Տաքսի ծառայությունների ոլորտում թանկացում կլինի, սակայն աննշան․ ՏԿԵ փոխնախարար․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

13.01.2025 | 13:31
Պենտագոնի ղեկավարը խորհուրդ է տվել ԱՄՆ պաշտպանական ծախսերն ավելացնել ավելի քան 50 միլիարդ դոլարով
13.01.2025 | 13:22
Ալիևն աշխատանքային այցով ԱՄԷ-ում է
13.01.2025 | 13:20
Էլինա Ավանեսյանը բարելավել է դիրքը WTA վարկանիշային աղյուսակում
13.01.2025 | 13:11
ՆԱՏՕ-ի ինը երկրներ զորավարժություններ կանցկացնեն Բալկաններում
13.01.2025 | 13:02
Զբոսաշրջությունը մոտ 7 %-ով նվազել է. նախարարը թվեր ներկայացրեց․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.01.2025 | 12:58
Ծովինար Վարդանյանի ճեպազրույցը. ՈւՂԻՂ
13.01.2025 | 12:58
Նիկոլ Փաշինյանին հարց եմ ուղղել, պատասխան չկա. առանց մեզ լսելու` օրենք են ընդունել. ակցիայի մասնակից․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.01.2025 | 12:55
Ֆինանսների նախարար Վահե Հովհաննիսյանի ճեպազրույցը՝ ՈւՂԻՂ
13.01.2025 | 12:51
Ինֆորմացիայի պակասից է․ կարծում եմ, բավարար չափով չենք ներկայացրել․ Ավինյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.01.2025 | 12:40
ՌԴ-ում Իրանի դեսպանը բացահայտել է Մոսկվա-Թեհրան ռազմավարական համագործակցության համաձայնագրի մանրամասները
13.01.2025 | 12:36
Չենք աշխատելու, ազգին ոտքի ենք հանելու. «Ոսկու շուկայի» աշխատակից․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.01.2025 | 12:31
Կատալիզատորների գողությունը 12 անգամ նվազել է. Պապոյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.01.2025 | 12:22
Տուգանքի համար նորմալ սերվիս պիտի մատուցենք մարդկանց՝ սկսած մեր թերլցված գծերից․ Ավինյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.01.2025 | 12:21
Արթուր Խաչատրյանի ճեպազրույցը՝ ՈւՂԻՂ
13.01.2025 | 12:14
Չենք պատրաստվում ԵԱՏՄ-ն փոխարինել ինչ-որ բանով. Պապոյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Տաքսի ծառայությունների ոլորտում սպասվող բարեփոխումներով կառավարությունը նպատակ ունի կանոնակարգել այն։ Այսօր հրավիրված ասուլիսում հայտարարեց ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Արմեն Սիմոնյանը, ներկայացնելով մանրամասներ, նշեց, որ գործող օրենսդրությամբ առևտրային նպատակով ուղևորափոխադրում իրականացնող թեթև մարդատար ավտոմեքենաները պետք է լիցենզավորված լինեն, սակայն տարածում ունեցող առցանց հարթակների միջոցով ուղևորափոխադրումների հատվածը մնացել էր չկարգավորված։

«Առաջարկվում է էլեկտրոնային հարթակով ուղևորափոխադրման գործունեությունը դարձնել ծանուցման ենթակա։ Այդ կազմակերպությունների համար սահմանվել է պետական տուրք տարեկան 1 մլն դրամ։ Դրանից բացի, քաղաքացին, որպես ֆիզիկական անձ, երբ օն-լայն(առցանց) հարթակի միջոցով ուղևորափոխադրում է իրականացնում, նույնպես պետք է վճարի պետական տուրք։ Եվ որպեսզի անձի վրա թղթաբանության ավելորդ բեռ չլինի, այդ պետական տուրքի գանձման, պետական բյուջե փոխանցումը դրվում է օն-լայն (առցանց) հարթակը շահագործող կազմակերպության վրա»,-ասաց Արմեն Սիմոնյանը։

Քանի որ փոփոխությունների գլխավոր նպատակը հարկելը չէ, այլ ոլորտում գործողներին օրինական դաշտ բերելն է, հետևաբար օրենսդրական նախագծով սահմանվել է ցածր պետական տուրք։ 2024 թվականի սեպտեմբերի 1-ից կանխիկ վճարումների դեպքում սահմանվում է 2 տոկոս, անկանխիկի դեպքում՝ 1,5 տոկոս։ Օրինակ՝ պայմանական Ա կետից Բ կետ ուղևորափոխադրման ժամանակ, երբ գումարը կազմի 1000 դրամ, ապա կգանձվի 20 կամ 15 դրամ՝ կախված, թե ինչ եղանակով է վճարումը կատարվում։ 2025 թվականի հունվարի 1-ից կսահմանվի 3,5 և 2,5 տոկոս՝ ըստ կանխիկ կամ անկանխիկ վճարման, իսկ 2026 թվականի հունվարի 1-ից կլինի 5 տոկոս և 4 տոկոս։ Այս փոփոխությունները վերաբերում են նաև անհատ վարորդներին, որոնք առանց օն-լայն(առցանց) հարթակի հնարավորություններից օգտվում են, առանձին առևտրային ուղևորափոխադրում են իրականացնում։ Անկանխիկ եղանակով վճարումների համար կառավարությունը նախատեսում է ծրագրային համապատասխան ապահովում։

Որքանո՞վ այս փոփոխությունները կբերեն թանկացումների։ Նախարարության ներկայացուցչի կարծիքով՝ թանկացում կլինի, սակայն աննշան։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։