Ամենաշատը 7 րոպե ուսուցիչը խոսեց՝ երեխան արդեն չի լսում․ ճիշտ մեթոդաբանության կարիք կա․ «Այբ» դպրոցի տնօրեն. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

17.11.2024 | 23:31
Պաշտոնանկություններ կառավարությունում․ 2 նախարար, ուժային կառույցների ղեկավարներ ու ՊԵԿ նախագահն ազատման դիմում են ներկայացրել
17.11.2024 | 23:16
Բայդենը թույլատրել է Ուկրաինային օգտագործել ԱՄՆ-ից մատակարարված հեռահար հրթիռները․ AP
17.11.2024 | 22:46
Փաշինյանը մեկնում է Վատիկան, հանդիպելու է Հռոմի Պապին
17.11.2024 | 21:43
ԵՄ ինտեգրումը Վրաստանի արտաքին քաղաքականության գլխավոր առաջնահերթությունն է
17.11.2024 | 21:00
Ի՞նչ գույն ունի գինին անապատում. ապաքաղաքական զրույց Ավագ Հարությունյանի հետ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
17.11.2024 | 19:53
Հայաստանի հավաքականը 1:2 հաշվով հաղթեց Լատվիայի թիմին
17.11.2024 | 18:22
Երևանում կկայանա աշխարհահռչակ շանսոնյե Շառլ Ազնավուրին նվիրված «Մսյո Ազնավուր» ֆիլմի պրեմիերան
17.11.2024 | 18:05
ԱԺ պաշտպանության և անվտանգության հարցերի մշտական հանձնաժողովը նախաձեռնել է ընդլայնված կազմով հանդիպում․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
17.11.2024 | 17:39
Ալիևն ԱՄՆ կոնգրեսականների հետ հանդիպմանը դժգոհել է ՀՀ Սահմանադրությունից
17.11.2024 | 16:37
Գործադիրը խորհրդարան է ներկայացրել փաթեթ՝ հիմքում դնելով բարձր տեխնոլոգիական ոլորտի աջակցությունը․ ԱԺ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
17.11.2024 | 15:32
Աղվանի-Տաթև ավտոճանապարհին բեռնատարները մերկասառույցի պատճառով չեն կարողացել շարունակել ընթացքը
17.11.2024 | 15:00
Չինաստանում ուսանողը քոլեջում հարձակում է գործել․ սպանվել է 8 մարդ
17.11.2024 | 14:19
Նոյեմբերի 18-ի երեկոյան ժամերին և 19-ին սպասվում է կարճատև անձրև
17.11.2024 | 13:38
Շախմատի Եվրոպայի անհատական առաջնություն․ հայ շախմատիստները պայքարում են մեդալների համար
17.11.2024 | 13:26
Ակադեմիական միջավայրի ձեր այսօրը ուղղակիորեն պայմանավորում է ձեր վաղվա անելիքը․ նախարարի շնորհավորանքը
Բոլորը

«Այբ» դպրոցի տնօրեն Արամ Փախչանյանը «Հեռավար կրթության մարտահրավերներն ու հնարավորությունները արտակարգ դրության պայմաններում» առցանց լսումների ժամանակ անդրադառնալով ներկայում կիրառվող հեռավար ուսուցման գործընթացին՝ նշեց, որ մեզ այս հարցում ոչ թե նոր, այլ ճիշտ մեթոդներ են պետք։

Նա ներկայացրեց հեռավար կրթության վերաբերյալ իր տեսակետները. «Մենք պետք է ամեն բան անենք, որպեսզի այս փորձը, որ ձեռք բերեցինք, կիրառվի։ Էքստրովերտ երեխաների համար առցանց կրթությունն է ավելի դժվար, ինտրովերտների համար փրկություն է։ Խոսելով ներառականության մասին, պետք է հասկանանք, որ հիմա ներառական կրթությունը յուրաքանչյուրի համար է, չկա այլևս ներառական և ոչ ներառական երեխա, ամեն երեխա անհատականություն է, և ամեն երեխա պետք է զանազանություն բերի»։

Փախչանյանը կարևորեց դասապրոցեսի կազմակերպման հարցում աշակերտների տեսակետները հաշվի առնելը՝ ընդգծելով, որ իրենք, լսելով աշակերտների ներկայացրած տեսակետները, որոշել են հրաժարվել տնային հանձնարարություններ տալու պրակտիկայից։

«Այն մեթոդները, որոնք մեզ թվում էին՝ աշխատում են, չեն աշխատում։ Ուսուցիչը ամենաշատը 7 րոպե խոսեց, երեխան այլևս չի լսում, մենք դրա հետ ուղղակի առնչվեցինք հերթական անգամ»,- նշեց նա:

Մանրամասները՝ տեսանյութում: