Հեդոնիստները մտածում են՝ քանի ռումբը մեր վրա չի ընկել, քեֆ անենք. ապաքաղաքական զրույց Գևորգ Տեր-Գաբրիելյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

13.12.2025 | 22:20
Ֆրանսիան հաղթեց «Մանկական Եվրատեսիլ»-ում
13.12.2025 | 22:11
Ադրբեջանն առաջին անգամ «Մանկական Եվրատեսիլում» Հայաստանի ներկայացուցչին միավոր տվեց
13.12.2025 | 20:31
Սուրեն Պապիկյանն ու Աննա Վարդապետյանն այցելել են հյուսիսարևելյան սահմանագոտի
13.12.2025 | 20:00
Որ գույքերը հողին կհավասարեցվեն. Factor TV-ն Սևանի ափի անօրինական կառույցների հետքերով․ ՏԵՍԱՆՅՈւԹ
13.12.2025 | 19:44
Ալեն Սիմոնյանը Վրաստան է մեկնել Ալբերտին երկրպագելու համար
13.12.2025 | 19:00
Օրբելիի 5 երկնաքերները փակում են Հրազդանի կիրճի գեղեցկագույն լանդշաֆտը՝ քաղաքի թոքերը. Կարեն Բալյան
13.12.2025 | 18:41
Լուկաշենկոյի կողմից ազատ արձակված քաղբանտարկյալները լքել են Բելառուսի տարածքը
13.12.2025 | 18:03
Իրավիճակն ավտոճանապարհներին՝ 17։10-ի դրությամբ
13.12.2025 | 17:30
Մբապեն տրանսֆերային արժեքով հավասարվել է Հոլանդին ու Յամալին
13.12.2025 | 17:11
Լուկաշենկոն ներում է շնորհել Մարիա Կոլեսնիկովային, նա ազատության մեջ է
13.12.2025 | 16:54
ԲԿ-ի տնօրենը պարզաբանել է՝ ինչպես է թուրքական շտապ օգնության մեքենան հայտնվել Նոր Նորքում
13.12.2025 | 16:38
Որքան գումար է վաստակել Լևոն Արոնյանը Grand Slam-ի մրցաշրջանում
13.12.2025 | 16:15
Դեկտեմբերի 14-ի գիշերը Երևանի հանրային տրանսպորտն ավելի երկար կաշխատի
13.12.2025 | 16:06
Ֆուտզալի Հայաստանի հավաքականի կազմը
13.12.2025 | 15:57
Ջերմուկ քաղաքում ձյուն է տեղում
Բոլորը

Factor TV-ի A-politic հաղորդման հյուրն է արձակագիր Գևորգ Տեր-Գաբրիելյանը: Թեման 2024 թվականը բնութագրող բառերն են՝ տարբեր հեղինակավոր բառարանների վարկածներով: Ընտրված է 4 բառ. brat` ինքնավստահ, անկախ և հեդոնիստական կեցվածք, polarization՝ բևեռացում, brain rot՝ ուղեղի փտախտ, visualization՝ վիզուալիզացիա, ներկայացում: Հաղորդման ընթացքում գրողը մեկնաբանում է այդ բառերը և ցույց տալիս դրանց փոխկապակցվածությունը:

Գևորգ Տեր-Գաբրիելյանը վստահ է, որ սոցցանցային դարը մեր ընկալումներում որակական փոփոխություններ է մտցրել՝ գրվող կամ հնչող ցանկացած բառ հասանելի է ամբողջ աշխարհին, և դա փոխում է, մասնավորապես, սպառման հոգեբանությունը: Մարդիկ ձգտում են ոչ թե «նշաններին», որոնք առնչվում են այս կամ այն ապրանքին, այլ դրա խորհրդանիշներին, որոնք կարող են ապրանքի հետ որևէ կապ չունենալ:

Այստեղից բխում է նաև զվարճանալու, հաճույք ստանալու ձևը, մոտեցումը: Մարդկանց հետաքրքրում է ոչ թե նրանց գործունեության արդյունքը, այլ բուն գործընթացը: Տեսնելով աշխարհում տեղի ունեցող կատակլիզմները՝ ժամանակակից սպառողն ավելի մեծ խանդավառությամբ է բավարարում իր զվարճանալու ձգտումը: Դա համարվում է «բնական», մինչդեռ մարդը, քաղաքակրթությունն այդ առումով հիմնված են «անբնականի» վրա:

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

Արամ Աբրահամյան