ՄԻՊ-ը կդիմի Սահմանադրական դատարան՝ վիճարկելու նախընտրական քարոզչությանը վերաբերող Քրեական օրենսգրքի 149.1-րդ հոդվածը

Լուրեր

12.12.2025 | 15:00
Գրիգորյանը՝ Բաքվից նավթ գնելու մասին // Երևանում լեհ ֆուտբոլասերներ են ձերբակալվել․ ԼՈՒՐԵՐ
12.12.2025 | 14:53
ԱՄՆ-ն պատժամիջոցներ է սահմանել Վենեսուելայի վարչապետ Մադուրոյի ընտանիքի նկատմամբ
12.12.2025 | 14:41
Մեսիի տրանսֆերային արժեքը նվազել է
12.12.2025 | 14:30
ԲԴԽ-ն քննում է դատավոր Արշակ Պետրոսյանին պատասխանատվության ենթարկելու հարցը
12.12.2025 | 14:29
Դեսպան Խաչատրյանը հանդիպել է Ֆրանսիայի Եվրոպայի և արտաքին գործերի նախարար Ժան-Նոել Բարոյի հետ
12.12.2025 | 14:18
Հույս ունենք Ադրբեջանի և Հայաստանի միջև խաղաղության պայմանագրի շուտափույթ կնքման. Տոկաև
12.12.2025 | 14:07
5 խաղ, 5 գոլ․ «Նոայի» հարձակվողը Կոնֆերենցիաների լիգայի լավագույն ռմբարկուն է
12.12.2025 | 13:58
Բացառությամբ նախագահ Զելենսկու, նրա մարդկանց դուր է գալիս համաձայնագրի նախագիծը. Թրամփ
12.12.2025 | 13:47
ԵՄ մուտքի արտոնագրերի ազատականացման գործողությունների ծրագրի շրջանակում իրականացվող ԵՄ գնահատման առաջին առաքելության պատվիրակությունը հյուրընկալվել է Հակակոռուպցիոն կոմիտեում
12.12.2025 | 13:38
Եթե ​​Ադրբեջանը զորակազմ ուղարկի Գազա, դա կարող է ներքաղաքական հետևանքներ ունենալ. ադրբեջանցի պաշտոնյա
12.12.2025 | 13:27
Ռուսաստանը ներկայացնող հայ բռնցքամարտիկը՝ աշխարհի առաջնության եզրափակիչում
12.12.2025 | 13:18
Ալեքսանդր Կոչուբաևի խափանման միջոցը վերացվեց․ փաստաբան
12.12.2025 | 13:07
Թուրքիայի ՊՆ ղեկավարը հայտարարել է, որ գոհունակությամբ են հետևում Ադրբեջանի և Հայաստանի միջև դրական զարգացումներին
12.12.2025 | 13:05
Անկարգություններ Երևանում․ լեհ 17 երկրպագու է ձերբակալվել
12.12.2025 | 12:56
38-ամյա Ջեյմի Վարդին՝ Ա սերիայի ամսվա լավագույն ֆուտբոլիստ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Խիստ մտահոգիչ են ՀՀ քրեական օրենսգրքի 149.1-րդ հոդվածի 2021թ. ապրիլի 28-ի փոփոխությունները. ասված է ՀՀ ՄԻՊ աշխատակազմի տարածած հաղորդագրությունում:

Այդ հոդվածը պատասխանատվություն է նախատեսում «նախընտրական քարոզչությանը մասնակցելուն կամ հանրաքվեի քարոզչություն կատարելուն կամ նախընտրական քարոզչությանը մասնակցելուց կամ հանրաքվեի քարոզչություն կատարելուց հրաժարվելուն հարկադրելու կամ նախընտրական քարոզչությանը մասնակցելուն կամ հանրաքվեի քարոզչություն կատարելուն որևէ եղանակով խոչընդոտելու համար»:

Հոդվածի փոփոխությունները Քրեական օրենսգրքում ամրագրվել են շատ հապճեպ, նախագիծն ԱԺ նստաշրջանի օրակարգ է ընդգրկվել և առաջին, երկրորդ ընթերցումներով ու ամբողջությամբ ընդունվել մեկ օրում՝ 2021 թվականի ապրիլի 28-ին, առանց մասնագիտական ու պատշաճ հանրային քննարկումների, հրապարակված չի եղել «e-draft.am» կայքում, նախագծային փուլում առկա են եղել են մի քանի տարբերակներ:

Հիմնավորումները խիստ մակերեսային են, մարդու իրավունքների խախտումների վտանգներով, ցույց տված չեն օրենսդրի մտադրության և իրավապահ մարմինների ու դատարանի հայեցողության սահմանները փոփոխությունները կիրառելու հարցում: Մատնանշված չէ որևէ երկրի փորձ, ցույց տված չէ, թե այդ ինչ միջազգային պահանջների հիման վրա են կատարվում այդ փոփոխությունները և վերլուծված չեն մարդու իրավունքների տեսանկյունից ռիսկերը:

Դրա համար էլ, ինչպես վկայում են բողոքներն ու ահազանգերը, պրակտիկայում հիմա ստացել է խնդրահարույց ու անտրամաբանական կիրառություն: Քրեական օրենսգրքի նշված հոդվածի փոփոխությունից հետո իրավապահ մարմինների ու դատարանների համար այդպես էլ գործնական որևէ չափանիշ կամ ուղեցույց չընդունվեց:

Իրավապահ մարմիններն իրենք են պարզաբանումներում ներկայում նշում, որ հասկանալիորեն չունեն կիրառության փորձ և դիրքորոշում էլ չեն կարող հայտնել կիրառության վերաբերյալ:

Քանի որ Քրեական օրենսգրքի այդ փոփոխությունները, այն էլ արտահերթ խորհրդարանական ընտրությունների շրջանակում կիրառվելու էին շատ կարճ ժամանակահատվածի համար, վերաբերում են մարդու իրավունքների տեսանկյունից զգայուն հարցերի հատկապես չէր կարելի դրանք ընդունել առանց պատշաճ քննարկումների ու նման թերություններով` առավել ևս առանց իրավապահ մարմինների ու դատարանի պատշաճ վերապատրաստումների կամ առնվազն նրանց համար ուղեցույցերի:

Հաշվի առնելով հոդվածի փոփոխության ընթացակարգային լուրջ թերությունները, ինչպես նաև կիրառության պրակտիկան՝ ներկայում պատրաստվում է Մարդու իրավունքների պաշտպանի դիմում՝ ուղղված Սահմանադրական դատարանին: