Ամենաշատը 7 րոպե ուսուցիչը խոսեց՝ երեխան արդեն չի լսում․ ճիշտ մեթոդաբանության կարիք կա․ «Այբ» դպրոցի տնօրեն. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

25.04.2024 | 23:42
Սանոսյանն ու Կոպիրկինը քննարկել են Հայկական ԱԷԿ-ի երկրորդ էներգաբլոկի շահագործման երկարաձգման հարցը
25.04.2024 | 23:35
Սուրեն Պետրոսյանը հարցաքննվել է. նա այս պահին ՁՊՎ-ում է
25.04.2024 | 23:30
Իսրայելի պաշտպանության բանակը պատրաստ է Ռաֆահում գործողության. սպասում է կառավարության հավանությանը
25.04.2024 | 23:21
«Ակադեմիական քաղաք» ծրագիրը քննարկվել է մարզերում գործող ՀՀ պետական բուհերի ռեկտորների հետ
25.04.2024 | 23:15
Հունգարիայի ԱԳ նախարարը հայտնել է, որ Բաքվի հետ Արցախում վերակառուցման աշխատանքներին մասնակցելու ծրագիր են մշակում
25.04.2024 | 23:11
Օկամպոն Բունդեսթագում հանդես է եկել «ԼՂ-ից հայերի բռնի տեղահանման միջազգային իրավական ասպեկտներ» թեմայի վերաբերյալ զեկույցով
25.04.2024 | 23:06
Պապոյանն ու Կոպիրկինը քննարկել են Վերին Լարսով Վրաստանից ՌԴ տանող ճանապարհով բեռնափոխադրումների կազմակերպմանը վերաբերող հարցեր
25.04.2024 | 23:00
Իմ ներկայությունը ՀՀ-ում մի ձև է՝ վերահաստատելու այն հնագույն պատմությունը, որ գոյություն ունի Ֆրանսիայում. Ժան-Լյուկ Մելանշոն
25.04.2024 | 22:58
Ոստիկանը մե՞րն է․ հաճախակի բռնությունների մասին արդեն միջազգային կառույցներն են ահազանգում. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
25.04.2024 | 22:48
Թուրք պատգամավորը հայտարարել է, թե ԱՄՆ-ը, Ֆրանսիան ու ԵՄ-ն Բաքվի և Անկարայի նկատմամբ երկակի ստանդարտներ են կիրառում
25.04.2024 | 22:46
Հրդեհ Թումանյան փողոցում գտնվող ռեստորաններից մեկի ծխատարում
25.04.2024 | 22:38
Քննարկվել են ԱՄՆ կողմից Հայաստանին տրամադրվող աջակցությանը վերաբերող հարցեր
25.04.2024 | 22:28
Չիտայից 10-րդ դասարանցին 3,5 տարվա ազատազրկման է դատապարտվել «Մահ ռեժիմին» գրաֆիտիի համար
25.04.2024 | 22:13
Հայաստանը կարևորում է հայ-սիրիական բազմոլորտ համագործակցության խորացումը. ՀՀ նախագահ
25.04.2024 | 22:00
Եթե ՌԴ-ն ուզում է աջակցել, պիտի՛ ողջունի ՀՀ-Ադրբեջան սահմանազատումը․ մի կտոր արվել է, պիտի՛ լսեինք ողջույնի խոսքեր․ Արման Եղոյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

«Այբ» դպրոցի տնօրեն Արամ Փախչանյանը «Հեռավար կրթության մարտահրավերներն ու հնարավորությունները արտակարգ դրության պայմաններում» առցանց լսումների ժամանակ անդրադառնալով ներկայում կիրառվող հեռավար ուսուցման գործընթացին՝ նշեց, որ մեզ այս հարցում ոչ թե նոր, այլ ճիշտ մեթոդներ են պետք։

Նա ներկայացրեց հեռավար կրթության վերաբերյալ իր տեսակետները. «Մենք պետք է ամեն բան անենք, որպեսզի այս փորձը, որ ձեռք բերեցինք, կիրառվի։ Էքստրովերտ երեխաների համար առցանց կրթությունն է ավելի դժվար, ինտրովերտների համար փրկություն է։ Խոսելով ներառականության մասին, պետք է հասկանանք, որ հիմա ներառական կրթությունը յուրաքանչյուրի համար է, չկա այլևս ներառական և ոչ ներառական երեխա, ամեն երեխա անհատականություն է, և ամեն երեխա պետք է զանազանություն բերի»։

Փախչանյանը կարևորեց դասապրոցեսի կազմակերպման հարցում աշակերտների տեսակետները հաշվի առնելը՝ ընդգծելով, որ իրենք, լսելով աշակերտների ներկայացրած տեսակետները, որոշել են հրաժարվել տնային հանձնարարություններ տալու պրակտիկայից։

«Այն մեթոդները, որոնք մեզ թվում էին՝ աշխատում են, չեն աշխատում։ Ուսուցիչը ամենաշատը 7 րոպե խոսեց, երեխան այլևս չի լսում, մենք դրա հետ ուղղակի առնչվեցինք հերթական անգամ»,- նշեց նա:

Մանրամասները՝ տեսանյութում: