Ադրբեջանական օդանավը չէր կարող թռիչք իրականացնել Հայաստանի օդային տարածքով առանց թույլտվության. ավիացիոն փորձագետ

Լուրեր

19.12.2025 | 18:11
Երեք ռուս սահմանապահներ հատել են Էստոնիայի սահմանը և 20 րոպե մնացել երկրում
19.12.2025 | 18:00
Թող դատի՛ տան, եթե ԿԳԲ-ի ագենտ լինելու մեղադրանքը զրպարտանք է, կտեսնեն՝ դատարանում ինչ կկատարվի․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.12.2025 | 17:51
Դավիթ Մանուկյանն ու Արայիկ Հարությունյանը Բաքվի դատարանում եզրափակիչ ելույթներով են հանդես եկել
19.12.2025 | 17:45
Այդպիսի ինֆորմացիայի չեմ ծանոթացել. Սերժ Սարգյանը՝ Կաթողիկոսի եղբոր գործակալ լինելու մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.12.2025 | 17:34
Արման Ծառուկյան․ Գեյջին ու Փիմբլեթն իմ մակարդակի մարտիկներ չեն
19.12.2025 | 17:29
Արագածոտնի մարզի Շամիրամ համայնքին կվերադարձվի 13.7 հա մակերեսով հողատարածք. Դատախազության հայցը բավարարվել է
19.12.2025 | 17:20
Մայր Աթոռը՝ պատարագներին Կաթողիկոսի անունը զեղչելու մասին
19.12.2025 | 17:17
Ձուն թանկացել է, շաքարավազն՝ էժանացել․ 11-ամսյա գնաճի տվյալները
19.12.2025 | 17:11
Հունվարի 3-ին՝ «Ֆեստիվառ» Ջերմուկում
19.12.2025 | 17:00
Գևորգ Կոստանյանին ՀՀ-ին հանձնելու նոր միջնորդություն է ուղարկվել ՌԴ
19.12.2025 | 16:49
Ինձ չեն ստիպել, ես եմ դիմում գրել, դուրս եկել. Աղազարյանի որդին՝ ՔՊ-ից և աշխատանքից դուրս գալու մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.12.2025 | 16:40
Սերժ Սարգսյանի գործով դատական նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
19.12.2025 | 16:38
Խոզի, գառան միսն ու իշխան ձուկը թանկացել են
19.12.2025 | 16:36
ԲԱՆԱՎԵՃ․ Փաշինյանը հոգևորականների մեղադրեց գործակալ լինելու մեջ․ փա՞ստ, թե քաղաքական հայտարարություն
19.12.2025 | 16:27
Աննախադեպ արդյունք՝ հայկական բռնցքամարտում
Բոլորը

«Ադրբեջանական օդանավը չէր կարող թռիչք իրականացնել Հայաստանի օդային տարածքով առանց թույլտվության, հակառակ դեպքում անմիջապես ռազմաօդային ուժերը կիջեցնեին օդանավը», – այս մասին Factor․am -ի հետ զրույցում ասաց ավիացիոն փորձագետ Նավիկ Խաչատրյանը։

Դեռևս 2013 թ-ի հոկտեմբերի 23-ին, այն ժամանակվա վարչապետ Տիգրան Սարգսյանի գլխավորությամբ, Կառավարությունը ընդունել է «Բաց երկնքի քաղաքականություն», որը տարածվում էր Եվրոպայի բոլոր երկրների վրա և պայմանագրով թույլատրում թռիչքները՝ առանց սահմանափակման։ Ստացվում է, որ Ադրբեջանը 2013 թ-ից չի օգտվել Հայաստանի օդային տարածքից իր իսկ ցանկությամբ, իսկ թուրքական օդանավերը պարբերաբար անցել են Հայաստանի օդային տարածքով։ Մինչ 2013 թ-ի «Բաց երկնքի քաղաքականության» պայմանագրի կնքումը թռիչքներն իրականացվել են միջպետական պայմանագրով, և յուրաքանչյուր երկիր ինքն է որոշել՝ թույլատրե՞լ այս կամ այն երկրի ինքնաթիռների չվերթները, թե՝ ոչ։

«Հիմա ով ուզենա թռիչք իրականացնել՝ հայտ պետք է գրի, որ ուզում եմ այսինչ օրը, այսինչ ժամին թռնել քո տարածքով, և դու իրավունք չունես մերժես, որովհետև «Բաց երկնքի քաղաքականություն» ունես։ Մի օրինակը գրվում է Կառավարությանը, մի օրինակը՝ Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեին, բայց վերջնական թույլտվությունը տալիս է Կառավարությունը, որովհետև կոմիտեն Կառավարությանն առընթեր է», – ասաց Նավիկ Խաչատրյանը։

Փորձագետը նաև նշում է, որ պատերազմի օրերին էլ Հայաստանի տարածքով թուրքական Silk way ավիաընկերությունը «կարգո» ինքնաթիռներով, գրեթե ամեն օր թռիչքներ է իրականացրել դեպի Ադրբեջան, որոնցով ահաբեկիչներ են տեղափոխվել Բաքու։

Հիշեցնենք նաև, որ Թուրքիան, առանց հիմնավորումների արգելում է իր երկրի օդային տարածքով հայկական գրանցմամբ օդանավերի թռիչքը։ Ըստ վարչապետի՝ ավիացիայի գծով նախկին խորհրդական Հակոբ Ճաղարյանի՝ պատճառը ԵՄ-ի կողմից սև ցուցակում գտնվելն է։

 

Սաթենիկ Հայրապետյան