Մարդկանց մեծամասնության համար հարմարավետությունն ավելի կարևոր է, քան անվտանգությունը. ապաքաղաքական զրույց Վաչե Գաբրիելյանի հետ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

22.03.2025 | 14:15
Էլինա Ավանեսյանը դուրս մնաց «Miami open»-ից
22.03.2025 | 13:58
ՀՀ ԱԺ նախագահի գլխավորած պատվիրակությունն աշխատանքային այցով Ստրասբուրգում էր
22.03.2025 | 13:33
Քննարկվող պայմանագիրը վերաբերվում է տարածքների բաժանմանը․ Թրամփը՝ Ուկրաինայում հրադադարի մասին
22.03.2025 | 13:09
Երևանի թիվ 184 դպրոցը նորակառույց մարզական մասնաշենք ունի․ Փաշինյանը տեսանյութ է հրապարակել
22.03.2025 | 13:00
Ուկրաինայի իշխանությունները համաձայնել են ընտրություններ անցկացնել. ԱՄՆ հատուկ բանագնաց
22.03.2025 | 12:42
Կարմիրբերետավորները Հայաստան-Վրաստան խաղի ժամանակ 4 անձի հեռացրել են տրիբունայից
22.03.2025 | 12:34
Օդի ջերմաստիճանն աստիճանաբար կբարձրանա 11-15 աստիճանով
22.03.2025 | 12:14
Մահացել է լեգենդար բռնցքամարտիկ Ջորջ Ֆորմանը
22.03.2025 | 11:55
Նավթի գները նվազել են
22.03.2025 | 11:47
Արթուր Դավթյանը Թուրքիայում առաջին տեղով դուրս է եկել Աշխարհի գավաթի եզրափակիչ
22.03.2025 | 11:33
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ մարտի 22-ի դրությամբ
22.03.2025 | 11:12
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է
22.03.2025 | 10:49
ԱՄՆ-ն ողջունում է Հայաստանի և Թուրքիայի միջև համագործակցությունը․ Լուի Բոնո
22.03.2025 | 10:30
Դիլիջանի թունելը կիսով չափ հոսանքազրկվել է
22.03.2025 | 10:12
ՀՀ տարածքում կան փակ և դժվարանցանելի ավտոճանապարհներ
Բոլորը

Factor TV-ի A-politic հաղորդաշարի հյուրն է Հայաստանում ամերիկյան համալսարանի Բիզնեսի և տնտեսագիտության քոլեջի դեկան Վաչե Գաբրիելյանը: Նրա կարծիքով՝ վերջին տասնամյակներում հաղորդակցության տեխնոլոգիաների և լոգիստիկայի զարգացումը փոխել է սպառողի վարքը: Նա կարող է փնտրել իր նախընտրած ապրանքն աշխարհով մեկ և անհատական պահանջներ ներկայացնել արտադրողին: Զանգվածային սպառումն անհատականով փոխարինելը փոխում է նաև մարքեթինգի տրամաբանությունը: Արտադրողը պետք է ոչ միայն գտնի իր սպառողին, այլև «փայփայի» նրան՝ բավարարելով վերջինիս ճաշակի զանազան պահանջները:

Նման իրավիճակում առաջանում են բազմաթիվ խնդիրներ, այդ թվում՝ անձնական տվյալների պաշտպանության հարցը: Ըստ տնտեսագետի՝ շատերը պատրաստ են ընկերություններին տրամադրել իրենց տվյալները, այդ թվում՝ բանկային, որպեսզի ստանան իրենց ուզած ծառայությունները: Այդպիսով, մարդիկ հարմարավետությունը գերադասում են անվտանգությունից:

Մեկ այլ խնդիր է հեռավար աշխատելը, «ֆրիլանսերությունը»: Հաղորդման հյուրի համոզմամբ՝ դա երբեմն կարող է առաջացնել սոցիալական պաշտպանվածության հարց, բայց առավել կարևոր է, որ «ֆրիլանսերն» աշխատանքային առաջխաղացման ավելի քիչ շանսեր ունի: Բացի այդ, ոչ բոլորը բնակարանային պայմաններ ունեն՝ տանն աշխատելու համար:

Մեկ այլ հետևանք են աշխատաշուկայի չափազանց դինամիկ փոփոխությունները․ եթե առաջ միևնույն տեղում մի քանի տասնամյակ աշխատելը համարվում են «որակի նշան», ապա այժմ բուհի շրջանավարտը դա կհամարի անեծք:

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

Արամ Աբրահամյան