Չգնահատվելը աշակերտներին թևեր կտա, թե՞ կզրկի մոտիվացիայից. նոր նախագիծը՝ տարակուսանքի առիթ․ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

05.01.2025 | 21:53
Մատուցվեց Սուրբ ծննդյան ճրագալույցի պատարագ․ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՆԵՐ
05.01.2025 | 21:00
Հայ մարդը, լինելով ստեղծագործ, ինչո՞ւ է հաճախ կլանվում օտարի կողմից. ապաքաղաքական զրույց Սեդրակ Երկանյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.01.2025 | 20:00
Լուրջ հետընթաց է արձանագրվել 2024-ին ՀՀ-ում մարդու իրավունքների պաշտպանության ոլորտում․ Նինա Կարապետյանց. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.01.2025 | 19:21
Լարսը փակ է բեռնատարների համար
05.01.2025 | 19:00
Աղմկոտ ձերբակալություն, բուհերի փակման վտանգ, «Գոյ»-ը՝ փողոցում. 2024-ի «կուլտուրական» սկանդալները․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.01.2025 | 18:19
Փաշինյանը շնորհավորել է Սուրբ Ծննդյան տոնի առթիվ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.01.2025 | 17:51
Գերմանիայում եղանակային վատ պայմանների պատճառով տասնյակ չվերթեր են չեղարկվել
05.01.2025 | 16:08
Աղավնավանք և Ձորավանք համայնքների մոտակա սարերում բռնկված հրդեհը մեկուսացվել է
05.01.2025 | 15:30
Այսօր կկատարվի Ճրագալույցի Սուրբ պատարագ
05.01.2025 | 14:42
Օդի ջերմաստիճանը հունվարի 6-ի գիշերը կբարձրանա 6-8 աստիճանով
05.01.2025 | 13:53
Ո՞րն է այն դասը, որ քաղել ենք. Փաշինյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.01.2025 | 13:28
12:30-ի դրությամբ Աղավնավանքի և Ձորավանքի մոտակա սարերում բռնկված հրդեհի վայր է մեկնել 124 հրշեջ-փրկարար
05.01.2025 | 12:46
Առաջիկա գիշերը և առավոտյան ՀՀ ողջ տարածքում սպասվում է ձյուն
05.01.2025 | 12:24
2024թ․-ին կառուցվել և նորոգվել է շուրջ 130 կմ ոռոգման ցանց․ Խուդաթյան
05.01.2025 | 12:06
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ հունվարի 5-ի դրությամբ
Բոլորը

Կրթության նախարարությունն առաջարկում է հաստատել հանրակրթության նոր պետական չափորոշիչը: Օրերս ԿԳՄՍ փոխնախարար Ժաննա Անդրեասյանը գործադիր մարմնի նիստին ներկայացրեց նախագիծը, որով առաջարկվում է սովորողների միավորային գնահատումն իրականացնել` սկսած 5-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակից՝ էապես կարևորելով ուսուցանող (ձևավորող) գնահատումը:

Այն հանգամանքը, որ մինչև 5-րդ դասարանի երկրորդ կիսամյակը երեխաները չեն գնահատվելու, դպրոցականների և ծնողների շրջանում տարակարծությունների առիթ է տվել:

Կրթության իրավունքի հետազոտող, առարկայական չափորոշիչների մշակման խմբի խորհրդատու-փորձագետ Գոհարիկ Տիգրանյանը շեշտում է՝ այս փոփոխությամբ առավել կկարևորվի սովորելու գործընթացը, ոչ թե բարձր գնահատական ստանալու նպատակը: Ընդգծում է՝ այս կերպ աշակերտն իրեն կզգա կրթական պրոցեսի կենտրոնում. ինքն ավելի կարժևորվի, քան գնահատականը: Աշակերտներին կտրվեն ոչ թե գնահատականներ, այլ որակական բնութագրեր՝թերթիկներ, որտեղ կներկայացվեն նրանց ձեռքբերումներն ու բացթողումները:

Փորձագետի խոսքով՝ կվերանա աշակերտների միջև արհեստական մրցակցությունը: Ըստ նրա՝ նոր իրավիճակում ուսուցիչները նախ պետք է վերապատրաստվեն՝ տարբեր մեթոդների տիրապետելու համար, երկրորդ՝ նրանց հարկավոր է խթանել՝ հավելյալ աշխատանքի դիմաց՝ հավելյալ վճարով:

Նոր նախագծի վերաբերյալ ուսուցիչների տեսակետները ևս տարբեր են: Մի մասը կարծում է, որ փոփոխությունն ամենևին էլ ի նպաստ աշակերտի չէ, մյուս մասը` հակառակը: Առարկայական չափորոշիչների մշակման խմբի խորհրդատուն այդ կարծիքին չէ. նրա համոզմամբ՝չգնահատվելըչի կարող աշակերտների մոտիվացիայի վրա բացասական ազդեցություն ունենալ:

Հավելենք, որ բացասական կամ անբավարար միավորային շեմից հրաժարվելու արդյունքում նախատեսվում է ունենալ առավել արդարացի գնահատում։ «Հատկապես հաշվի առնելով հանրակրթության ներառականությունը՝ կվերացվի երկտարեցիության երևույթը, որը նպաստում է սովորողների առանձին խմբի պիտակավորմանը և սոցիալական մեկուսացմանը, այլ ոչ թե աջակցում նրանց խնդիրների կարգավորմանը»,- նշված է նախագծում:

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Աննա Բաբաջանյան