Մարդկանց մեծամասնության համար հարմարավետությունն ավելի կարևոր է, քան անվտանգությունը. ապաքաղաքական զրույց Վաչե Գաբրիելյանի հետ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

14.12.2025 | 21:40
Ոստիկանությունը ձերբակալել է Բրաունի համալսարանում կրակ բացելու մեջ կասկածվողին
14.12.2025 | 20:34
Դեկտեմբերի 15-ին Արարատ Միրզոյանն աշխատանքային այցով գտնվելու է Բրյուսելում
14.12.2025 | 20:28
Գլխավոր տոնածառի լույսերը վառվեցին
14.12.2025 | 19:26
Մրգի խանութի սեփականատերը զինաթափել է Սիդնեյի լողափին մարդկանց վրա կրակողներից մեկին
14.12.2025 | 18:20
Թաիլանդն ու Կամբոջան շարունակում են ռազմական գործողությունները
14.12.2025 | 17:25
Իրավիճակը ճանապարհներին՝ 17։15-ի դրությամբ
14.12.2025 | 16:37
Ֆիշինգը թիվ 1 կիբեռսպառնալիքն է այսօր․ Մխիթար Հայարապետյան
14.12.2025 | 16:13
ՀԱԿ նախագահ է վերընտրվել Լևոն Տեր-Պետրոսյանը
14.12.2025 | 15:42
Կյանքից հեռացել է մանկական վիրաբույժ Ավթանդիլ Հարությունյանը
14.12.2025 | 15:17
Ուկրաինան հարվածել է Ուրյուպինսկի նավթաբազային և Յարոսլավլի նավթավերամշակման գործարանին
14.12.2025 | 14:50
10 մարդ է զոհվել Սիդնեյի Բոնդի-Բիչ լողափում Հանուկայի տոնակատարության ժամանակ տեղի ունեցած հրաձգության հետևանքով
14.12.2025 | 14:02
Մառախուղ, քամու ուժգնացում․ օդի ջերմաստիճանը կնվազի
14.12.2025 | 13:41
Անհայտ անձինք կրակ են բացել Ավստրալիայի լողափում
14.12.2025 | 13:28
Բռնցքամարտի Հայաստանի հավաքականը պատմական արդյունքով է վերադարձել հայրենիք
14.12.2025 | 13:11
ՀՀ դրոշ՝ Սուրբ Գևորգ եկեղեցում. Արմավիրի թեմում Փաշինյանի ցանկությունը չեն անտեսել
Բոլորը

Factor TV-ի A-politic հաղորդաշարի հյուրն է Հայաստանում ամերիկյան համալսարանի Բիզնեսի և տնտեսագիտության քոլեջի դեկան Վաչե Գաբրիելյանը: Նրա կարծիքով՝ վերջին տասնամյակներում հաղորդակցության տեխնոլոգիաների և լոգիստիկայի զարգացումը փոխել է սպառողի վարքը: Նա կարող է փնտրել իր նախընտրած ապրանքն աշխարհով մեկ և անհատական պահանջներ ներկայացնել արտադրողին: Զանգվածային սպառումն անհատականով փոխարինելը փոխում է նաև մարքեթինգի տրամաբանությունը: Արտադրողը պետք է ոչ միայն գտնի իր սպառողին, այլև «փայփայի» նրան՝ բավարարելով վերջինիս ճաշակի զանազան պահանջները:

Նման իրավիճակում առաջանում են բազմաթիվ խնդիրներ, այդ թվում՝ անձնական տվյալների պաշտպանության հարցը: Ըստ տնտեսագետի՝ շատերը պատրաստ են ընկերություններին տրամադրել իրենց տվյալները, այդ թվում՝ բանկային, որպեսզի ստանան իրենց ուզած ծառայությունները: Այդպիսով, մարդիկ հարմարավետությունը գերադասում են անվտանգությունից:

Մեկ այլ խնդիր է հեռավար աշխատելը, «ֆրիլանսերությունը»: Հաղորդման հյուրի համոզմամբ՝ դա երբեմն կարող է առաջացնել սոցիալական պաշտպանվածության հարց, բայց առավել կարևոր է, որ «ֆրիլանսերն» աշխատանքային առաջխաղացման ավելի քիչ շանսեր ունի: Բացի այդ, ոչ բոլորը բնակարանային պայմաններ ունեն՝ տանն աշխատելու համար:

Մեկ այլ հետևանք են աշխատաշուկայի չափազանց դինամիկ փոփոխությունները․ եթե առաջ միևնույն տեղում մի քանի տասնամյակ աշխատելը համարվում են «որակի նշան», ապա այժմ բուհի շրջանավարտը դա կհամարի անեծք:

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

Արամ Աբրահամյան