Հայաստանի ջարդված ողնաշարը. ինչպես խժռեցին «Հյուսիս-հարավ» մեգանախագիծը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

01.04.2025 | 09:30
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհները հիմնականում անցանելի են
01.04.2025 | 09:22
Ադրբեջանի ՊՆ-ն ապատեղեկատվություն է տարածել․ ՀՀ ՊՆ
31.03.2025 | 22:59
Հաստատվել է հանրակրթական ուսումնական հաստատության ղեկավարման հավաստագրի համար հավակնորդների քննության ժամանակացույցը
31.03.2025 | 22:49
Ինդոնեզիայի ափերի մոտ 5,6 մագնիտուդով երկրաշարժ է գրանցվել
31.03.2025 | 22:35
Շվեդիան Ուկրաինային օգնության ամենամեծ փաթեթն է հատկացնում պատերազմի մեկնարկից ի վեր
31.03.2025 | 22:22
ՌԴ գլխավոր դատախազությունն առաջարկում է դադարեցնել երկրում «Թալիբան»-ի գործունեության արգելքը
31.03.2025 | 22:07
Հայաստանում Կիպրոսի դեսպանի հետ քննարկվել են տարածաշրջանային զարգացումները
31.03.2025 | 21:47
Ուկրաինան և ԱՄՆ-ն առաջին անգամ մանրամասն քննարկել են օգտակար հանածոների վերաբերյալ համաձայնագրի նախագիծը
31.03.2025 | 21:28
Հայտնի է կենսաչափական համակարգի ներդրման մրցույթի հաղթող ընկերությունը
31.03.2025 | 21:14
Երևանում և 5 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
31.03.2025 | 20:53
Ադրբեջանի ՊՆ-ի տարածած հաղորդագրությունը չի համապատասխանում իրականությանը. ՀՀ ՊՆ
31.03.2025 | 20:43
Հայտնի է «Գոնկուր» գրական մրցանակի հայաստանյան հաղթողը
31.03.2025 | 20:30
Հանգիստ նստե՛ք տեղներդ․ Սերժ Սարգսյանը կորոշի՝ Գյումրիի քաղաքապետն ով է լինելու․ Նորայր Նորիկյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
31.03.2025 | 20:17
Բաքուն Գերմանիայի դեսպանին կանչել ԱԳՆ ու ներողություն է պահանջում Շտայնմայերի կողմից Արցախի դրոշի լուսանկարի հրապարակման համար
31.03.2025 | 20:05
Վահագն Խաչատուրյանը և Գերմանիայի նախագահն այցելել են Թումո ստեղծարար տեխնոլոգիաների կենտրոն
Բոլորը

Կոմունիկացիոն մեգանախագիծ, որը հիմնովին կփոխեր Հայաստանի տրանսպորտային դեմքը, որը, սակայն, դարձավ մեգաչարաշահումների կծիկ։ Մեր պետությունը կդառնար Եվրոպան ու Ասիան կապող ճանապարհային որակյալ և գերարագ կամուրջ, եթե Սերժ Սարգսյանի իշխանության տարիներին կոռուպցիան չհոշոտեր տրանսպորտային «Հյուսիս-հարավ» ճանապարհային միջանցքի նախագիծը։ Նախորդ տասնամյակում ֆինանսական խոշոր չարաշահումներով, կատարված անորակ աշխատանքով, անպատասխանատու պետական կառավարմամբ ձախողվեց և անդունդի եզրին հասցվեց «Հյուսիս-հարավ» մայրուղու ծրագիրը։ Սա պատմություն է այն մասին, թե ինչպես է կոռուպցիան տապալում զարգացման ստրատեգիական ծրագիրը։ Չարաշահումների կծիկը գլորվում է մինչև Սերժ Սարգսյանի եղբայրը՝ Լևոն Սարգսյանը, բարձրաստիճան նախկին պաշտոնյաներ։ Հարուցված է տասնյակից ավելի քրեական գործ, հարցաքննվել են 1000-ից ավելի անձինք։ Պետությանը հասցվել է միլիոնավոր դոլարների վնաս։

«Հյուսիս-հարավ» ճանապարհային միջանցքի կառուցման այս տխուր ընթացքը հանգեցրել էր ծրագրի տապալման՝ պետությունը նետելով անկարողության փոսի մեջ։ Բայց ահա՝ թունելի վերջում լույս է նշմարվում։ Եվրոպական միությունը պատրաստվում է Հայաստանին տրամադրել 2․6 միլիարդ եվրոյի աջակցություն՝ գրեթե մեկ տարվա պետական բյուջեի չափով։ Գումարի զգալի մաս՝ նվազագույնը 600 միլիոն եվրո, Եվրամիությունը տրամադրում է «Հյուսիս-հարավ» ճանապարհի կառուցմանը։ Արդեն հայտնի է, որ եվրոպական աջակցություն ստանալու է Սյունիքի մարզը, ո՛չ միայն որպես առանձին վարչական միավոր՝ սոցիալական ծրագրերի տեսքով, այլ նաև որպես «Հյուսիս-հարավի» առանցքային տարածք։ Եվրոպական աջակցությամբ նախատեսվում է կառուցել Տրանշ 4-ն ընդգրկող Արտաշատ-Ագարակ 346 կիլոմետրանոց ճանապարհի ամենաթանկ և ամենադժվարին հատվածը։ Խոսքը Սիսիան-Քաջարան ճանապարհի թունելների, կամուրջների շինարարության մասին է։

Եվրոպական միության ֆինանսական աջակցությունը մեծ հույսեր է տալիս, որ տասնամյակ անց կիրագործվի Հայաստանի երրորդ հանրապետության ամենամասշտաբային նախագիծը։ Քաղաքացին կզգա բարձր ստանդարտների ավտոճանապարհով երթևեկելու օգուտները՝ Հայաստանի հյուսիսից հարավ ճանապարհը կկրճատվի 10-ից մինչև 5 ժամ, 35-40 տոկոսով կկրճատվի երթևեկության ծախսը։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։
Ռոբերտ Անանյան