Պուտինի պատանդն է ՀՀ իշխանությունը․ ելքը հայ-ֆրանսիական ռազմական համագործակցությունն է․ Արթուր Սաքունց․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

01.11.2024 | 23:19
Հրդեհ Գյումրու տներից մեկում
01.11.2024 | 23:00
Թուրքիան 2021թ․ ի վեր մերժել է պայմանական վաղաժամկետ ազատ արձակել ավելի քան 8521 բանտարկյալների՝ թիրախավորելով քաղբանտարկյալներին
01.11.2024 | 22:44
Տաջիկստանում 1500 մարդ է ձերբակալվել` «կախարդների դեմ ուժեղացված ստուգման» ժամանակ
01.11.2024 | 22:29
Թուրքիայի իշխանությունները ծրագրում են «օտարերկրյա գործակալների» մասին օրենք ընդունել՝ քննադատության դեմ պայքարելու համար․ Bloomberg
01.11.2024 | 22:14
Ժնևի ՄԱԿ-ի գրասենյակում բացվել է Հայաստան-Ֆրանսիա բարեկամության սենյակ
01.11.2024 | 22:00
Զգուշացե՛ք, դռները չեն փակվում. քաոսային իրավիճակ` մետրոյի կայարաններում. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
01.11.2024 | 21:48
Գրիգորյան-Մուստաֆաև հանդիպումը ցույց տվեց՝ Ադրբեջանը կգնա սահմանազատման ուղիով․ Հրայր Մանուկյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
01.11.2024 | 21:32
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
01.11.2024 | 21:16
Ադրբեջանի Մեջլիսի նախագահն ու Բաքվում ՌԴ դեսպանը Եվրախորհրդարանի «հակաադրբեջանական գործողություններն» են քննարկել
01.11.2024 | 21:00
Բաքվում նավթավերամշակման գործարանի տարածքում գազի արտանետումից մշուշ է առաջացել` սուր հոտի տարածմամբ
01.11.2024 | 20:44
Կրեմլը՝ Ուկրաինայի տարածքով դեպի Եվրոպա ադրբեջանական գազի հնարավոր մատակարարումների մասին
01.11.2024 | 20:30
Ան«վեթինգ» դատավորները․ ԲԴԽ-ն չունի բարեվարքության ստուգում չանցած դատավորների ցուցակը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
01.11.2024 | 20:18
Հրդեհ Ամիրյան փողոցի շենքերից մեկում. դեպքի վայր է մեկնել 3 մարտական հաշվարկ
01.11.2024 | 20:00
Մեծ առճակատում՝ Հարիսի և Թրամփի միջև․ ո՞վ կլինի ԱՄՆ-ի նոր նախագահը․ զրույց Տիգրան Մուղնեցյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
01.11.2024 | 19:47
Թեհրանը կպատասխանի Իսրայելին մահացու հարվածով՝ օգտագործելով իր թաքնված հնարավորությունները․ իրանցի գեներալ
Բոլորը

Factor TV-ի հարցազրույցը Հելսինկյան քաղաքացիական ասամբլեայի Վանաձորի գրասենյակի ղեկավար, իրավապաշտպան Արթուր Սաքունցի հետ:

Պարո՛ն Սաքունց, շուրջ 10 օր է՝ ադրբեջանցիները զավթել են ՀՀ սուվերեն տարածքներ Սյունիքի և Գեղարքունիքի մարզերում, և երկրորդ օրն է՝ շրջանառվում է դեմարկացիայի մասին փաստաթուղթ։ Քաղաքացիական հասարակության կազմակերպություններ, այդ թվում՝ ՀՔԱՎ-ը, կոշտ գնահատականներով հայտարարություն է տարածել: Մասնավորապես նշել եք, որ Նիկոլ Փաշինյանը որևէ լեգիտիմություն չունի արտահերթ ընտրություններից մեկ ամիս առաջ, առանց քաղաքական խորհրդակցությունների, բանակցել արտաքին ուժերի հետ, ինչպես նաև ժամանակավոր կառավարության և արդեն իսկ կազմալուծված Ազգային ժողովի պայմաններում, չի կարող ընդունել Հայաստանի համար ճակատագրական որոշումներ և միանձնյա գնահատել դրանց համապատասխանությունը Հայաստանի շահերին։ Խնդրում եմ պարզաբանեք՝ ի՞նչ մտահոգություններ են առկա։

-Հայտարարության մեջ հստակ ձևակերպված են մտահոգությունները, որոնց հիմքում հետևյալն է՝ լեգիտիմության օրինապահության հիմքը հանդիսանում է հաշվետու և  թափանցիկ կառավարումը, հանրային իրազեկումը այնպիսի գործընթացների վերաբերյալ, որոնք վճռորոշ և ուղղակի ազդեցություն ունեն պետության և քաղաքացիների անվտանգության ապահովման վրա…

Մենք արդեն գտնվում ենք արտահերթ խորհրդարանական ընտրությունների փուլում: ժամանակին մենք հայտարարություն էինք տարածել ընտրությունների անհրաժեշտության մասին, հիմնավորել էինք, որ բարձրագույն և ներկայացուցչական մարմինը, ըստ էության, չի կատարում իր գործառույթները պետության ճակատագրի, քաղաքացիների իրավունքների վերաբերյալ վճռորոշ հարցերում… ԱԺ-ն պատշաճ խորհրդարանական վերհսկողություն չի իրականացնում քաղաքական իշխանության գործողությունների նկատմամբ և քաղաքական ղեկավարությունն էլ պատշաճ հաշվետվություն չի ապահովում ԱԺ-ի առջև: Սրանք փաստեր են, որոնք վկայում են լեգիտիմության բացակայության կամ նվազման մասին՝ որպես պետական ինստիտուտներ: Եվ այս պարագայում, երբ արտահերթ ընտրություններով լեգիտիմության ձևավորման պրոցեսի մեջ ենք, ՀՀ տարածքային ամբողջականության, սահմանային անվտանգության, ՀՀ քաղաքացիների անվտանգության հետ կապված գործողությունների գնալը, բավականին մտահոգիչ է, որովհետև այս հարցերը պետք է թողնել արտահերթ ընտրություններից հետո ձևավորվող նոր իշխանություններին, որոնք կունենան լեգիտիմություն՝ ՀՀ քաղաքացիների քվեարկության արդյունքների հիման վրա: Նախընտրական ժամանակաընթացքում նման բախտորոշ և կենսական խնդիրների լուծման գնալը համարժեք չէ, ճիշտ չէ, հիմնավոր չէ և լեգիտիմ չէ…

Պարոն Սաքունց, ըստ Ձեզ, ինչո՞ւ Հայաստանի Հանրապետության իշխանությունը չընդունեց Ֆրանսիայի նախագահ Մակրոնի առաջարկը ռազմական աջակցության վերաբերյալ: ԱՄՆը, Ֆրանսիա, Հնդկաստան շատ կոշտ ձևով դատապարտել են Ադրբեջանի սադրիչ գործողությունները: Ինչո՞ւ իշխանությունը չի ուզում օգտվել ՀՀ շահերը պաշտպանելու բոլոր հնարավորություններից և լծակներից:

-Մոլորություն է, և դա ողբերգական հետևանքներ է ունենալու, եթե ներկա իշխանությունը ելնի այն դրույթից, որ հնարավոր է ՀՀ անվտանգության ապահովումը՝ շարունակելով գործել եռակողմ համաձայնագրի շրջանակներում: Ուժի կիրառման սպառնալիքի տակ չի կարելի գնալ սահմանազատման և սահմանանշման աշխատանքների: Նաև ՀԱՊԿ-ը չի ապահովելու ՀՀ անվտանգությունը, քո անվտանգության երաշխիքը քո ռեսուրսներն են, որոնք պետք է վերակազմակերպել. սա պետք է դիտարկել՝ որպես ելակետային դրույթ: Ոչ միայն պետք է դիմես Ֆրանսիային, ԱՄՆ-ին կամ այլ երկրի, այլ նաև քո ռեսուրսները պետք է ինքնակազմակերպես, այսինքն՝ ստեղծես անհրաժեշտ բազա, ոչ միայն զենք ու զրահի մասին է խոսքը, այլ նաև քաղաքական կոնցեպցիայի, թե ինչպիսին է քո հայեցակարգը ՀՀ հետագա անվտանգության ապահովման և զարգացման համար: Եթե անվտանգության հայեցակարգը շարունակելու է մնալ ՀԱՊԿ շրջանակներում և ռուս-հայկական ռազմավարական դաշինքի շրջանակներում, ապա դա ողբերգական հետևանքների է բերելու ՀՀ-ին և ՀՀ քաղաքացիներին, չի երաշխավորելու մեր անվտանգությունը և զարգացումը: Այո՛, կան այլընտրանքային ռեսուրսներ, և հիմա պետք է համարձակություն ունենալ, և եթե ՀԱՊԿ անդամ պետությունը՝ ՌԴ-ն, կարողանում է առանձին հարաբերություններ զարգացնել, այդ թվում նաև ռազմական, ՆԱՏՕ-ի անդամ պետության հետ՝ հանձին Թուրքիայի, ապա ինչո՞ւ ՀԱՊԿ անդամ Հայաստանը չի կարող ռազմական համագործակցություն ձևավորել ՆԱՏՕ-ի մեկ այլ անդամ պետության, ասենք՝ Ֆրանսիայի հետ, որն աշխարհի 5 հզոր պետություններից մեկն է, ՄԱԿ Անվտանգության խորհրդի անդամ է: ՀՀ ներկա իշխանությունը կարծես թե գտնվում է պատանդի վիճակում՝ եռակողմ համաձայնագրի կնքահոր՝ Պուտինի ձեռքին: Ուրիշ բացատրություն չկա: Բայց եթե իշխանությունը գտնվում է պատանդի ձեռքում, պետությունը չի կարող գտնվել պատանդի կարգավիճակում: Այս առումով իշխանությունը պետք է քայլեր կատարի պատանդի վիճակից դուրս գալու համար, որի ճանապարհը հայ-ֆրանսիական ռազմական համագործակցությունն է և միջազգային ատյաններում խնդիրները լուծելուն ուղղված ջանքերն են:

Հարցազրույցն ամբողջությամբ՝ տեսանյութում:

Ռոբերտ Անանյան