Քննադատի խնդիրը ստեղծագործողին «ծնկի բերելը» չէ՝ նրան օգնելն է. ապաքաղաքական զրույց Աննա Ասատրյանի հետ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
16.12.2025 | 22:40
ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականին
16.12.2025 | 22:27
Ըստ ՌԴ ԱԳՆ-ի՝ Արևմուտքն ակտիվացրել է «ապակառուցողական ջանքերը Հարավային Կովկասում»
16.12.2025 | 22:21
Ինչ է գրված ՀՀ-Լյուքսեմբուրգ ռազմավարական հռչակագրում. ԱԳՆ-ն մանրամասներ է հրապարակել
16.12.2025 | 22:17
ՖԻՖԱ․ Տարվա լավագույն ֆուտբոլիստը, մարզիչը և գոլը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 22:14
Ռուբեն Վարդանյանի գործով ​​դատավարությունը մոտենում է ավարտին․ կողմերը պատրաստվում են եզրափակիչ ելույթներին
16.12.2025 | 22:01
Հայաստան–Լյուքսեմբուրգ հարաբերությունները բարձրացվել են ռազմավարական գործընկերության մակարդակի. տեղի է ունեցել Միրզոյան-Բետել հանդիպում
16.12.2025 | 21:58
Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց ռազմական օգնություն կցուցաբերեն ագրեսիայի դեպքում
16.12.2025 | 21:45
Նոր պահանջներ Երևանին` TRIPP-ի վերաբերյալ. ինչու Մոսկվան և Թեհրանը խոսեցին միաժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 21:33
Մաշտոցը կլինի թղթի վրա, իսկ հեռախոսները՝ միայն դասի համար. Ժաննա Անդրեասյանի արձագանքը՝ քննադատություններին
Բոլորը

Factor TV-ի A-politic հաղորդաշարի հյուրն է ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտի տնօրեն, արվեստագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Աննա Ասատրյանը:

Նրա կարծիքով՝ որքան էլ սուղ լինեն անկախ Հայաստանի միջոցները, արվեստագիտության զարգացումը ռազմավարական նշանակություն ունի, քանի որ արվեստի գիտական ուսումնասիրությունը, ի վերջո, նպաստում է մեր մշակույթի՝ աշխարհում հանրաճանաչելի դարձնելուն:

Անդրանդառնալով Ակադեմիական քաղաքի խնդրին՝ հաղորդման հյուրն ուշադրություն է դարձնում ստեղծագործական բուհերի առանձնահատկությունների վրա: Օրինակ, արվեստաբանությունն ու երաժշտական կատարողական արվեստն իրարից ավելի շատ են բաժանված, քան, ասենք, բուհում քիմիայի դասավանդումը. քիմիայի դասախոսը պարտավոր է գիտնական լինել, ջութակի դասախոսը՝ ոչ:

Աննա Ասատրյանը հիշեցնում է նաև, որ կոնսերվատորիան Պետհամալսարանից հետո Հայաստանի ամենահին բուհն է, և նա չի պատկերացնում, թե ինչպես է հնարավոր այդ բուհը միացնել «արվեստի կլաստերին»:

Պատասխանելով հարցին, թե ի՞նչ գործառույթներ ունի երաժշտական քննադատությունը, արվեստաբանն ասում է, որ երբեք չի փորձել «ծնկի բերել» կոմպոզիտորին կամ կատարողին: «Քննադատել» պարտադիր չի նշանակում «բացահայտել թերությունները». դա, ըստ հաղորդման հյուրի, ավելի շուտ օգնություն է ստեղծագործողին՝ լուծել իր առջև դրված խնդիրները:

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

Արամ Աբրահամյան