ՌԴ-ն մտադիր է 1,5 մլրդ դոլար հատկացնել Իրանին Աստարա-Ռեշտ երկաթուղին կառուցելու համար

Լուրեր

20.12.2025 | 12:59
Գործարկվել է ՆԳՆ միգրացիայի և քաղաքացիության ծառայության նոր կայքը
20.12.2025 | 12:40
Բագրատ և Արշակ արքեպիսկոպոսները կալանավայրից հայտարարություն են տարածել
20.12.2025 | 12:21
ՀՀ-ում ՄԹ դեսպանը հայերենով շնորհավորել է Ամանորի կապակցությամբ
20.12.2025 | 11:49
Քննարկվել են «Save Armenia»-ի հետ համագործակցության հնարավորությունները
20.12.2025 | 11:33
Դեսպան Ղևոնդյանը և Ղազախստանի պաշտպանության նախարարը քննարկել են երկկողմ համագործակցության զարգացումը
20.12.2025 | 11:19
Դավիթ Բաբայանը ևս Բաքվի դատարանում եզրափակիչ ելույթով  է հանդես եկել
20.12.2025 | 10:55
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ դեկտեմբերի 20-ի դրությամբ
20.12.2025 | 10:32
ՃՏՊ Էջմիածին-Արմավիր ճանապարհին․ 4 քաղաքացի հոսպիտալացվել է
20.12.2025 | 10:08
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
19.12.2025 | 23:33
ԱՄՆ-ի, Ռուսաստանի և Ուկրաինայի բանակցությունների նոր փուլը տեղի կունենա ԱՄՆ-ում առաջիկա օրերին
19.12.2025 | 23:26
2025 թվականի «Սպորտի ոլորտում տարվա լավագույնների ընտրություն» մրցույթին հավակնող մարզիկները
19.12.2025 | 23:07
Պետությունը շարունակելու է աշխատանքներ իրականացնել սոցբնակարանային ֆոնդի ընդլայնման ուղղությամբ. ԱՍՀ նախարար
19.12.2025 | 22:50
Իսրայելում ՌԴ քաղաքացի է ձերբակալվել Իրանի օգտին լրտեսության մեղադրանքով
19.12.2025 | 22:34
Դավիթ Խուդաթյանն ու Համաշխարհային բանկի նոր ղեկավարը ձեռք են բերել մի շարք պայմանավորվածություններ
19.12.2025 | 22:21
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
Բոլորը

Մոսկվան մինչև 2030 թ-ը կարող է 1,5 միլիարդ դոլար հատկացնել «Հյուսիս-Հարավ» միջազգային տրանսպորտային միջանցքի զարգացման համար, որը Ռուսաստանը կապում է Հնդկաստանի հետ Իրանի միջոցով: Այս մասին հայտնում է Ведомости-ն՝ հղում անելով տրանսպորտի նախարարությանն ու գերատեսչությանը մոտ կանգնած իր աղբյուրին, գրում է Gazeta-ն։

Նշվում է, որ «Ռուսական երկաթուղիներ» ընկերությունը մասնակցելու է  Ադրբեջանի Աստարա քաղաքից մինչև Իրանի Ռեշտ քաղաք երկաթգծի կառուցմանը և Իրանում Գերմսար-Ինչե-Բուրուն գծի (495 կմ) էլեկտրաֆիկացմանը: Հայտնի է, որ ներկայում Աստարայի ու Ռեշտի միջև բեռները փոխադրվում են ավտոմոբիլային ճանապարհով։

Միջազգային տրանսպորտային այս միջանցքը մուլտիմոդալ երթուղի է ուղևորների և բեռների փոխադրման համար։ Այն սկիզբ կառնի Սանկտ Պետերբուրգից և կձգվի մինչև հնդկական Մումբայ նավահանգիստ՝ 7200 կմ։  Ծրագիրը նախատեսվում է ամբողջությամբ կյանքի կոչել մինչև 2030 թ։  «Հյուսիս-Հարավը»  ՌԴ-ի համար ավելի մեծ կարևորություն է ձեռք բերել հատկապես ուկրաինական պատերազմի ու Արևմտյան հակառուսական պատժամիջոցների ֆոնին։

Նախորդ շաբաթ Թեհրան կատարած այցի ժամանակ ՌԴ նախագահ Վլադիմիր Պուտինը  այս հարցը քննարկել էր նաև Իրանի նախագահ Էբրահիմ Ռաիսիի հետ։ Նախագահների այս քննարկումից հետո էլ ՌԴ ԱԳ նախարար Սերգեյ Լավրովը զանգահարել էր Ադրբեջանի ԱԳ նախարար Ջեյհուն Բայրամովին։ Զրույցի առանցքային թեմաներից մեկը եղել էր հենց տրանսպորտային այս միջանցքը։

Ադրբեջանի ԱԳՆ-ն հայտնել էր, որ կողմերը կարծիքներ են փոխանակել տարածաշրջանում տրանսպորտային և տարանցիկ խնդիրների շուրջ և ընդգծել Ռուսաստանի, Ադրբեջանի և Իրանի տարածքով անցնող «Հյուսիս-Հարավ» տրանսպորտային միջանցքի ներուժի ընդլայնման կարևորությունը։

Էմմա Չոբանյան