Արմավիրի մարզպետը հանրակրթական դպրոցների տնօրենների հետ քննարկել է ոլորտի հարցերը

Լուրեր

10.12.2025 | 23:29
ԱՄՆ Կոնգրես է ներկայացվել 907 ուղղումն ամբողջությամբ չեղյալ համարելու մասին օրինագիծ
10.12.2025 | 23:13
Նիկոլ Փաշինյանն այցելել է Համբուրգի առևտրի պալատ, հանդիպել գործարարների հետ
10.12.2025 | 22:58
Տեղի է ունեցել Նիկոլ Փաշինյանի և Համբուրգի քաղաքապետի հանդիպումը
10.12.2025 | 22:42
Համբարձում Մաթևոսյանը ՄԹ բնության նախարարին է ներկայացրել COP17-ի տարբերանշանն ու կարգախոսը
10.12.2025 | 22:22
Բաց երկխոսություն տեխնոլոգիական թեմաների շուրջ. Մխիթար Հայրապետյանը հանդիպել է LinkedIn-ի հայաստանյան համայնքի ներկայացուցիչներին
10.12.2025 | 22:13
Գալուզինը Բաքվում ընդգծել է 11 ռուսաստանցիների ազատ արձակման կարևորությունը
10.12.2025 | 22:00
Կհրապարակենք 44-օրյայի զեկույցից դետալներ՝ ոչ գաղտնի մասերը․ ծածկադմփոց չի՛ արվել․ Գագիկ Մելքոնյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
10.12.2025 | 21:53
Լիանա Թովմասյանը՝ Միասնական սոցիալական ծառայության պետի տեղակալ
10.12.2025 | 21:40
Հարավային Կորեան և Ճապոնիան օդ են բարձրացրել իրենց ինքնաթիռները՝ ի պատասխան ՌԴ-ի և Չինաստանի համատեղ օդային պարեկության
10.12.2025 | 21:28
Կրոնական ազատությունը Հայաստանում ժողովրդավարության կարևոր բաղադրիչներից է։
10.12.2025 | 21:17
Հայ բռնցքամարտիկները հաջողություններ են գրանցել աշխարհի առաջնությունում
10.12.2025 | 21:08
Սևանում հայտնաբերվել է 62 ձկնորսական ցանց․ սիգի որսի արգելքի վերահսկումը խստացվել է
10.12.2025 | 21:00
Վարչապետը չի ուզում օտար հատուկ ծառայությանը ենթարկվող կաթողիկոս․ նա և ԱԱԾ-ն տիրապետում են փաստերի. Սրբուհի Գալյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
10.12.2025 | 20:48
Խաղաղության Նոբելյան մրցանակի վենեսուելացի դափնեկիրը չի մասնակցել մրցանակաբաշխությանը
10.12.2025 | 20:39
Հայաստան–Հունաստան հարաբերությունների խորացման նոր հնարավորություններ. Դավիթ Կարապետյանի հանդիպումը Լուկաս Ցուկալիսի հետ
Բոլորը

ՀՀ Արմավիրի մարզպետ Էդվարդ Հովհաննիսյանն այսօր հանդիպում է ունեցել մարզի հանրակրթական դպրոցների տնօրենների հետ, քննարկել կրթության ոլորտում առկա հարցերն ու առանձնացրել առաջնահերթությունները, տեղեկացնում են մարզպետարանից։

Ողջունելով հանդիպման մասնակիցներին՝ մարզպետը ներկայացրել է ոլորտում համատեղ անելիքները՝ դրանց հիմքում դնելով մատաղ սերնդի կրթության հանդեպ մեծ պատասխանատվությունը՝ այն պայմանավորելով մեր երկրի զարգացմամբ և հետագա նվաճումներով:
Էդվարդ Հովհաննիսյանն անդրադարձել է նաև կրթօջախներում կարգապահական հարցերին՝ նկատելով, որ պետք է համառ գտնվել այս ուղղությամբ աշակերտների, ծնողների, ուսուցիչների կողմից դրսևորվող դիմադրությունների նկատմամբ՝ օգտագործելով տնօրենին վերապահված լիազորությունները և տեղի չտալով տարաբնույթ հանգամանքներին:

Անդրադառնալով ուսուցիչների կամավոր ատեստավորման գործընթացին՝ մարզպետ Էդվարդ Հովհաննիսյանը մտահոգիչ է համարել մարզում մասնակցության ցածր ցուցանիշը՝ նշելով, որ պետությունն այս կերպ խրախուսման մեթոդներ է կիրառել, ուսուցիչներին ինքնակրթվելու, իրենց աշխատանքն առավել գրավիչ դարձնելու և բարձր վարձատրվելու հնարավորություն է ընձեռել, որին պետք է ամենայն լրջությամբ վերաբերվել և 2022 թվականին միջին վիճակագրականից բարձր ցուցանիշ ապահովել:

Հանդիպման ընթացքում մարզպետը դիքորոշում է հայտնել նաև տնօրենների մրցույթների և ընտրության գործընթացի վերաբերյալ՝ այդ համատեքստում ընդգծելով, որ տնօրենի հիմնական դերակատարումը պետք է լինի կրթության որակի ապահովումը՝ մյուս կարգավորումները համարելով հիմնական նպատակին հասնելու միջոց: Նա միաժամանակ ներկայացրել է դպրոցի տնօրենի ընտրության ընթացակարգի կատարելագործման վերաբերյալ իր պատկերացումը՝ մասնավորապես նշելով, որ տնօրենի թեկնածու հանդիսացող անձի կողմից նախ պետք է ներկայացվի գործողությունների պլան և դրա իրականացման արդյունքային ցուցանիշներ, որոնք կարճաժամկետ և երկարաժամկետ կտրվածքով կարտահայտեն կրթության որակին ուղղված հստակ միջոցառումներ և նկարագրական տվյալներ:

Էդվարդ Հովհաննիսյանը ոլորտի գործընկերներին տեղեկացրել է նաև, որ 2022 թվականի հունվար ամսից տարբեր ուղղություններով նախատեսվում է հսկողական աշխատանքներ իրականացնել դպրոցներում, որի ընթացքում արձանագրված ցանկացած թերացում, խնդրահարույց իրավիճակ համապատասխան հետևանք կունենա:

Մարզպետ Էդվարդ Հովհաննիսյանն անդրադարձել է նաև ոլորտում առկա այլ խնդիրներին, ներկայացրել դրանց լուծման հնարավոր ուղիները՝ առաջարկելով միշտ շեշտը դնել անելիքների վրա և ընթացիկ խնդիրների առկայությամբ չպայմանավորել դրանց անտեսումը: