ՉԺՀ կրթության նախարարության ներկայացուցիչների հետ քննարկվել են Հայաստանում չինարենի զարգացմանը վերաբերող հարցեր

Լուրեր

02.07.2024 | 23:30
Էրդողանի ղեկավարրած ուժը փոքր տարբերությամբ առաջ է անցնում գլխավոր ընդդիմադիր կուսակցությունից. հարցում
02.07.2024 | 23:13
«Ինչու ԼՂ-ում հայեր չկան». Freedom House-ի զեկույցն ու Ալիևի նոր պահանջները. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
02.07.2024 | 23:13
Եղե’ք ներգրավված և մի’ անտեսեք մեր տարածաշրջանը. Սարգիս Խանդանյան
02.07.2024 | 22:54
Երևանում և 8 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
02.07.2024 | 22:40
Լիլիթ Գալստյանը ելույթ է ունեցել ԵԱՀԿ ԽՎ նստաշրջանի ժամանակ
02.07.2024 | 22:26
Սիրիայի հյուսիսում թուրքական ուժերի հետ բախումների հետևանքով 7 զոհ կա
02.07.2024 | 22:13
Եկեղեցու բակում թողնված երեխան վերադարձել է տուն. ՆԳՆ
02.07.2024 | 22:00
Հնդկաստանի հյուսիսում կրոնական միջոցառման ժամանակ հրմշտոցի հետևանքով ավելի քան 60 մարդ է զոհվել
02.07.2024 | 21:47
ԱՆԻՖ-ի լուծարումը կարո՞ղ է ազդել քրեական վարույթի ընթացքի վրա
02.07.2024 | 21:35
Կոնդը կհավասարեցվի հողին․ ինչ է կառուցվելու փոխարենը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
02.07.2024 | 21:20
Պուտինն Աստանայում երկկողմ հանդիպումներ կանցկացնի Էրդողանի, Ալիևի և այլ երկրների ղեկավարների հետ
02.07.2024 | 21:08
Բարձր ենք գնահատում ԱՄՆ-ի ջանքերը՝ միտված խաղաղության օրակարգի կյանքի կոչմանը․ Մհեր Գրիգորյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
02.07.2024 | 21:00
ՀՀ-ն ՌԴ-Բելառուս միության մե՞ջ կմտնի, եթե Թրամփը ընտրվի, ո՛չ իհարկե․ եթե Արևմուտքը չստացվի, այլոց պիտի դիմել․ Միքայել Զոլյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
02.07.2024 | 20:58
Անցնող տարում ԱՄՆ-ն օգնել է ՀՀ-ին՝ աջակցել Լեռնային Ղարաբաղը լքած 115 հազար մարդկանց․ ԱՄՆ դեսպան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
02.07.2024 | 20:49
ՌԴ-ում ՀՀ դեսպանը Բելգորոդից հետո այցելել է Կուրսկ
Բոլորը

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ալֆրեդ Քոչարյանն ընդունել է ՉԺՀ կրթության նախարարության Լեզվի ուսուցման և համագործակցության կենտրոնի կոմիտեի փոխքարտուղար Յու Թիենցի գլխավորած պատվիրակությանը:

ԿԳՄՍՆ-ի փոխանցմամբ՝ Ալֆրեդ Քոչարյանը, ողջունելով հյուրերին, կարևորել է Հայաստանի Հանրապետության և Չինաստանի Ժողովրդական Հանրապետության միջև փոխհամագործակցությունն ու արդյունավետ համագործակցության շարունակական զարգացումն ապահովելու նպատակով առաջարկել ընդլայնել տարբեր ուղղություններով համատեղ ծրագրեր իրականացնելու հնարավորությունները:

Անդրադառնալով կրթության ոլորտում համագործակցությանը՝ նախարարի տեղակալը նշել է՝ հայկական կողմը կարևորում է չինարենի ուսուցման զարգացումը, որի լավագույն վկայություններից են Երևանում hայ-չինական բարեկամության դպրոցի և Կոնֆուցիուսի ինստիտուտի գործունեությունը, ինչպես նաև Չինաստանի կառավարության կողմից Հայաստանին հատկացվող կրթաթոշակային տեղերը։

ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալն առաջարկել է դիտարկել փոխհամագործակցության հնարավորությունը բարձրագույն կրթության ոլորտում (ուսանողների, հետազոտողների և դասավանդողների փոխանակման ծրագրեր` կարճաժամկետ և երկարաժամկետ), ինչպես նաև միջբուհական համագործակցության շրջանակում իրականացնել համատեղ կրթագիտական նախաձեռնություններ:

Ալֆրեդ Քոչարյանը կարևորել է նաև ՀՀ բուհերում չինարենի մանկավարժի որակավորմամբ մասնագետների պատրաստումը և այդ կապակցությամբ առաջարկել համագործակցություն՝ փորձի փոխանակման, համատեղ կրթական ծրագրերի մշակման և իրականացման տեսանկյունից: Նա ընդգծել է՝ Չինաստանի փորձի կիրառմամբ հնարավոր կլինի ՀՀ բուհերում մշակել կրթական ծրագրեր և կիրառել դասավանդման նոր մեթոդաբանություն ու ձևաչափ, իսկ վերապատրաստման ծրագրերը կլինեն թիրախային:

ՉԺՀ Լեզվի ուսուցման և համագործակցության կենտրոնի կոմիտեի փոխքարտուղար Յու Թիենցը շնորհակալություն է հայտնել ընդունելության համար՝ ընդգծելով հայ երիտասարդների կողմից չինարենի ուսուցման հանդեպ բարձր հետաքրքրվածությունը: Նա նաև շնորհակալություն է հայտնել ԿԳՄՍ նախարարությանը չինարենի տարածման և ուսուցման գործում ներդրած շարունակական ջանքերի, ինչպես նաև «Ուրախ չինարեն» դասագրքի թարգմանության և տեղայնացման համար:

Չինական կողմը պատրաստակամություն է հայտնել համագործակցել երկկողմ հետաքրքրություն ներկայացնող բոլոր ուղղություններով՝ կապված մասնագետների վերապատրաստումների, ուսանողների փոխանակման ծրագրերի և ուսումնական նյութերի հետ:

Հանդիպման ընթացքում անդրադարձ է եղել նաև «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրին․ այն մեծ հետաքրքրություն է առաջացրել Յու Թիենցի գլխավորած պատվիրակության համար: Անդրադարձ է եղել երկկողմ հետաքրքրություն ներկայացնող այլ հարցերի։