայքում ռուսական ԱԹՍ է կործանվել
19.12.2025 | 20:37
Պուտինը խոստացել է Ուկրաինայի վրա հարձակումների մորատորիում՝ ընտրությունների դեպքում
19.12.2025 | 20:28
Ֆինանսական գրագիտության թեմաները ներառված են մի շարք դպրոցական առարկաների ծրագրերում. ԿԳՄՍ նախարար
19.12.2025 | 20:15
Ով կանխիկ ունի. Factor TV-ն հաշվել է կառավարության անդամների փողերը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.12.2025 | 20:00
ԱԱԾ-ին նամակ ենք գրել՝ մեղադրում են մեզ գործակալ լինելու մեջ. մեր դեմ քրգործ հարուցեք կամ պատասխանատվության կանչեք․ Գառնիկ Դանիելյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.12.2025 | 19:47
Քննարկվել են մայրաքաղաքում երթևեկության ծանրաբեռնվածության նվազեցմանն ուղղված առաջարկներն ու իրավիճակային լուծումները
19.12.2025 | 19:33
Յուրա Մովսիսյանը լավատեսորեն է տրամադրված Հայաստանի հավաքականի ապագայի վերաբերյալ
19.12.2025 | 19:20
Ադրբեջանական նավթամթերքի ներմուծումը Հայաստան կնպաստի վառելիքի գների նվազմանը․ գործարքն իրականացնող ընկերության մեկնաբանությունը
19.12.2025 | 19:10
Փարաքար համայնքին կվերադարձվի 0.2 հա մակերեսով հողամաս. Գլխավոր դատախազության հայցը բավարարվել է
Բոլորը

Գյումրի քաղաքի «Չոր նավահանգստի» ստեղծման ծրագիրը գտնվում է ընթացիկ կարգավիճակում, այս մասին Factor.am-ի գրավոր հարցմանն ի պատասխան տեղեկացրել են ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարությունից։

Գերատեսչությունից մանրամասնել են, որ ծրագրի իրականացման՝ հնարավոր ներդրողներ և օպերատոր ընտրելու նպատակով դեռևս բանակցություններ են տարվում մի շարք միջազգային կառույցների այդ թվում՝ Ասիական զարգացման բանկի, Մերձավոր Արևելքի՝ ԱՄԷ, Կատար, Իրաք պետություններում նմանատիպ ծրագրերով զբաղվող կառույցների հետ։

«Չոր նավահանգստի» վերաբերյալ կատարվել է նախագծի տեխնիկատնտեսական ուսումնասիրոթյուն, մշակվել են ծրագրի իրագործելիության պլանը, ճանապարհային քարտեզը, շարունակվում են ընթանալ բանակցային աշխատանքներ ներդրողների հետ, այդ թվում՝ միջազգային»,- նշել են նախարարությունից՝ այդպես էլ չհստակեցնելով, թե որ ուղղությամբ ինչ աշխատանքներ են այս պահին կատարվում։

Դեռ նախորդ տարվա հունվարին էկոնոմիկայի նախկին նախարար Վահան Քերոբյանը հայտարարել էր, որ մինչև տարվա ավարտը ցանկություն կա «Չոր նավահանգիստ» նախագծի և Գյումրիում ինդուստրիալ պարկ կառուցելու համար օպերատոր ընտրել։

2023 թվականի դեկտեմբերին էլ հայտնի դարձավ, որ հոլանդական MTBS խորհրդատվական միջազգային ընկերությունը պատրաստել է «Չոր նավահանգստի» տեխնիկատնտեսական հիմնավորումը, իսկ նախորդ տարվա երկրորդ կեսին պետք է սկսվեին շինարարական աշխատաքները։

«Չոր նավահանգստի» շինարարության կոնկրետ ժամանակահատվածի վերաբերյալ նախարարությունից ոչինչ չեն նշել։ Պատկան կառույցից միայն մատնանշել են, որ ծրագրի հնարավոր փոփոխությունները, այդ թվում՝ ժամկետային դեռևս գտնվում են քննարկման փուլում։

Նշենք, որ տարվերջյան մամուլի ասուլիսի ժամանակ Էկոնոմիկայի նախարար Գևորգ Պապոյանը տեղեկացրել էր, որ «Չոր նավահանգիստ» արդյունաբերական պարկ ծրագրի տեխնիկատնտեսական ուսումնասիրությունը և, ըստ էության, կարող ենք արձանագրել, որ «Խաղաղության խաչմերուկ» ծրագրի գործարկման և խաղաղության հաստատման պարագայում այս ծրագիրը խիստ իրագործելի է։

Ծրագրի իրականացումով, ըստ էկոնոմիկայի նախարարության, Գյումրիում կստեղծվեն լոգիստիկ կենտրոն, արդյունաբերական գոտի, ազատ տնտեսական գոտի, պահեստային տարածքներ։ Դա թույլ կտա ապրանքներ և բեռներ տեղափոխել ցանկացած ուղղությամբ` օգտագործելով ինչպես օդային, այնպես էլ երկաթուղային տրանսպորտը։ Նախագիծը նախատեսում է արդյունաբերական պարկի ստեղծում, արդյունքում՝ նոր աշխատատեղերի ստեղծում, տրանսպորտային համակարգի բարելավում։

Հավելենք, որ «Չոր նավահանգիստ» հասկացությունը լայն տարածում ունի ամբողջ աշխարհում և հատկապես արդիական է դեպի ծով ելք չունեցող երկրների համար, ինչպիսին է Հայաստանը։ «Չոր նավահանգիստը» ֆունկցիոնալ առումով քիչ է տարբերվում ծովայինից, պարզապես նավերի փոխարեն օգտագործվում են երկաթուղային վագոններ և բեռնատարներ։

 

Մանյա Պողոսյան