Ուսուցիչները համոզում են, ծնողները համակարգիչ են փնտրում, երեխաները հոգնում են. օնլայն պատուհանից ներս. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

17.12.2025 | 23:55
ՊՍԺ-ն՝ Միջմայրցամաքային գավաթի հաղթող․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
17.12.2025 | 23:30
ՌԴ-ն երկրորդ անգամ է հայտարարել Կուպյանսկի նկատմամբ վերահսկողության մասին
17.12.2025 | 23:17
ԵՄ-ն կոչ է անում Թբիլիսիին ազատ արձակել անօրինական ձերբակալվածներին
17.12.2025 | 23:03
Պուտինը հայտարարել է «պատմական հողերը» ռազմական ճանապարհով գրավելու իր մտադրության մասին
17.12.2025 | 22:56
ՀՀ ՊՆ-ն և Մեծ Բրիտանիայի դեսպանությունը Երևանում անցկացրել են «Ռիսկ, բարեփոխում և դիմակայունություն» համաժողովը
17.12.2025 | 22:50
Ամանորյա գնումները՝ մեկ վայրում հատուկ զեղչերով․ բացվել է Big Christmas Market with Coca-Cola-ն. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
17.12.2025 | 22:43
Ռուսաստանի դեսպանին կանչել են Տաջիկստանի ԱԳՆ
17.12.2025 | 22:29
Երևանում և 9 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
17.12.2025 | 22:17
Ադրբեջանի Մեջլիսի ղեկավարը ՀՀ-ԵՄ փաստաթղթից է դժգոհել ԵՄ դեսպանին
17.12.2025 | 22:03
Երևանում Opel մակնիշի ավտոմեքենա է այրվել
17.12.2025 | 21:49
Լավրովն ու Արաղչին քննարկել են Հյուսիս-Հարավի համար ռազմավարական Ռեշտ-Աստարա երկաթուղու շինարարությունը
17.12.2025 | 21:35
Բարի գալուստ ID տաղավար․ Big Christmas Market
17.12.2025 | 21:22
Արագածոտնի թեմը վաղվա պատարագը տեղափոխում է Մայր Աթոռ. այն կկայանա նույն ժամին, ինչ 10 եպիսկոպոսների հայտարարած հավաքն է
17.12.2025 | 21:10
ՌԴ-ի ներգրավումը Թրամփի ուղուն՝ գեոպոլիտիկ բախման կբերի․ փորձում է խոչընդոտել նախագծի իրականացմանը․ Արմեն Պետրոսյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
17.12.2025 | 20:56
ՔՊ-ում կռիվ է ընկել․ ինտրիգներ՝ ընտրական ցուցակի ձևավորման շուրջ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Թեև Հայաստանում կառավարությունն այսօր փորձում է ներդնել ջանքեր՝ հեռավար կրթությունն արդյունավետ կազմակերպելու համար, այնուամենայնիվ, թե՛ տեխնիկական, թե՛ մասնագիտական առումով առկա են մի շարք որակական բացեր:

«Պարադիգմա» կրթական հիմնադրամի համահիմնադիր Նարեկ Մանուկյանը Factor.am-ի հետ զրույցում նախ խոսեց տեխնիկական բացերի մասին: Նրա խոսքով՝ դրանք հիմնականում կապված են հասարակության անապահով խավերի համար ինտերնետի և տեխնիկական սարքավորումների հասանելիության հետ:

Տեխնիկական սարքավորումներից բացի՝ առկա է ինտերնետի հասանելիության խնդիրը: Մեր զրուցակիցը շեշտեց՝ հատկապես անապահով խավի ներկայացուցիչներից շատերին ինտերնետը կա՛մ հասանելի չէ, կամ նրանք ունակ չեն վճարել ինտերնետի վարձը: Հետևաբար պետությունը պետք է մտածի նրանց որևէ կերպ փոխհատուցելու մասին:

Ինչ վերաբերում է առցանց կրթությանն առնչվող մասնագիտական խնդիրներին, Նարեկ Մանուկյանի դիտարկմամբ՝ այս շրջանում ուսուցիչները ձգտում են ամեն կերպ հետ չմնալ ուսումնական ծրագրից, շարժվել ըստ դասացուցակի, սակայն դա հավելյալ ծանրաբեռնվածություն է ստեղծում աշակերտների ու ուսուցիչների համար, ուստի նախարարությունը պետք է առաջարկի այնպիսի ձևաչափ, ըստ որի աշակերտները տանը ավելի շատ ինքնուրույն աշխատանք կկատարեն, իսկ առցանց հաղորդակցության միջոցով ուսուցիչները կիրականացնեն ուղղորդիչ և ամփոփիչ գործունեություն:

«Էրազմուս +» բարձրագույն կրթության բարեփոխումների փորձագետ Քրիստինա Ծատուրյանն էլ Factor.am-ի հետ զրույցում ընդգծեց, որ մի շարք ուսուցիչներ և դասախոսներ, որոնք մինչ այժմ չեն օգտագործել առցանց կրթությանը վերաբերող գործիքներ, նոր են սովորում տիրապետել դրանց: Շատ դեպքերում էլ ընտրված տեխնոլոգիաներն ընդամենը նպաստում են տեղեկատվության փոխանցմանը, ոչ ավելին: Քրիստինա Ծատուրյանի կարծիքով՝ թեև նախարարությունը փորձում է հաջող իրականացնել հեռավար կրթությունը Հայաստանում, հեռուստատեսության միջոցով կազմակերպել առցանց դասընթացներ, այնուամենայնիվ, որակական մի շարք խնդիրներ դեռևս լուծված չեն:

Մեր զրուցակցի խոսքով, օրինակ, բուհերին ուսումնառության կառավարման համակարգեր են պետք: Իհարկե, որոշ բուհեր ունեն այդպիսի հարթակներ, որոնք ներդրվել էին ավելի վաղ, բայց քանի որ բուհերի զգալի մասը օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ պատճառներով չեն կարևորել այդպիսի համակարգերի ներդրումը, հետևաբար դասախոսներն էլ համապատասխան վերապատրաստում չեն անցել:

Իզաբելլա Աբգարյանը դասավանդում է ֆրանսերեն Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում: Նա մինչև Հայաստանում արտակարգ դրության հաստատումն էլ իր ուսանողների հետ աշխատել է առցանց, ուստի համեմատաբար քիչ խնդիրների է բախվել այս օրերին: Հիմնական խնդիրը վերաբերում է կապի որակին: Դասախոսն ուսանողների հետ շփվում է մեսենջերի և խմբերում ֆեյսբուքյան ուղիղ եթերների միջոցով: Նրա խոսքով՝ առկա է խնդիր տղա ուսանողների պատասխանատվության ցածր զգացումի հետ:

Տարրական դասարանների դասվար Անժելա Մանասյանը նկատում է՝ նույնիսկ երբ աշակերտին հասանելի են տեխնիկական սարքավորումներն ու ինտենետը, շատ դեպքերում նրանք չունեն տեխնիկայից օգտվելու համապատասխան հմտություններ: Ուսուցչուհու համոզմամբ՝ այս օրերին ավելի է ամրապնդվել աշակերտ-ծնող-ուսուցիչ կապը: Նրա խոսքով՝ ուսուցիչները պետք է ջանքեր ներդնեն, որպեսզի երեխաները օնլայն դասընթացի ժամանակ չձանձրանան: Ամփոփելով կարող ենք եզրակացնել, որ դպրոցներում և բուհերում մեծ մասամբ տեղի է ունենում իրավիճակային, այսրոպեական կառավարում, ուստի նախարարությունը պետք է ռազմավարական ծրագրեր մշակի՝ առցանց կրթության որակը բարձրացնելու նպատակով:

Աննա Բաբաջանյան