Մեծ շեշտ պետք է դրվի աշակերտի կարիքների, նախասիրությունների վրա․ չափորոշիչների նախագիծն ընդունվեց. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

27.01.2025 | 23:41
Բաքվի դատարանը մերժել է Արցախի նախկին ղեկավարների տնային կալանքի միջնորդությունները. հաջորդ դատական նիստը՝ փետրվարի 6-ին
27.01.2025 | 23:14
Մանսուրյանական շաբաթ՝ Երևանի մետրոպոլիտենում
27.01.2025 | 23:00
Թուրքիան ճանաչելու էր ցեղասպանությունը, մե՞նք գործիք տվեցիք, որ չընդունի․ կենացային հայրենասիրություն է․ Արսեն Թորոսյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
27.01.2025 | 22:44
Սիրիան նվազեցնում է թուրքական 269 ապրանքների մաքսատուրքերը՝ թուլացնելու Անկարայի հետ առևտրային լարվածությունը
27.01.2025 | 22:30
Նիկոլ Փաշինյանը ե՞րբ իմացավ, որ Լուկաշենկոն Ադրբեջանին «Պոլոնեզ» է վաճառել․ դու էիր ջերմ շնորհավորում․ Նորայր Նորիկյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
27.01.2025 | 22:18
Ադրբեջանի ցամաքային զորքերի հրամանատարն այցելել է Սիրիայի հետ Թուրքիայի սահման
27.01.2025 | 22:09
«Անհասկանալի որոշում՝ առանց թվային հիմնավորումների»․ Էրազմուս+ ազգային գրասենյակի ճակատագրի հետքերով. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
27.01.2025 | 21:53
Բաքվի դատարանը հրաժարվել է փոխել ԼՂ նախկին պաշտոնյաների խափանման միջոցը
27.01.2025 | 21:48
Թուրքիան փորձում է իր տարածքով ԵՄ-ի համար դառնալ բնական գազի մատակարար՝ փոխարինելով Ուկրաինային. POLITICO
27.01.2025 | 21:33
Փետրվարի 1-ից ՀՀ քաղաքացիները կազատվեն էլեկտրոնային ստորագրության ակտիվացման տարեկան 3000 դրամ վճարից
27.01.2025 | 21:17
Երևանում և 9 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
27.01.2025 | 21:01
Էրդողանն ընդունել է Թուրքիայի հայ կաթոլիկ համայնքի հոգևոր առաջնորդին
27.01.2025 | 20:47
Իսրայելցի 33 պատանդներից, որոնց ՀԱՄԱՍ-ը խոստացել է ազատ արձակել, ողջ է 25-ը․ Reuters
27.01.2025 | 20:30
Զավեշտալի է, որ պարոն Փաշինյանն այդ հարցադրումները նոր է արել․ եթե կարդացած լիներ, կիմանար՝ վաղուցվա խոսույթ է․ Միքայել Հայրապետյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
27.01.2025 | 20:17
«Պուճուր-մուճուր մի աղջկա խփեցին»․ գիշերային ակումբում խուզարկության ականատեսների պատմությունը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Կառավարությունը փոփոխություններ կատարեց 2010 թվականի ապրիլի 8-ի համապատասխան որոշման մեջ, որով հաստատված է ՀՀ-ում հանրակրթության բովանդակությունը կարգավորող Հանրակրթության պետական չափորոշիչը:

Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանը նշեց, որ առաջարկվող փոփոխություններով փորձ է արվում արձագանքել առկա  խնդիրներին և ստեղծել համապատասխան հիմքեր ավելի ճկուն բովանդակություն կառուցելու համար:

Հանրակրթության նոր պետական չափորոշիչով սահմանվում է պետության ակնկալիքը դպրոցից և 12-ամյա կրթության ավարտից հետո շրջանավարտներից:

Ժաննա Անդրեասյանը մանրամասնեց, որ հանրակրթության նոր պետական չափորոշիչը հիմնված է կարողունակությունների վրա, ինչը նշանակում է, որ հավասարապես շեշտադրվում են գիտելիքը, հմտությունը, դիրքորոշումները և արժեքային բաղադրիչը՝ որպես հանրակրթության հիմնական անելիք:

«Սահմանել ենք վերջնարդյունքներ կրթական երեք աստիճանների համար՝ տարրական, հիմնական և ավագ, ինչը հնարավորություն է տալիս սկզբունքորեն իրագործել նոր մոտեցում և, խուսափելով այս պահին գործող առարկայակենտրոն մոտեցումից, որի պայմաններում ունենք առանձին առարկաներ և շեշտադրված է այդ առարկաների ինքնաբավ գոյությունը դպրոցում՝ անցում կատարել ինտեգրված մոտեցմանը, որը հնարավորություն է տալիս տեսնել տարբեր կապերը, առանձնացնել խաչվող գաղափարները և ամեն առանձին առարկայի միջոցով հասկանալ, թե ինչպես ենք նպաստում այդ ընդհանուր վերջնարդյունքներին հասնելուն:

Սա թույլ կտա նաև էապես խուսափել կրկնություններից, առավել արդյունավետ օգտագործել այն ժամանակը, որ մենք ծախսում ենք դպրոցում, նաև երեխայի ժամանակը և դրա շրջանակում ավելի արդյունավետ և հետագայում նաև հանրային զարգացմանը նպաստելու համար շոշափելի արդյունք ստանալ:

Մենք  ընդհանուր առմամբ նվազեցնում ենք դպրոցականների ծանրաբեռնվածությունը՝ չկրճատելով բովանդակային ծավալը և նպատակ ունենալով հասնել ավելի մեծ արդյունքների:

Դպրոցները ստանալու են ընտրության հնարավորություն օրինակելի պլանի հիման վրա ձևավորել իրենց սեփական մոտեցումները»,- նշեց Անդրեասյանը:

Նա նաև հավելեց, որ դա դրսևորված է հանրակրթության պետական չափորոշչում 7 ուսումնական բնագավառների առանձնացման և դրանց շրջանակում դպրոցներին ընտրության հնարավորությունների ընձեռման միջոցով:

«Պահպանվել է նաև պետական հստակ քաղաքականությունը՝ պետական պարտադիր բաղադրիչի միջոցով և չորս պարտադիր առարկաները սահմանելու միջոցով, որոնք են՝ հայոց լեզուն և գրականությունը, մաթեմատիկան, հայոց պատմությունը և օտար լեզուն»,- ասաց փոխնախարարը:

Մանրամասները՝ տեսանյութում: