Լարսը ավելի է մոտենում Հայաստանին․ այլընտրանքային ճանապա՞րհ

Լուրեր

14.12.2024 | 15:01
Բետիսն առաջընթաց է Թիկնիզյանի համար․ Գուրենկո
14.12.2024 | 14:42
Թողարկվելու է մաեստրո Տիգրան Մանսուրյանի կինոերաժշտության ալբոմը
14.12.2024 | 14:18
Ռուսաստանում արգելափակվել է Viber-ը
14.12.2024 | 13:57
Պետության կողմից փոխհատուցվող արտամարմնային բեղմնավորման ծրագրին այս տարի ավելի քան 6300 շահառու է դիմել
14.12.2024 | 13:33
Առողջության համապարփակ ապահովագրությունը ներդրվելու է․ Անահիտ Ավանեսյան
14.12.2024 | 13:14
Զինված ուժերում իրավունքների պաշտպանության հետ կապված հարցերն իմ ամենօրյա ուշադրության ներքո են. ՄԻՊ
14.12.2024 | 12:52
NYMEX. Թանկարժեք մետաղների գները նվազել են
14.12.2024 | 12:34
Փրկարարները ձիուն դուրս են բերել փոսից
14.12.2024 | 12:12
Նավթի գներն աճել են
14.12.2024 | 11:55
Ծանրամարտի ԱԱ․ Հայաստանն այսօր ունի երեք ներկայացուցիչ
14.12.2024 | 11:33
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ դեկտեմբերի 14-ի դրությամբ
14.12.2024 | 11:09
Դստերը ֆիզիկական ուժեղ ցավ և հոգեկան ուժեղ տառապանք պատճառած մոր վերաբերյալ քրեական գործը դատախազն ուղարկել է դատարան
14.12.2024 | 11:00
Վրաստանում նախագահական ընտրություններ են․ ընդդիմությունը հավաքվել է ԱԺ-ի մոտ
14.12.2024 | 10:35
Լարսը փակ է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
14.12.2024 | 10:16
Սպիտակի և Ստեփանավանի ոլորանները փակ են կցորդիչով բեռնատարների համար
Բոլորը

Վրաստանում՝ ռուս-վրացական սահմանին մոտ նոր տարանցիկ միջանցքի կառուցումը կմեկնարկի մինչև այս տարեվերջ։ Այս մասին հայտարարել է Վրաստանի վարչապետ Մամուկա Բախտաձեն։

Վրաստանի ռազմավարական ճանապարհի՝ Վերին Լարսի ուղղությամբ ձգվող նոր ավտոմայրուղին Հյուսիս-Հարավ նախագծի մաս է կազմում։ Այն Թբիլիսից մինչև Լարսի անցակետ զգալիորեն կրճատելու է երթևեկության տևողությունը՝ փաստացիորեն Հայաստանի համար դառնալով նաև այլընտրանք Վերին Լարսին, քանի որ, ինչպես մասնագետներ են պնդում, երթևեկելի է լինելու տարվա բոլոր եղանակներին։

Նախագծի շրջանակներում նախատեսվում է կառուցել 22,7 կմ երկարությամբ ասֆալտապատ ճանապարհ, 6 կամուրջ և 5 թունել՝ ներառյալ 9 կմ-անոց թունել, որը կդառնա ամենաերկարը Վրաստանում:

«Մի քանի օրից կստորագրվի պայմանգիրը, մինչև տարեվերջ կմեկնարկի երկրորդ նախագիծը, որն ունի պատմական նշանակություն՝ Կոբի-Գուդաուրի մայրուղին: Սա կլինի Եվրոպայում ամենաբարդ ճարտարապետական կառույցներից մեկը ամենաերկար թունելներից մեկով: Անխոս, դա կյանքի կոչելու համար կարևոր են ներդրումները, իսկ ներդրումներն արդեն կան», — նշել է Բախտաձեն:

Նախագծի նախնական արժեքը գնահատվում է 558,6 մլն դոլար, այն համաֆինանասավորելու են Վերակառուցման և զարգացման եվրոպական բանկն ու Վրաստանի կառավարությունը։

Վրաստանի ու Հայաստանի համար կարևոր նշանակություն ունեցող Վերին Լարս տանող ճանապարհին գրեթե տարվա բոլոր եղանակներին խնդիրներ են առաջանում։

Ձմռանն այն փակվում է ձնաբքի, իսկ տարվա մյուս եղանակներին հեղեղների ու սողանքների պատճառով։