«Դասագրքերի տպագրությունն ընթացքի մեջ է». Ժաննա Անդրեասյան

Լուրեր

06.05.2024 | 23:35
Պարեկները ապրիլի 29-ից մայիսի 6-ը Երևանում հայտնաբերել են 4 123, մարզերում՝ 12 068 խախտում
06.05.2024 | 23:23
Ամենաարդյունավետ թիմերը թոփ լիգաներում
06.05.2024 | 23:11
Թուրքիայում մայիսի 1-ի ցույցերի համար դատարանը 38 մարդու է կալանավորել
06.05.2024 | 23:00
Էլեկտրաէներգիայի անջատումներ Երևանում և 5 մարզում
06.05.2024 | 22:55
Հայոց ցեղասպանության 109-րդ տարելիցին նվիրված ոգեկոչման հանդիսավոր արարողություն՝ ֆրանսիական Անիեր-սյուռ-Սենում
06.05.2024 | 22:48
Բրազիլիայում Մադոննայի անվճար համերգին 1,6 միլիոն մարդ է մասնակցել
06.05.2024 | 22:35
Ամենաարդյունավետ ֆուտբոլիստները թոփ-5 լիգաներում
06.05.2024 | 22:23
Նոր Արեշ 50-րդ փողոցում Ողջաբերդ գետի հունի վերականգնումից հետո իրականացվում են տարածքի մաքրման աշխատանքներ
06.05.2024 | 22:09
Աշակերտներն այցելել են Մ. Մելքոնյանի անվան ռազմամարզական վարժարան
06.05.2024 | 21:57
Միջազգային կազմակերպությունները Բրիտանիայի ԱԳ նախարարին կոչ են արել միջոցներ ձեռնարկել՝ ադրբեջանցի ընդդիմադիր գործչին ազատ արձակելու համար
06.05.2024 | 21:44
Կայացել է «Երևան օփեն» մարմնամարզության միջազգային մրցաշարի եզրափակիչ փուլը
06.05.2024 | 21:32
Կատարվում են միջպետական և հանրապետական նշանակության ավտոճանապարհների մետաղական արգելափակոցների վերականգնման աշխատանքներ
06.05.2024 | 21:23
COVID-19-ով վարակված 4 հիվանդից 3-ը բուժվել է ավելորդ հակաբիոտիկներով․ ԱՀԿ
06.05.2024 | 21:11
«Ափդեյթ 4. երգվող երգեր». կմշակվի և կկատարվի Գեղարքունիքի մարզից հավաքագրված 10 երգ
06.05.2024 | 21:07
Բուդապեշտում ավարտվել է Հայաստանի ու Հունգարիայի ԱԳ նախարարների հանդիպումը
Բոլորը

ՀՀ կառավարության նիստում այսօր հավանության է արժանացել հանրակրթության պետական չափորոշչի ձևավորման և հաստատման կարգում փոփոխություններ կատարելու մասին նախագիծը:

Հարցը զեկուցել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը: Նրա խոսքով՝ Կառավարության ծրագրի կարևոր թիրախներից է հանրակրթության բովանդակային բարեփոխումները, որի շրջանակում 2021 թվականին փետրվարին արդեն իսկ հաստատվել է Հանրակրթության նոր պետական չափորոշիչը և նույն թվականի սեպտեմբերից՝ փորձարկվել Տավուշի մարզի դպրոցներում: Նախարարը տեղեկացրել է, որ այս տարվա սեպտեմբերից չափորոշիչը կներդրվի փուլային տարբերակով ՀՀ բոլոր ուսումնական հաստատությունների 2-րդ, 5-րդ և 7-րդ դասարաններում: Միաժամանակ, հաշվի առնելով փորձարկման երկու տարվա փորձը՝ նախագծով չափորոշչում առաջարկվում են մի շարք փոփոխություններ, որոնք ուղղված են լավարկելու գործընթացը:

«Դրանք հիմնականում երկու պատճառ ունեն՝ առաջինը բուն փորձարկման գործընթացն է, որի ժամանակ նկատել ենք բարելավման կարիք ունեցող հարցեր, օրինակ՝ կրթական տարբեր աստիճաններում ժամաքանակի բաշխման, սովորողների գնահատման, նախագծային ուսուցման և տարբեր առանձնահատկությունների հետ կապված ձևակերպումների խմբագրումներ: Երկրորդը հիմնված է այս ընթացքում օրենսդրության մեջ կատարված փոփոխությունների վրա. օրինակ՝ փոխվել է «Հանրակրթության մասին» օրենքը: Այս փոփոխությամբ ամբողջությամբ համահունչ կդարձնենք օրենսդրությունը և դրանով ավելի հստակ դաշտ կստեղծենք դպրոցների համար»,- ներկայացնելով նախագիծը՝ նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:

Նրա խոսքով՝ Տավուշի դպրոցներում փորձարկման գործընթացի արտաքին անկախ գնահատում է իրականացվել, որի վերաբերյալ վերջնական զեկույցը կհրապարակվի հոկտեմբերին, սակայն նախնական տվյալները բավականին ոգևորիչ են. «Դրանք ցույց են տալիս, որ նոր չափորոշիչն իրապես լավ արդյունք է ունենում և ազդում է սովորողների առաջադիմության բարձրացման ու որակյալ կրթության կազմակերպման վրա, ինչպես նաև ստեղծվում է ուսուցիչների մասնագիտական զարգացման նոր միջավայր»:

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը ևս փաստել է, որ Տավուշի մարզում չափորոշչի փորձարկման արդյունքները գոհացուցիչ են. «Այդ արդյունքները լավարկելու՝ առաջ ենք գնում, և ես ուրախ եմ, որ ժամանակին բավարար քաղաքական կամք ենք դրսևորել՝ ընդունելու չափորոշիչը և այն կիրառելու՝ ի հեճուկս բոլոր բարդությունների»:

Վարչապետը հետաքրքրվել է, թե ինչ փուլում է գտնվում դասագրքերի ստեղծման գործընթացը, որին ի պատասխան՝ նախարարը նշել է, որ դասագրքերը նոր չափորոշիչի ներդրման կարևոր բաղադրիչ են: «Այս ընթացքում ամբողջությամբ փոխվել են դասագրքերի ստեղծման և տպագրության մրցույթները, որը բավականին երկար ու դժվար գործընթաց էր: Այս պահի դրությամբ առաջին ազդակները գոհացուցիչ են. մեր հիմնական նպատակն էր ստեղծել պայմաններ, որ ունենանք մրցակցային բաց դաշտ, որից էլ միայն կարող էինք ակնկալել որակյալ դասագրքեր: Պետք է հաշվի առնել, որ մեր երկրում ավելի քան 10-15 տարի նոր դասագրքերի մրցույթներ չեն արվել, և չկան համապատասխան կարողություններ՝ նոր դասագրքեր գրելու, դրանք պատշաճ կարգով փորձաքննության բոլոր փուլերն անցկացնելու: Ամեն դեպքում՝ բոլոր դժվարությունները հաղթահարել ենք. այս ընթացքում միայն 10-րդ դասարանի դասագրքերի համար բավարար քանակով հայտեր չենք ստացել, և չափորոշչի ներդրումն այս դասարանում հետաձգվում է հաջորդ տարի: 2-րդ, 5-րդ և 7-րդ դասարանների դասագրքերի ճնշող մեծամասնությունն ունենք, և դրանք հասանելի են էլեկտրոնային տարբերակով: Այդ դասագրքերի տպագրությունն ընթացքի մեջ է. մի մասը դպրոցներում կլինեն բառացիորեն այս օրերին, մյուսները՝ սեպտեմբեր ամսվա ընթացքում: Իհարկե, կազմակերպչական որոշակի խնդիրներ լուծելու նպատակով այս ընթացքում աշխատել ենք դպրոցների հետ և շարունակելու ենք այդ գործընթացը՝ մինչև դասագրքերն ամբողջ ծավալով հասնեն դպրոց»,- պարզաբանել է նախարարը՝ հավելելով, որ մյուս դասարանների դասագրքերը դեռևս չեն փոխվում, և դրանք առկա են դպրոցներում:

Վարչապետը հետաքրքրվել է նաև սեպտեմբերի 1-ից մի խումբ ուսուցիչների աշխատավարձի բարձրացման հարցով, որին ի պատասխան՝ Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ աշխատավարձի բարձրացում կլինի երկու տարբեր ծրագրերով:

«Առաջինը վերաբերում է հանրապետության բոլոր դպրոցների ֆիզիկայի, քիմիայի, աշխարհագրության, կենսաբանության և ինֆորմատիկայի ուսուցիչներին, որոնց աշխատավարձը կբարձրանա 25 տոկոսով: Երկրորդը վերաբերում է գյուղական մինչև 100 աշակերտ ունեցող դպրոցների բոլոր առարկաների ուսուցիչներին: Առաջին խմբի շահառու է հանդիսանում ավելի քան 8000, իսկ երկրորդ խմբի շահառու՝ ավելի քան 4000 ուսուցիչ»,-նշել է Ժաննա Անդրեասյանը՝ ընդգծելով, որ սեպտեմբերի 1-ից երկու ծրագրով էլ կսկսի հաշվարկվել բարձրացված վարձատրությունը՝ անկախ կամավոր ատեստավորումից: