Ադրբեջանական օդանավը չէր կարող թռիչք իրականացնել Հայաստանի օդային տարածքով առանց թույլտվության. ավիացիոն փորձագետ

Լուրեր

05.01.2025 | 21:53
Մատուցվեց Սուրբ ծննդյան ճրագալույցի պատարագ․ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՆԵՐ
05.01.2025 | 21:00
Հայ մարդը, լինելով ստեղծագործ, ինչո՞ւ է հաճախ կլանվում օտարի կողմից. ապաքաղաքական զրույց Սեդրակ Երկանյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.01.2025 | 20:00
Լուրջ հետընթաց է արձանագրվել 2024-ին ՀՀ-ում մարդու իրավունքների պաշտպանության ոլորտում․ Նինա Կարապետյանց. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.01.2025 | 19:21
Լարսը փակ է բեռնատարների համար
05.01.2025 | 19:00
Աղմկոտ ձերբակալություն, բուհերի փակման վտանգ, «Գոյ»-ը՝ փողոցում. 2024-ի «կուլտուրական» սկանդալները․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.01.2025 | 18:19
Փաշինյանը շնորհավորել է Սուրբ Ծննդյան տոնի առթիվ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.01.2025 | 17:51
Գերմանիայում եղանակային վատ պայմանների պատճառով տասնյակ չվերթեր են չեղարկվել
05.01.2025 | 16:08
Աղավնավանք և Ձորավանք համայնքների մոտակա սարերում բռնկված հրդեհը մեկուսացվել է
05.01.2025 | 15:30
Այսօր կկատարվի Ճրագալույցի Սուրբ պատարագ
05.01.2025 | 14:42
Օդի ջերմաստիճանը հունվարի 6-ի գիշերը կբարձրանա 6-8 աստիճանով
05.01.2025 | 13:53
Ո՞րն է այն դասը, որ քաղել ենք. Փաշինյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.01.2025 | 13:28
12:30-ի դրությամբ Աղավնավանքի և Ձորավանքի մոտակա սարերում բռնկված հրդեհի վայր է մեկնել 124 հրշեջ-փրկարար
05.01.2025 | 12:46
Առաջիկա գիշերը և առավոտյան ՀՀ ողջ տարածքում սպասվում է ձյուն
05.01.2025 | 12:24
2024թ․-ին կառուցվել և նորոգվել է շուրջ 130 կմ ոռոգման ցանց․ Խուդաթյան
05.01.2025 | 12:06
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ հունվարի 5-ի դրությամբ
Բոլորը

«Ադրբեջանական օդանավը չէր կարող թռիչք իրականացնել Հայաստանի օդային տարածքով առանց թույլտվության, հակառակ դեպքում անմիջապես ռազմաօդային ուժերը կիջեցնեին օդանավը», – այս մասին Factor․am -ի հետ զրույցում ասաց ավիացիոն փորձագետ Նավիկ Խաչատրյանը։

Դեռևս 2013 թ-ի հոկտեմբերի 23-ին, այն ժամանակվա վարչապետ Տիգրան Սարգսյանի գլխավորությամբ, Կառավարությունը ընդունել է «Բաց երկնքի քաղաքականություն», որը տարածվում էր Եվրոպայի բոլոր երկրների վրա և պայմանագրով թույլատրում թռիչքները՝ առանց սահմանափակման։ Ստացվում է, որ Ադրբեջանը 2013 թ-ից չի օգտվել Հայաստանի օդային տարածքից իր իսկ ցանկությամբ, իսկ թուրքական օդանավերը պարբերաբար անցել են Հայաստանի օդային տարածքով։ Մինչ 2013 թ-ի «Բաց երկնքի քաղաքականության» պայմանագրի կնքումը թռիչքներն իրականացվել են միջպետական պայմանագրով, և յուրաքանչյուր երկիր ինքն է որոշել՝ թույլատրե՞լ այս կամ այն երկրի ինքնաթիռների չվերթները, թե՝ ոչ։

«Հիմա ով ուզենա թռիչք իրականացնել՝ հայտ պետք է գրի, որ ուզում եմ այսինչ օրը, այսինչ ժամին թռնել քո տարածքով, և դու իրավունք չունես մերժես, որովհետև «Բաց երկնքի քաղաքականություն» ունես։ Մի օրինակը գրվում է Կառավարությանը, մի օրինակը՝ Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեին, բայց վերջնական թույլտվությունը տալիս է Կառավարությունը, որովհետև կոմիտեն Կառավարությանն առընթեր է», – ասաց Նավիկ Խաչատրյանը։

Փորձագետը նաև նշում է, որ պատերազմի օրերին էլ Հայաստանի տարածքով թուրքական Silk way ավիաընկերությունը «կարգո» ինքնաթիռներով, գրեթե ամեն օր թռիչքներ է իրականացրել դեպի Ադրբեջան, որոնցով ահաբեկիչներ են տեղափոխվել Բաքու։

Հիշեցնենք նաև, որ Թուրքիան, առանց հիմնավորումների արգելում է իր երկրի օդային տարածքով հայկական գրանցմամբ օդանավերի թռիչքը։ Ըստ վարչապետի՝ ավիացիայի գծով նախկին խորհրդական Հակոբ Ճաղարյանի՝ պատճառը ԵՄ-ի կողմից սև ցուցակում գտնվելն է։

 

Սաթենիկ Հայրապետյան